START MISJI O 20.00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WARUNKI NIEZBĘDNE DO UCZESTNICTWA W MISJI:
- Bezwzględnie przyzwoitą znajomość prowadzonej maszyny, jej systemów i uzbrojenia
- umiejętność szybkiego i sprawnego tankowania w powietrzu oraz znajomość skryptu LSO - WARUNEK KONIECZNY !!! ( w przypadku F/A-18)
- nastawienie na ścisłą współpracę i przestrzeganie procedur
PERSIAN OPS - Qeshm Strike 2
Dzięki Bogu nikt na Gildii nie ma obowiązku znosić mojej rozczeniowej postawy. Wszelkie potrzebne informacje zawieram już na etapie dodawania slotów. Jeżeli uważasz że zrobisz to lepiej ode mnie, serdecznie zapraszam do pracy - będę trzymać i chętnie wezmę udział w tej misji> każdy potrafi krytykować, ale żeby samemu się zabrać to już nie bardzo. W razie wątpliwośći zapraszam na TS, a do tego czasu proszę nie zaśmiecać mi briefingu pierdołami gdyż ten wątek nie służy do tego !!!
PERSIAN OPS QESHM STRIKE 2
Atak na stanowiska SA – 10 zlokalizowane na wyspie Qeshm okazał się spektakularnym sukcesem. Dwódzwo wojsk koalicji chce iść za ciosem i w jak najszybszym tempie zneutralizować wojska stacjonujące na wyspie. Jednakże wszystko proste jest tylko w teorii gdyż Iran nie zamierza sprzedać tanio skóry.
START MISJI:
18/07/2019 r. Godz. 11.40
POGODA: temp +41 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 2 m/s w kierunku 156 st, at 2000m 1 m/s w kierunku 137 st, at 8000 m 1 m/s w kierunku 156 st.
WAYPOINTY WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH LOTÓW: WPT1(TANKER) – WPT2 (HOLDING POINT/ESCAPE POINT/BULLSEYE) – WPT 3 (TARGET/CAP) – WPT4 (TARGET/CAP) – WPT5(ALTERNATE RTB:SHARJACH INTL)
WSZYSTKIE LOTY BARCAP ZBIERAJĄ SIĘ NA WPT 2 SKĄD NAJPIERW DO AKCJI WYRUSZĄ FLIGHTY OSŁANIAJĄCE (MUSZĄ POLECIEĆ RAZEM, MAJĄ NA SIEBIE CZEKAĆ)
W RAZIE ZAGROŻENIA DLA WSZYSTKICH POWRÓT I OCZEKIWANIE NA WPT2 - ZAPEWNIONA OBRONA W POSTACI SAM HAWK (OKOLICE RAS AL KHAIMAH)
ZALECANA ŚCISŁA WSPÓŁPRACA I WYMIANA INFORMACJI O POSTĘPACH I ZAGROŻENIACH NA KANALE UNICOMM/AWACS
DOMYŚLNIE SAMOLOTY SĄ NIEUZBROJONE, WYBÓR DOWOLNY Z UWZGLĘDNIENIEM UWAG W BRIEFIE I SPECYFIKI WYKONYWANYCH ZADAŃ.
PIERWSZEŃSTWO KORZYSTANIA Z TANKERÓW MAJĄ LOTY BARCAP – HORNET ORAZ AA SUPPORT - M2000C. ODEJŚCIE OD TEJ ZASADY TYLKO W SYTUACJACH AWARYJNYCH
Wysokości holdingu na WPT2:
DODGE 1: 21k ft
PONTIAC 1: 22k ft
PONTIAC 2: 23k ft
FORD 1:
ZADANIA:
FLIGHT: COLT 1
TAKEOFF LOCATION: CVN - 74 (127.500 MHz)
RTB: CVN - 74
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BARCAP 1
COMM: 122.400 MHz
OBJECTIVE:
-zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim friendly flights na powierzonym terenie
-likwidacja wszelkich samolotów nieprzyjaciela wchodzących w powierzoną przestrzeń powietrzną
-bezzwłoczne informowanie o wszelkich zagrożeniach nieprzyjacielskich sił powietrznych .
THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A
ADDITIONAL INFO: sugerowane wejście na stacje wraz z lotem COLT 2. Zaleca się oczekiwanie na drugi BARCAP na WPT2
FLIGHT: COLT 2
TAKEOFF LOCATION: CVN - 74 (127.500 MHz)
RTB: CVN - 74
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BARCAP 2
COMM: 122.600 MHz
OBJECTIVE:
-zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim friendly flights na powierzonym terenie
-likwidacja wszelkich samolotów nieprzyjaciela wchodzących w powierzoną przestrzeń powietrzną
-bezzwłoczne informowanie o wszelkich zagrożeniach nieprzyjacielskich sił powietrznych .
THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A
ADDITIONAL INFO: sugerowane wejście na stacje wraz z lotem COLT 1. Zaleca się oczekiwanie na drugi BARCAP na WPT2
FLIGHT: FORD 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BACKUP/AA SUPPORT
COMM: 122.800 MHz
OBJECTIVE:
-wspieranie lotów COLT 1 i 2 w misji BARCAP, zapewnianie dodatkowej siły ognia, zastępowanie lotów na czas odejścia ze stacji celem tankowania.
- interwencja ogniowa na wniosek lotów BARCAP i AWACS
THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A
ADDITIONAL INFO: zaleca się start w momencie jak loty COLT 1 i 2 skończą tankowanie i będą się udawać na stacje. FORD 1 wchodzi na stację (WPT3) razem z COLT i i COLT 2
FLIGHT: PONTIAC 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 1 (Batalion Zmechanizowany)
COMM: 123.200 MHz
OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń irańskiemu batalionowi wojsk zmech.
THREAD: AAA, MANPADS, SA -9
ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić. Start po wcześniejszym starcie FORD 1
FLIGHT: PONTIAC 2
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 2 (Batalion Pancerny)
COMM: 123.400 MHz
OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń irańskiemu batalionowi wojsk pancernych.
THREAD: AAA, MANPADS, SA -9
ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić. Start po wcześniejszym starcie FORD 1
FLIGHT: DODGE 1
TAKEOFF LOCATION: LHA – 1 Tarawa (129.500 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 3 (Obsada lotniska Qeshm)
COMM: 123.600 MHz
OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń obsadzie lotniska Qeshm (oddziały zmech. i samoloty)
THREAD: AAA, MANPADS, SA -9
ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić.
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM/AWACS : 255.000 MHz (gracz)/256.000 MHz (AI)
CVN - 74 127.500 Mhz, 1X(STN), ICLS: 1, LSO: tak
LHA – 1 Tarawa 29.500 MHz, 12X(TRW)
ARCO – 251.000 MHz, 22Y(ARC), 22k ft
SHELL – 253.000 MHz, 33Y(SHL) 26k ft
====================================================
Atak na stanowiska SA – 10 zlokalizowane na wyspie Qeshm okazał się spektakularnym sukcesem. Dwódzwo wojsk koalicji chce iść za ciosem i w jak najszybszym tempie zneutralizować wojska stacjonujące na wyspie. Jednakże wszystko proste jest tylko w teorii gdyż Iran nie zamierza sprzedać tanio skóry.
START MISJI:
18/07/2019 r. Godz. 11.40
POGODA: temp +41 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 2 m/s w kierunku 156 st, at 2000m 1 m/s w kierunku 137 st, at 8000 m 1 m/s w kierunku 156 st.
WAYPOINTY WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH LOTÓW: WPT1(TANKER) – WPT2 (HOLDING POINT/ESCAPE POINT/BULLSEYE) – WPT 3 (TARGET/CAP) – WPT4 (TARGET/CAP) – WPT5(ALTERNATE RTB:SHARJACH INTL)
WSZYSTKIE LOTY BARCAP ZBIERAJĄ SIĘ NA WPT 2 SKĄD NAJPIERW DO AKCJI WYRUSZĄ FLIGHTY OSŁANIAJĄCE (MUSZĄ POLECIEĆ RAZEM, MAJĄ NA SIEBIE CZEKAĆ)
W RAZIE ZAGROŻENIA DLA WSZYSTKICH POWRÓT I OCZEKIWANIE NA WPT2 - ZAPEWNIONA OBRONA W POSTACI SAM HAWK (OKOLICE RAS AL KHAIMAH)
ZALECANA ŚCISŁA WSPÓŁPRACA I WYMIANA INFORMACJI O POSTĘPACH I ZAGROŻENIACH NA KANALE UNICOMM/AWACS
DOMYŚLNIE SAMOLOTY SĄ NIEUZBROJONE, WYBÓR DOWOLNY Z UWZGLĘDNIENIEM UWAG W BRIEFIE I SPECYFIKI WYKONYWANYCH ZADAŃ.
PIERWSZEŃSTWO KORZYSTANIA Z TANKERÓW MAJĄ LOTY BARCAP – HORNET ORAZ AA SUPPORT - M2000C. ODEJŚCIE OD TEJ ZASADY TYLKO W SYTUACJACH AWARYJNYCH
Wysokości holdingu na WPT2:
DODGE 1: 21k ft
PONTIAC 1: 22k ft
PONTIAC 2: 23k ft
FORD 1:
ZADANIA:
FLIGHT: COLT 1
TAKEOFF LOCATION: CVN - 74 (127.500 MHz)
RTB: CVN - 74
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BARCAP 1
COMM: 122.400 MHz
OBJECTIVE:
-zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim friendly flights na powierzonym terenie
-likwidacja wszelkich samolotów nieprzyjaciela wchodzących w powierzoną przestrzeń powietrzną
-bezzwłoczne informowanie o wszelkich zagrożeniach nieprzyjacielskich sił powietrznych .
THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A
ADDITIONAL INFO: sugerowane wejście na stacje wraz z lotem COLT 2. Zaleca się oczekiwanie na drugi BARCAP na WPT2
FLIGHT: COLT 2
TAKEOFF LOCATION: CVN - 74 (127.500 MHz)
RTB: CVN - 74
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BARCAP 2
COMM: 122.600 MHz
OBJECTIVE:
-zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim friendly flights na powierzonym terenie
-likwidacja wszelkich samolotów nieprzyjaciela wchodzących w powierzoną przestrzeń powietrzną
-bezzwłoczne informowanie o wszelkich zagrożeniach nieprzyjacielskich sił powietrznych .
THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A
ADDITIONAL INFO: sugerowane wejście na stacje wraz z lotem COLT 1. Zaleca się oczekiwanie na drugi BARCAP na WPT2
FLIGHT: FORD 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BACKUP/AA SUPPORT
COMM: 122.800 MHz
OBJECTIVE:
-wspieranie lotów COLT 1 i 2 w misji BARCAP, zapewnianie dodatkowej siły ognia, zastępowanie lotów na czas odejścia ze stacji celem tankowania.
- interwencja ogniowa na wniosek lotów BARCAP i AWACS
THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A
ADDITIONAL INFO: zaleca się start w momencie jak loty COLT 1 i 2 skończą tankowanie i będą się udawać na stacje. FORD 1 wchodzi na stację (WPT3) razem z COLT i i COLT 2
FLIGHT: PONTIAC 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 1 (Batalion Zmechanizowany)
COMM: 123.200 MHz
OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń irańskiemu batalionowi wojsk zmech.
THREAD: AAA, MANPADS, SA -9
ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić. Start po wcześniejszym starcie FORD 1
FLIGHT: PONTIAC 2
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 2 (Batalion Pancerny)
COMM: 123.400 MHz
OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń irańskiemu batalionowi wojsk pancernych.
THREAD: AAA, MANPADS, SA -9
ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić. Start po wcześniejszym starcie FORD 1
FLIGHT: DODGE 1
TAKEOFF LOCATION: LHA – 1 Tarawa (129.500 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 3 (Obsada lotniska Qeshm)
COMM: 123.600 MHz
OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń obsadzie lotniska Qeshm (oddziały zmech. i samoloty)
THREAD: AAA, MANPADS, SA -9
ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić.
====================================================
KOMUNIKACJA:
UNICOMM/AWACS : 255.000 MHz (gracz)/256.000 MHz (AI)
CVN - 74 127.500 Mhz, 1X(STN), ICLS: 1, LSO: tak
LHA – 1 Tarawa 29.500 MHz, 12X(TRW)
ARCO – 251.000 MHz, 22Y(ARC), 22k ft
SHELL – 253.000 MHz, 33Y(SHL) 26k ft
====================================================