Briefing by Wons
Plan dzisiejszego lotu.
- Start z lotniska macierzystego Kutaisi.
- Starty będą odbywać się w parach. Separacja pomiedzy samolotami 10 sekund.
- Każda para wykona dwa podejścia T/G (Touch&Go)
- Obowiązuje dyscyplina radiowa.
- po wylądowaniu pary poprzedzającej, czekająca kolejna para startuje wykonując to samo zadanie.
- Trasa pomocnicza kręgu ustawiona jest dla każdego samolotu i jest dostępna w trybie "marsz" pod klawiszem "1". Waypointy przełączają się same lub po wciśnięciu klawisza ctrl+~ - WP do przodu, Shift+~ - WP do tyłu.
- Samoloty ustawione są na miejscach parkingowych N22-N32
Procedura kręgu:
- po starcie wznosimy na 200m - WP1
* pierwszy zakręt
- po WP1 (CROSSWIND) do WP2 powinniśmy uzyskać wysokość do 450m
* drugi zakręt
- lot po prostej z WP2-WP3 (DOWNWIND) 450m
* trzeci zakręt
- po WP3 zniżanie do 250-200m (BASE)
* czwarty zakręt
- prosta (FINAL) - zniżanie.
Prędkość docelowa podczas kręcenia kręgu 450-500 km/h
[2018-05-29 21:00] Szkolenie z traffic pattern
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Zastanawiałem się nad tym dość intensywnie, może rzeczywiście nie ma co blokować ludzi którzy posiadają "swoje" ulubione mody i chcą na nich polatać. W wolnej chwili dodam A10, F15 i Migi. Może będzie więcej chętnych.
Specel, a10 i inne beda dodane. Twoj wybór możesz a10, wieża jak najbardziej sie przyda również.
Oczywisćie w briefingu ma być crosswinD a nie crosswing xD
Specel, a10 i inne beda dodane. Twoj wybór możesz a10, wieża jak najbardziej sie przyda również.
Oczywisćie w briefingu ma być crosswinD a nie crosswing xD
Trening był, dzięki wszystkim za stawienie się do lotów oraz Specelowi za kontrole ruchu. Mimo braku SRS była przydatna. W przyszłości dodam ze dwa trzy poligony dla A10/Miraży.
Zapraszam zatem na kolejne loty, misja poprawiona o dodatkowe samoloty także zapraszam we wtorki sympatyków Miga29, A-10C/A, Miga21, Mirka.
Zapraszam zatem na kolejne loty, misja poprawiona o dodatkowe samoloty także zapraszam we wtorki sympatyków Miga29, A-10C/A, Miga21, Mirka.
Panowie tak samo dziękuję za loty i ATC. Latanie przy komunikacji z kontrolerem ruchu podnosi poprzeczkę a przecież latamy i dla przyjemności i dla zbliżenia się do reala. Cieszę się, że trafiłem pod Wasze skrzydła.