Hej,
Zastanawiam się czy u Was po patchu 2.5.6 też fps spadły? U mnie od 20 do 40(!) fpsów mniej
Patch 2.5.6 FPS drop?
@Wodzu @ags dzięki sprawdze to jutro.
Generalnie to sa problemy ze stabilnością na serwerach w tym patchu: https://www.reddit.com/r/hoggit/comment ... urce=share
Generalnie to sa problemy ze stabilnością na serwerach w tym patchu: https://www.reddit.com/r/hoggit/comment ... urce=share
ja na 2.5.6 nie moge sie nawet przebic do ekranu glownego staje na 10% ladowania: CPU 7% GPU 17%.... czekalem 6 min i nic....
CPU: i7 7700 | Motherboard: ASUSTeK PRIME B250M-A | GPU: GeForce GTX 1080 8GB DDR5 | RAM:16GB DDR4-2400 | Controlls: Saitek Pro Flight X-56 Rhino | Saitek Pro Flight Rudder Pedals | OpenTrack with LaserClip | VoiceAttack with VAICOM Pro plugin
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 770
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C
W tym wypadku SSLR (Screen Space Local Reflections) odpowiada za jakieś efekty z wodą (odbicia?). Przyda się ta opcja gdy wypuszczą Mariany. Na razie za bardzo żre FPSy. Wyłączyć.
- Wikary
- Moderator
- Posts: 1162
- Joined: 2018-11-11 10:35
- Contact:
Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C
Mnie w Rifcie S klatki spadły o połowę i nawet wyłączenie cieni/wody nie przywróciło wydajności do tego co miałem wcześniej. Zwłaszcza na Stennisie.
Do tego katapulta nie zapina. Wychodzi, że to był downdate
Do tego katapulta nie zapina. Wychodzi, że to był downdate
Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
VMFA - 117 Mighty Wombats
U mnie akurat żadnej różnicy w klatkach nie ma przy włączeniu tego efektu. Na singlu na zatoce stałe 60. Online stałe... 30Poko wrote: ↑2020-02-15 17:25 W tym wypadku SSLR (Screen Space Local Reflections) odpowiada za jakieś efekty z wodą (odbicia?). Przyda się ta opcja gdy wypuszczą Mariany. Na razie za bardzo żre FPSy. Wyłączyć.
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Stałe 30 . Kinowe 24 styka . To ci powiem, że u mnie też nie. Nie mam RTX, a ino stare 1080 - może dlatego. Marudzą ci z VR.Wodzu wrote: ↑2020-02-15 18:51U mnie akurat żadnej różnicy w klatkach nie ma przy włączeniu tego efektu. Na singlu na zatoce stałe 60. Online stałe... 30Poko wrote: ↑2020-02-15 17:25 W tym wypadku SSLR (Screen Space Local Reflections) odpowiada za jakieś efekty z wodą (odbicia?). Przyda się ta opcja gdy wypuszczą Mariany. Na razie za bardzo żre FPSy. Wyłączyć.
- Wikary
- Moderator
- Posts: 1162
- Joined: 2018-11-11 10:35
- Contact:
Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C
Nowe świetnie zamodelowane fale na persji zapierają dech w dupie.
Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
VMFA - 117 Mighty Wombats
GTX 1060 3GB herePoko wrote: ↑2020-02-15 20:49Stałe 30 . Kinowe 24 styka . To ci powiem, że u mnie też nie. Nie mam RTX, a ino stare 1080 - może dlatego. Marudzą ci z VR.Wodzu wrote: ↑2020-02-15 18:51U mnie akurat żadnej różnicy w klatkach nie ma przy włączeniu tego efektu. Na singlu na zatoce stałe 60. Online stałe... 30Poko wrote: ↑2020-02-15 17:25 W tym wypadku SSLR (Screen Space Local Reflections) odpowiada za jakieś efekty z wodą (odbicia?). Przyda się ta opcja gdy wypuszczą Mariany. Na razie za bardzo żre FPSy. Wyłączyć.
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT