Page 1 of 1

"Poprawne" wersje bomb

Posted: 2022-02-07 00:33
by Foka
Jeśli ktoś chce mieć realne wersje bomb do Hornetów, to wrzucam plik do podmiany.
"Realne wersje" = coating bomb używany przez Navy (szare i nie goła stal, ale pokrycie ognioodporne) + prawidłowy zapalnik.

Znane problemy:
- działa tylko z bombami podwieszanymi pojedynczo,
- trzeba ponownie wgrywać po każdym patchu.
- zmiany nie przechodzą IC

(to nie są skiny, czy zmiany grafiki. Cała grafika jest już w grze, to tylko zmiana parametrów wyświetlania bomb)

Podmieniamy plik \DCS World OpenBeta\CoreMods\aircraft\FA-18C\FA-18C.lua
W folderze gry! Nie Saved Games!

https://drive.google.com/file/d/1A2IOtf ... sp=sharing


Image

Re: "Poprawne" wersje bomb Navy

Posted: 2022-02-07 00:38
by Foka
Jeśli ktoś jest zainteresowany, tak samo da się podmienić wersje zapalników JDAMów dla F-16 USAF.

Po lewej zapalnik używany przez USAF, po prawej osłona transportowa (również dostępna w DCS, ale bez sensu do podwieszenia)
Image

Zapalnik Navy
Image

Re: "Poprawne" wersje bomb

Posted: 2022-02-07 12:09
by Mentos
Wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu skina, Tak samo jak zrobione jest uzbrojenie do Mi-24, Mi-17. Przemalowane uzbrojenie jest po prostu w skinie.

Re: "Poprawne" wersje bomb

Posted: 2022-02-07 16:37
by Bartek16194
Do podwójnych racków szukałbym rozwiązania w:

Code: Select all

DCSWorld\CoreMods\aircraft\AircraftWeaponPack\common_bombs.lua
Gdzieś w między 494 a 512 linią pewnie ale to tak na szybko wymyśliłem po prześledzeniu CLSID.

Może być też kwestia dopisania argumentów do bombs_data po 475 lini

Re: "Poprawne" wersje bomb

Posted: 2022-02-07 16:47
by Foka
Mentos wrote: 2022-02-07 12:09Wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu skina, Tak samo jak zrobione jest uzbrojenie do Mi-24, Mi-17. Przemalowane uzbrojenie jest po prostu w skinie.
Ale wtedy każdy by musiał zakładać takiego skina i jak ludzie mają swoje eskadrowe, to bomby byłyby niepoprawne. A tutaj każdy może mieć dowolnego skina, a bomby poprawne. I można niezależnie dla F-16 poprawić zapalniki nie ruszając malowania i pokryciea skorupy,
Bartek16194 wrote: 2022-02-07 16:37 Do podwójnych racków szukałbym rozwiązania w:
Dotarłem do tego pliku, przeanalizowałem, nawet robiłem kilka prób wklejania tych parametrów ale nic mi nie zadziałało. No i jednak lepiej by było uzyskać efekt w pliku samolotu, a nie globalnie, żeby Vipery nie latały z szarymi bombami
Jak uda Ci się znaleźć jak zdefiniować podwójne bomby to będę wdzięczny :)

Re: "Poprawne" wersje bomb

Posted: 2022-02-07 18:25
by Mentos
Foka wrote: 2022-02-07 16:47
Mentos wrote: 2022-02-07 12:09Wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu skina, Tak samo jak zrobione jest uzbrojenie do Mi-24, Mi-17. Przemalowane uzbrojenie jest po prostu w skinie.
Ale wtedy każdy by musiał zakładać takiego skina i jak ludzie mają swoje eskadrowe, to bomby byłyby niepoprawne. A tutaj każdy może mieć dowolnego skina, a bomby poprawne. I można niezależnie dla F-16 poprawić zapalniki nie ruszając malowania i pokryciea skorupy,
To trzeba w eskadrowych skinach dopisać kilka linijek i wgrać tekstury :D