"Poprawne" wersje bomb

Wszelkie tematy związane z dodatkowymi modyfikacjami do DCS oraz malowaniami modeli - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 206 (465hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Jeśli ktoś chce mieć realne wersje bomb do Hornetów, to wrzucam plik do podmiany.
"Realne wersje" = coating bomb używany przez Navy (szare i nie goła stal, ale pokrycie ognioodporne) + prawidłowy zapalnik.

Znane problemy:
- działa tylko z bombami podwieszanymi pojedynczo,
- trzeba ponownie wgrywać po każdym patchu.
- zmiany nie przechodzą IC

(to nie są skiny, czy zmiany grafiki. Cała grafika jest już w grze, to tylko zmiana parametrów wyświetlania bomb)

Podmieniamy plik \DCS World OpenBeta\CoreMods\aircraft\FA-18C\FA-18C.lua
W folderze gry! Nie Saved Games!

https://drive.google.com/file/d/1A2IOtf ... sp=sharing


Image
Last edited by Foka on 2022-02-07 00:38, edited 1 time in total.

User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 206 (465hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Jeśli ktoś jest zainteresowany, tak samo da się podmienić wersje zapalników JDAMów dla F-16 USAF.

Po lewej zapalnik używany przez USAF, po prawej osłona transportowa (również dostępna w DCS, ale bez sensu do podwieszenia)
Image

Zapalnik Navy
Image

User avatar
Mentos
Posts: 53
Joined: 2020-01-04 16:15

Flights: 90 (284hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Pilot SGPSz

Wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu skina, Tak samo jak zrobione jest uzbrojenie do Mi-24, Mi-17. Przemalowane uzbrojenie jest po prostu w skinie.

User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Do podwójnych racków szukałbym rozwiązania w:

Code: Select all

DCSWorld\CoreMods\aircraft\AircraftWeaponPack\common_bombs.lua
Gdzieś w między 494 a 512 linią pewnie ale to tak na szybko wymyśliłem po prześledzeniu CLSID.

Może być też kwestia dopisania argumentów do bombs_data po 475 lini

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 206 (465hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Mentos wrote: 2022-02-07 12:09Wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu skina, Tak samo jak zrobione jest uzbrojenie do Mi-24, Mi-17. Przemalowane uzbrojenie jest po prostu w skinie.
Ale wtedy każdy by musiał zakładać takiego skina i jak ludzie mają swoje eskadrowe, to bomby byłyby niepoprawne. A tutaj każdy może mieć dowolnego skina, a bomby poprawne. I można niezależnie dla F-16 poprawić zapalniki nie ruszając malowania i pokryciea skorupy,
Bartek16194 wrote: 2022-02-07 16:37 Do podwójnych racków szukałbym rozwiązania w:
Dotarłem do tego pliku, przeanalizowałem, nawet robiłem kilka prób wklejania tych parametrów ale nic mi nie zadziałało. No i jednak lepiej by było uzyskać efekt w pliku samolotu, a nie globalnie, żeby Vipery nie latały z szarymi bombami
Jak uda Ci się znaleźć jak zdefiniować podwójne bomby to będę wdzięczny :)

User avatar
Mentos
Posts: 53
Joined: 2020-01-04 16:15

Flights: 90 (284hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Pilot SGPSz

Foka wrote: 2022-02-07 16:47
Mentos wrote: 2022-02-07 12:09Wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu skina, Tak samo jak zrobione jest uzbrojenie do Mi-24, Mi-17. Przemalowane uzbrojenie jest po prostu w skinie.
Ale wtedy każdy by musiał zakładać takiego skina i jak ludzie mają swoje eskadrowe, to bomby byłyby niepoprawne. A tutaj każdy może mieć dowolnego skina, a bomby poprawne. I można niezależnie dla F-16 poprawić zapalniki nie ruszając malowania i pokryciea skorupy,
To trzeba w eskadrowych skinach dopisać kilka linijek i wgrać tekstury :D

Post Reply