REBELLION - Ride of the Valkyries

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Panowie przypominać sobie/szkolić się w lataniu śmiglakami i bo szykuje się niezły fun!!!! Zapraszam wszystkich posiadających śmigła. Pokażmy że UH-1H/Mi8 dają niezłego kopa.

Jeżeli ktoś nie wie o co mi chodzi(sic!) to odsyłam do linka:

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Przypominam wszystkim lotnikom o możliwości zaopatrzenia się w polskie malowania do swoich nowych ulubionych( mam nadzieję :lol: ) maszyn

Polskie skórki do Mi 17
http://www.lockonfiles.com/files/file/2 ... -skinpack/

Polskie skórki do UH-1H
http://www.lockonfiles.com/files/file/2 ... -skinpack/

Zachęcam do pobierania

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

REBELLION – RIDE of the VALKYRIES

Operacja wojsk sprzymierzonych zdaje się spotykać na swojej drodze coraz mniejszy opór. Kolejnym celem jest zajęcie miejscowości Tskrysh oraz Tkvarcheli, praktycznie zrównanych z ziemią przez naloty sojuszniczego lotnictwa. Nie znaczy to jednak że są one bezbronne. Dowództwo chce za wszelką cenę iść za ciosem i błyskawicznie uzyskać kontrolę nad miastami przez akcje szturmowo – desantowe.


START MISJI:
14 stycznia 1998 r. Godz. 09:41
POGODA: temp -11 st. C, umiarkowane zachmurzenie, podstawa 2500 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 217 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 247 st, at 8000 m 5 m/s w kierunku 260 st.

Image

100/200
Waszym zadaniem jest dyżur bojowy. Będziecie czekać na płycie lotniska Kutaisi gotowi na natychmiastowego startu i przechwycenia ewentualnych wrogich maszyn znajdujących się na powierzonej nam przestrzeni powietrznej. Sygnałem do startu będzie komunikat z dowództwa po czym natychmiast udacie się w kierunku punktu nawigacyjnego 3I/3 i będziecie oczekiwać wektorów do celu od EWR, a następnie w trybie niezwłocznym zlikwidujecie zagrożenie. Czas jest czynnikiem istotnym więc zostaliście wyposażeni w trzy zbiorniki paliwa i w celu przechwycenia nie powinniście żałować paliwa. Po konfrontacji powrót do bazy lub na lotnisko zapasowe Senaki – Kolkhi. W razie posiadania wystarczającej ilości paliwa opcjonalnie można przeprowadzić krótki CAP celem zabezpieczenia operujących na niskim pułapie lotów CHEVY i BEEPER.

BEEPER
Po starcie z lotniska Senaki udacie się do miejsca pobrania gruzińskiej piechoty (WPT 1 PICKUP/37 km z kursem 350). Pobranych żołnierzy wyładujecie w miejscowości Tkvarcheli (TARGET) po uprzedniej likwidacji broniących ich oddziałów (patrz dane wywiadowcze). Zostaniecie o tym powiadomieni komunikatem w dowództwa. Po zakończeniu misji powrót na lotnisko Senaki. Maszyny mają założone najbardziej zoptymalizowane do charakteru misji uzbrojenie (S8, UPK23-250, strzelec boczny)

Image


CHEVY
Przetransportujecie piechotę pobraną w miejscu startu i przetransportujecie do miejscowości Tskrysh, gdzie po uprzednim zniszczeniu broniących oddziałów (potwierdzenie z dowództwa) wyładujecie ich i osłonicie. Transportem gruzińskiej piechoty zajmie się lot CHEVY 2(1-5). Z tego powodu waszym jedynym ich uzbrojeniem powinni być Door Gunners. Natomist lot CHEVY 1 (1-5) to typowe Gunshipy i mogą zabrać pełnie sprzętu. Całośc uzbrojenia dostępna jest już domyślnie w maszynach. Po wykonaniu misji powrót na FARP. Docelowa miejscowość znajduje się tuż za Ochamchirą. Aby tam trafić trzeba przelecieć 32,7 nm z kursem 315. Dokładniejsze info dotyczące Tskrysh patrz dane wywiadowcze.

Image

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

====================================================
KOMUNIKACJA:

UNICOMM :124.000 MHz (MiG 21: 0) (Mi8 R863 ch: 19)

CHEVY 1: 124.500 MHz (30FM)
CHEVY 2: 125.500 MHz (30FM)
BEEPER: 126.000 MHz (Mi8 R863 ch: 9) (30FM , ch: 5)

100: 150.000 MHz (1)
200: 121.000 MHz (2)

FARP WARSAW/DUBLIN : 125.000 MHz
KUTAISI: 134.000 MHz (MiG 21: 10)
ZAPAS (SENAKI): 132.000 MHz (MiG 21: 16) (Mi8 R863 ch: 16)
ADF: dalsza 335 kHz, bliższa 688 kHz
====================================================

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

UPDATE !

Grupa 2 0 0 zostaje zlikwidowana i wcielona w pełni do grupy 1 0 0 przez co nie jest to już para tylko forszip

Post Reply