Brevity Unifikacja versja 6.01.2021

Forum tylko do odczytu, archiwum postów, obecnie przeniesione na Discord.
Dział Analizy, aktywny

Moderator: Instruktor

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Przeredagowana wersja " sztuka Brevity" by 333rd Vincent. Wersja aktualna 06.01.2021. Jest kilka ważnych nowych rzeczy...


User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 206 (465hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

W opisach niektórych zwrotów pojawiają się pojęcia nie wytłumaczone w żadnym miejscu dokumentu:
Skate
Banzai
Cut off
Mutual
"RecR i Recommit" ???


"Commit", " Regroup at ..", " Rolex +10 ", " Defending ", " Tumbleweed ", "Say status" i odpowiedzi na niego - pojawiają się w dokumencie dwukrotnie.

" Flash " - puść flarę w celu ułatwienia odzyskania visual - o ile mi wiadomo "Flash" nie pojawia się samo tylko z nazwą systemu - "Flash flare", "Flash laser", "Flash lights", "Flash afterburner" - wskazanie pozycji można wykonać różnymi środkami.

"Vert. velocity 5°." i "-5° vertical velocity" - prędkość pionowa to nie kąt wznoszenia.

" Ingress " i " Degress " - ja się w Gildii spotkałem głównie z "Fence in" i "Fence out". Jest to jakaś różnica? W Twoim dokumencie to się nie pojawia.

"request" - pojawia się kilkukrotnie, poprawnie po polsku byłoby "prośba o..." ;) Generalnie często zdarza Ci się używać angielskich lub "angielskich spolszczonych" słów i zwrotów w wyjaśnieniu definicji, co będzie nieużyteczne dla kogoś nieznającego języka i moim zdaniem dziwnie to wygląda.

Moim zdaniem zabrakło "Shack" - zniszczenie celu naziemnego.

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Nie mądraluj. Są pewne uproszczenia. Nie piszę tu książki taktyki czy SOP. Pewną wiedzę trzeba mieć. Pewne rzeczy się powtarzają no to co?. Utrwalisz sobie. Wsumie to przeoczenie redakcyjne. Flash oczywiście. Czytaj wyżej. To i tak są sprawy na Victora i wewnątrz eskadry lub flightu... się ustala. Velocity wiadomo. To jest kąt Velocity. W skrócie mówimy pitch i się rozumie. Wiadomo, że trzeba dodać kąt natarcia. Patrz Gun cross i AoA. Ale w tym momencie nie o to chodzi. Fence inn i Out nie pada na Uniformie więc nie potrzeba. W manualu wewnętrznym 333rd ma jeszcze mnóstwo brevity SOP, taktycznego etc. To jest jakieś tam minimum na Uniform. Shack też jest na Victorze. Na uniformie to nikogo nie obchodzi.
Weź poprawkę...
Czy muszę gadać o maśle maślanym?
Ogólnie to cieszę się, że ktoś czyta. Będzie mniej pitolenia na Uniformie.
Last edited by Vincent on 2021-01-07 13:28, edited 1 time in total.

KontoUsuniete



Co z tego jak nikt nie uczy ani tym bardziej nie wymaga ani nie weryfikuje wiedzy z Brevity . Tym bardziej na misjach HRP ...

User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 206 (465hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Acha. Przeczytałem, poświęciłem czas na zapoznanie się z Twoją pracą. Wskazałem co dla mnie jest niejasne, co poprawiłoby odbiór i ułatwiło naukę Brevity i jedyne co dostaję to "nie mędrkuj".

To Ty też się możesz walić. Powodzenia w propagowaniu Brevity.

KontoUsuniete



Drapanie sie niczemu tu nie pomoże . Tym bardziej obrażanie się wzajemne

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Grooz wrote: 2021-01-07 13:26 Co z tego jak nikt nie uczy ani tym bardziej nie wymaga ani nie weryfikuje wiedzy z Brevity . Tym bardziej na misjach HRP ...
Prawda. Jednak powoli to się zmienia.
Ja na przykład, osobiście, wstydziłbym się latać HRP nie mając minimum wiedzy.
Poświęciłem rok życia, żeby się wyszkolić. Latałem misje treningowe i uczyłem się..... z szacunku do innych zapalonych

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Foka wrote: 2021-01-07 13:28 Acha. Przeczytałem, poświęciłem czas na zapoznanie się z Twoją pracą. Wskazałem co dla mnie jest niejasne, co poprawiłoby odbiór i ułatwiło naukę Brevity i jedyne co dostaję to "nie mędrkuj".

To Ty też się możesz walić. Powodzenia w propagowaniu Brevity.
Ostudź zapał. Hold your horses. Nie odpaliłem ci typu wal się. Dałem ci skromną radę.
Twoje rady są ok. Ludzie przeczytają i będą mieli świadomość, że są jeszcze inne brevity.
Ja bym nie szukał dziury w całym. Na pewno wątpliwości nie masz bo jak widać brevity znasz.
To wygląda ewidentnie na mądralowanie.
Last edited by Vincent on 2021-01-07 13:38, edited 1 time in total.

KontoUsuniete



Vincent z całym szacunkiem - rok to jest nic ale cenie za checi , pracę i podejście . Wszystko najlepsze przed Tobą .

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Grooz wrote: 2021-01-07 13:37 Vincent z całym szacunkiem - rok to jest nic ale cenie za checi , pracę i podejście . Wszystko najlepsze przed Tobą .
Nie wspominam o 15-tu latach w 303 ciej eskadrze i napisanych manualach taktycznych czy SOP... heheh

KontoUsuniete



303 to rozumiem Ikowa eskadra . Brak brevity , radarów , tgp , awacsa i wielu wielu innych gadzetow technilogicznych i walka energetyczna .

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Grooz wrote: 2021-01-07 13:42 303 to rozumiem Ikowa eskadra . Brak brevity , radarów , tgp , awacsa i wielu wielu innych gadzetow technilogicznych i walka energetyczna .
303-cia lata też DCS. Ostatnio głównie DCS. Prawda, że Brevity, Awacs to było mało. Dlatego poświęciłem rok na uzupełnienie wiedzy...
Idę za ciosem. Zaraz wyprodukuję wersję 07 uwzględniając uwagi Foki.
Postęp musi być...

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Uwzględniono uwagi. Wersja 07.01.2021. Taktyczne brevity zawarte szczątkowo tylko na wypadek goszczenia przez dowolną eskadrę
pilota spoza grupy .

Celem jest kompatybilność na częstotliwości ogólnej, z naciskiem na AWACS.


User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier


Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

TY S!

Locked