Jeśli chodzi o zgodność chartów z tabliczkami stojącymi fizycznie przy drogach kołowania to wiem że jakiś czas temu Bartek numerki sprawdzał i naniósł poprawki na te 476th, dostępne tutaj:
Ja ich używam, są ok ale nadal zostaje problem jak to do Lot atc przenieść. Chyba zostaje jedynie na 2. Monitorze mieć otwarte te poprawione i na podstawie ich nawigować pilotów.
LotATC - poradniki, materiały
Moderator: Instruktor
Kutaisi rzeczywiście ma błędy - nawet na wspomnianym Discordzie już ktoś to zgłaszał dawno temu. Jak chcesz Hancer to możesz te kołowanki na Kutaisi poprawić i gra.
Co do standów to ja i tak mam zawsze mapę w drugim oknie otwartą na wszelki wypadek. Ale rozumiem, że to też kwestia organizacji "stanowiska".
P.S. Kto dodaje komentarze do postów? Bo trochę mi to pogarsza czytelność wątku.
Co do standów to ja i tak mam zawsze mapę w drugim oknie otwartą na wszelki wypadek. Ale rozumiem, że to też kwestia organizacji "stanowiska".
P.S. Kto dodaje komentarze do postów? Bo trochę mi to pogarsza czytelność wątku.
- VladMordock
- Moderator
- Posts: 2289
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Hancer - zagadam z nim.





Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Całego pdf nie ale podmeniam sobie tylko plany lotniski w tych defaultowych kneeboardach z dcs. Wszystko wrzucam do kneeboard buildera i przerabia mi pdf na kneeboardy do wrzucenia. Przez te komentarze wygląda jakby to ja zmieniał swój post i gadał sam ze sobą.

Birbant (według pl.wiktionary.org)
rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. mężczyzna prowadzący hulaszczy tryb życia. Inaczej; hulaka, lekkoduch, raptus
rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. mężczyzna prowadzący hulaszczy tryb życia. Inaczej; hulaka, lekkoduch, raptus
- Hancer
- Moderator
- Posts: 929
- Joined: 2018-09-07 17:18
- Contact:
Flights: 133 (303hs)
Specialized in: A-10C
Dla mnie ważne żebyśmy używali jednych przejrzystych i tyle.
A wiem robiąc SP, że nie ma potrzeba obarczać szczególnie nowych, danymi które zaciemniają obraz całości.
Dlatego opracowane przeze mnie diagramy są proste i czytelne, takimi będę się posługiwał w SP.
Gorzej z lotniskami co nie maja tabliczek, ale to pozostaje przerobić tylko te co są w LotAtc.
Podobnie sprawa ma się z diagramami i kwestią podejść proceduralnych, w tych co są dostępne wysokości nie są współmierne z naszymi założeniami.
I gdzie jest powiedziane że mamy się dostosować do jakiś diagramów z innych eskadr.
Posty nie edytuję, poprawione.
A wiem robiąc SP, że nie ma potrzeba obarczać szczególnie nowych, danymi które zaciemniają obraz całości.
Dlatego opracowane przeze mnie diagramy są proste i czytelne, takimi będę się posługiwał w SP.
Gorzej z lotniskami co nie maja tabliczek, ale to pozostaje przerobić tylko te co są w LotAtc.
Podobnie sprawa ma się z diagramami i kwestią podejść proceduralnych, w tych co są dostępne wysokości nie są współmierne z naszymi założeniami.
I gdzie jest powiedziane że mamy się dostosować do jakiś diagramów z innych eskadr.
Posty nie edytuję, poprawione.

