PERSIAN OPS - Qeshm Strike 2

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

START MISJI O 20.00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


WARUNKI NIEZBĘDNE DO UCZESTNICTWA W MISJI:
- Bezwzględnie przyzwoitą znajomość prowadzonej maszyny, jej systemów i uzbrojenia
- umiejętność szybkiego i sprawnego tankowania w powietrzu oraz znajomość skryptu LSO - WARUNEK KONIECZNY !!! ( w przypadku F/A-18)
- nastawienie na ścisłą współpracę i przestrzeganie procedur

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

JAK KTOS MA ZAMIAR WYPISAC SIE Z QESHM STRIKE 2 TO NIECH TO ZROBI TERAZ ZANIM ZACZĄŁEM BRIEFING PISAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

User avatar
laxentis
Posts: 66
Joined: 2019-10-19 22:21

Flights: 27 (70hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Krzychoo wrote: 2020-02-15 07:42 JAK KTOS MA ZAMIAR WYPISAC SIE Z QESHM STRIKE 2 TO NIECH TO ZROBI TERAZ ZANIM ZACZĄŁEM BRIEFING PISAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Może wsadzę kij w mrowisko, ale uważam wręcz przeciwnie:
Jak ktoś ma zamiar zapisać się na misję to niech poczeka zanim autor nakreśli chociaż zarys briefingu

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

laxentis wrote: 2020-02-15 12:50
Krzychoo wrote: 2020-02-15 07:42 JAK KTOS MA ZAMIAR WYPISAC SIE Z QESHM STRIKE 2 TO NIECH TO ZROBI TERAZ ZANIM ZACZĄŁEM BRIEFING PISAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Może wsadzę kij w mrowisko, ale uważam wręcz przeciwnie:
Jak ktoś ma zamiar zapisać się na misję to niech poczeka zanim autor nakreśli chociaż zarys briefingu

Dzięki Bogu nikt na Gildii nie ma obowiązku znosić mojej rozczeniowej postawy. Wszelkie potrzebne informacje zawieram już na etapie dodawania slotów. Jeżeli uważasz że zrobisz to lepiej ode mnie, serdecznie zapraszam do pracy - będę trzymać i chętnie wezmę udział w tej misji> każdy potrafi krytykować, ale żeby samemu się zabrać to już nie bardzo. W razie wątpliwośći zapraszam na TS, a do tego czasu proszę nie zaśmiecać mi briefingu pierdołami gdyż ten wątek nie służy do tego !!!

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

PERSIAN OPS QESHM STRIKE 2

Atak na stanowiska SA – 10 zlokalizowane na wyspie Qeshm okazał się spektakularnym sukcesem. Dwódzwo wojsk koalicji chce iść za ciosem i w jak najszybszym tempie zneutralizować wojska stacjonujące na wyspie. Jednakże wszystko proste jest tylko w teorii gdyż Iran nie zamierza sprzedać tanio skóry.

START MISJI:
18/07/2019 r. Godz. 11.40
POGODA: temp +41 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 2 m/s w kierunku 156 st, at 2000m 1 m/s w kierunku 137 st, at 8000 m 1 m/s w kierunku 156 st.

WAYPOINTY WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH LOTÓW: WPT1(TANKER) – WPT2 (HOLDING POINT/ESCAPE POINT/BULLSEYE) – WPT 3 (TARGET/CAP) – WPT4 (TARGET/CAP) – WPT5(ALTERNATE RTB:SHARJACH INTL)

WSZYSTKIE LOTY BARCAP ZBIERAJĄ SIĘ NA WPT 2 SKĄD NAJPIERW DO AKCJI WYRUSZĄ FLIGHTY OSŁANIAJĄCE (MUSZĄ POLECIEĆ RAZEM, MAJĄ NA SIEBIE CZEKAĆ)

W RAZIE ZAGROŻENIA DLA WSZYSTKICH POWRÓT I OCZEKIWANIE NA WPT2 - ZAPEWNIONA OBRONA W POSTACI SAM HAWK (OKOLICE RAS AL KHAIMAH)

ZALECANA ŚCISŁA WSPÓŁPRACA I WYMIANA INFORMACJI O POSTĘPACH I ZAGROŻENIACH NA KANALE UNICOMM/AWACS

DOMYŚLNIE SAMOLOTY SĄ NIEUZBROJONE, WYBÓR DOWOLNY Z UWZGLĘDNIENIEM UWAG W BRIEFIE I SPECYFIKI WYKONYWANYCH ZADAŃ.

PIERWSZEŃSTWO KORZYSTANIA Z TANKERÓW MAJĄ LOTY BARCAP – HORNET ORAZ AA SUPPORT - M2000C. ODEJŚCIE OD TEJ ZASADY TYLKO W SYTUACJACH AWARYJNYCH

Wysokości holdingu na WPT2:
DODGE 1: 21k ft
PONTIAC 1: 22k ft
PONTIAC 2: 23k ft
FORD 1:

ZADANIA:

FLIGHT: COLT 1
TAKEOFF LOCATION: CVN - 74 (127.500 MHz)
RTB: CVN - 74
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BARCAP 1
COMM: 122.400 MHz

OBJECTIVE:
-zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim friendly flights na powierzonym terenie
-likwidacja wszelkich samolotów nieprzyjaciela wchodzących w powierzoną przestrzeń powietrzną
-bezzwłoczne informowanie o wszelkich zagrożeniach nieprzyjacielskich sił powietrznych .

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A

ADDITIONAL INFO: sugerowane wejście na stacje wraz z lotem COLT 2. Zaleca się oczekiwanie na drugi BARCAP na WPT2

FLIGHT: COLT 2
TAKEOFF LOCATION: CVN - 74 (127.500 MHz)
RTB: CVN - 74
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BARCAP 2
COMM: 122.600 MHz

OBJECTIVE:
-zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim friendly flights na powierzonym terenie
-likwidacja wszelkich samolotów nieprzyjaciela wchodzących w powierzoną przestrzeń powietrzną
-bezzwłoczne informowanie o wszelkich zagrożeniach nieprzyjacielskich sił powietrznych .

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A

ADDITIONAL INFO: sugerowane wejście na stacje wraz z lotem COLT 1. Zaleca się oczekiwanie na drugi BARCAP na WPT2

FLIGHT: FORD 1
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: BACKUP/AA SUPPORT
COMM: 122.800 MHz

OBJECTIVE:
-wspieranie lotów COLT 1 i 2 w misji BARCAP, zapewnianie dodatkowej siły ognia, zastępowanie lotów na czas odejścia ze stacji celem tankowania.
- interwencja ogniowa na wniosek lotów BARCAP i AWACS

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 29, JF-17, F - 14A

ADDITIONAL INFO: zaleca się start w momencie jak loty COLT 1 i 2 skończą tankowanie i będą się udawać na stacje. FORD 1 wchodzi na stację (WPT3) razem z COLT i i COLT 2

FLIGHT: PONTIAC 1

TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 1 (Batalion Zmechanizowany)
COMM: 123.200 MHz

OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń irańskiemu batalionowi wojsk zmech.

THREAD: AAA, MANPADS, SA -9

ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić. Start po wcześniejszym starcie FORD 1

FLIGHT: PONTIAC 2
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB (250.100 MHz)
RTB: Al Minhad AB
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 2 (Batalion Pancerny)
COMM: 123.400 MHz

OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń irańskiemu batalionowi wojsk pancernych.

THREAD: AAA, MANPADS, SA -9

ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić. Start po wcześniejszym starcie FORD 1

FLIGHT: DODGE 1
TAKEOFF LOCATION: LHA – 1 Tarawa (129.500 MHz)
RTB: LHA – 1 Tarawa
ALTRN RTB: Sharjah Intl (250.200 MHz)
TASK: Ground Attack 3 (Obsada lotniska Qeshm)
COMM: 123.600 MHz

OBJECTIVE:
-zadanie maksymalnych zniszczeń obsadzie lotniska Qeshm (oddziały zmech. i samoloty)

THREAD: AAA, MANPADS, SA -9

ADDITIONAL INFO: do akcji wchodzicie gdy loty BARCAP i SUPPORT będą w stanie skutecznie was wesprzeć i osłonić.

====================================================
KOMUNIKACJA:

UNICOMM/AWACS : 255.000 MHz (gracz)/256.000 MHz (AI)

CVN - 74 127.500 Mhz, 1X(STN), ICLS: 1, LSO: tak
LHA – 1 Tarawa 29.500 MHz, 12X(TRW)

ARCO – 251.000 MHz, 22Y(ARC), 22k ft
SHELL – 253.000 MHz, 33Y(SHL) 26k ft

====================================================

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

PRZYPOMINAM: START MISJI O GODZINIE 20.00 !!!

Ze względu na niestabilność wywołana najnowszym updejtem zastrzegam sobie prawo do ponownej zmiany terminu misji bądź jej usunięcia z kalendarza (mam jednak nadzieję, że do tego czasu wszystko zostanie naprawione)

Post Reply