Trening do defilady 17.11.2019

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 264 (635hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Zapraszam wszystkich chętnych, którzy chcą wziąć udział w tegorocznej defiladzie powietrznej. Celem treningu jest zgranie wszystkich formacji w czasie w wyjściu na cel. Trening przede wszystkim dla dowódców ugrupowań, ale pozostali również są mile widziani, żeby mogli potrenować lot w ugrupowaniu.
Proszę nie zajmować slotów MB-339, które zarezerwowane są dla Wirtualnych Biało - Czerwonych Iskier.

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 264 (635hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Żeby nie zaśmiecać forum kolejnymi wątkami wytyczne do dalszych treningów będą w tym samym temacie.
Po analizie ostatniego treningu wynikło kilka zmian min zmiany prędkości dla samolotów.
Poniżej podaję nowe parametry lotu:
-wysokość przelotu dla wszystkich statków powietrznych - 150 m / 500 ft nad terenem
-prędkość dla śmigłowców - 150 km/h / 81 knots
-prędkość dla samolotów - 500 km/h / 270 knots
Dodałem strefy wyczekiwania dla poszczególnych formacji i wysokości lotu dla poszczególnych grup:
Mi-17 rejon wyczekiwania w WPT2 wysokość 200 m / 220 ft
TS-11 rejon wyczekiwania nad lotniskowcem, wysokość 500 m / 1640 ft
Pozostałe grupy rejon wyczekiwania nad dymami na wysokości 1000 m / 3280 ft
Wszystkie MiGi i F-16 startują z Krasnodar - Center, Mi-17 oraz Iskry, Krasnodar - Pashkovsky
Gdyby byli chętni wziąć udział w defiladzie na innych statkach powietrznych to zapraszam, ale pod jednym warunkiem, musi być was minimum 3 na tym samym typie. Gdy znajdzie się taka ekipa to proszę o info w celu dodania slotów. Dodam tylko, że na MB-339 lecą tylko Wirtualne Biało - Czerwone Iskry, ponieważ po dodaniu moda Iskry MB-339 jest widziany tylko jako Iskra. Jest również możliwość stworzenia większych niż 4 statki powietrzne grup dotychczas biorących udział w defiladzie.
Zasady łączności radiowej oraz sposób wyjścia na czas na trybunę zostaną omówione na brefingu bezpośrednio przed treningiem.
Podaję również linka do ściągnięcia sobie misji, gdyby poszczególne grupy chciały trenować indywidualnie w swoim gronie: https://www.dropbox.com/s/nivusoo59dtci ... 1.miz?dl=0

Ogólny schemat rejonu defilady na obrazku poniżej:
Image

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 264 (635hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Przypominam wszystkim chętnym, którzy chcą wziąć udział w defiladzie o ściągnięciu i zainstalowaniu darmowego modułu MB-339: http://www.freccetricolorivirtuali.net
Dodatkowo proszę o aktualizację i poprawną konfigurację Simple Radio:
https://github.com/ciribob/DCS-SimpleRa ... ag/1.7.0.2

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 342 (872hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

tak ttuaj sie wtrące niechcący bo cały czas brałem udział w treningach i bardzo chcialem poleciec w tym jakze zacnym wydarzeniu ale niestety, od niedzieli do wtorku mam delegacje do Hamburga więc nie dam rady wzaić udziału :(, moze przełozymy na sobotę? bo sobotę bede jeszcze w domu :)

User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 264 (635hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Gildu przykro mi, ale niestety nie da się przesunąć.

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 264 (635hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

PO ostatnim treningu nastąpiły małe zmiany. Ze względu na MiGi-21 prędkości dla wszystkich samolotów oprócz Iskier zostały podwyższone do 600 km/h. W związku z tym zostały również zmienione miejsca położenia dymów, są większe odległości pomiędzy nimi i są też ustawione na kursie defilady.
Link do poprawionej misji znajduje się tutaj: https://www.dropbox.com/s/twion0zv9y4ou ... 2.miz?dl=0

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Siwy
Posts: 268
Joined: 2018-10-31 08:29

Flights: 36 (127hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

PLMB Oficer

Na ostatnich dwóch treningach przez pracę nie dam rady być kończę pracę o 1:00 w nocy, wpłynie to na możliwość przelotu w defiladzie czy jako prowadzący MiGi-21 będę mógł polecieć?

Post Reply