[2018-06-19 20:30] CASE I Controlled Training
Ja to ten w czerwonym
Proponuję trening operacji na lotniskowcu - CASE I. Ponieważ umiemy już stratować, lądować, możemy zacząć robić to poważniej.
Materiały szkoleniowe:
Instrukcja:
https://www.cnatra.navy.mil/local/docs/ ... /P-816.pdf
INSTRUKCJA WEWNĘTRZNA - DO ZAPOZNANIA
Filmy Jabbersa:
Last edited by Specowsky on 2018-06-18 12:06, edited 2 times in total.
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Hmm pokontrolowac, czemu nie To dzis sobie sprawie i zobacze z czym to sie je.
Nie planuje siedziec na lso, tylko na marshalu/wiezy, za duzo sie bedzie dziac
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Szanuję Twojego skilla specel, naprawdę szanuję za dzisiejszą kontrolę.
Na radiu jak słyszałem na początku nie było źle, ale widać, że wszyscy musimy się jeszcze razem "ograć".
Co do serwera, moim zdaniem rewelacja przy podłączomych 12 graczach wyglądało to tak:
Jak widać mamy jeszcze spory zapas mocy.
Na radiu jak słyszałem na początku nie było źle, ale widać, że wszyscy musimy się jeszcze razem "ograć".
Co do serwera, moim zdaniem rewelacja przy podłączomych 12 graczach wyglądało to tak:
Jak widać mamy jeszcze spory zapas mocy.
Specel, rewelacja jeśli chodzi o pomysł, przygotowanie i wykonanie.
Ja niestety ze względów technicznych wykonałem tylko jedno podejście, ale już od samego wejścia na serwer rzucała się w oczy (a raczej uszy) dyscyplina, ogarnięcie komunikacji i profesjonalne prowadzenie poszczególnych pilotów w rejonie lotniskowca.
Ta misja chyba w szczególności udowodniła jak bardzo istotne jest wcześniejsze przygotowanie się (chodzi o pilotów), przeczytanie instrukcji i zapamiętanie/wydrukowanie/itd. najważniejszych punktów.
Dzięki za świetny klimat, trzeba będzie to powtórzyć .
Ja niestety ze względów technicznych wykonałem tylko jedno podejście, ale już od samego wejścia na serwer rzucała się w oczy (a raczej uszy) dyscyplina, ogarnięcie komunikacji i profesjonalne prowadzenie poszczególnych pilotów w rejonie lotniskowca.
Ta misja chyba w szczególności udowodniła jak bardzo istotne jest wcześniejsze przygotowanie się (chodzi o pilotów), przeczytanie instrukcji i zapamiętanie/wydrukowanie/itd. najważniejszych punktów.
Dzięki za świetny klimat, trzeba będzie to powtórzyć .
Misja od przygotowania do przeprowadzenia jak zwykle na świetnym poziomie. Za to nie specjalnie jestem zadowolony ze swojego lotu dziś. Mogło to wyglądać na zignorowanie briefingu, ale zwyczajnie praca wzięła górę i nie miałem kiedy przeanalizować, stąd pierwsze dwa podejścia było po prostu złe, biję się w pierś. Wnioski wyciągnięte i kolejny Case będzie już prawidłowy. Dzięki wszystkim za loty, było...ciasno, czyli na +.
Świetna robota Kontroler !!!
komunikacja prowadzenie tylko jeden element zawiódł, przygotowanie do misji z mojej strony olałem i przejrzałem pobieżnie materiały które okazały się być kluczem do sukcesu ..
jeszcze raz dzięki za super zabawę i przepraszam za moja niekompetencje obiecuje poprawie się pozdrawiam 1-8 ...
komunikacja prowadzenie tylko jeden element zawiódł, przygotowanie do misji z mojej strony olałem i przejrzałem pobieżnie materiały które okazały się być kluczem do sukcesu ..
jeszcze raz dzięki za super zabawę i przepraszam za moja niekompetencje obiecuje poprawie się pozdrawiam 1-8 ...
Dołączam się do podziękowań. Bardzo fajny trening, jestem pod wrażeniem kontroli - separacja sztos Do tej pory z czymś takim spotkałem się jedynie na lotniskach kontrolowanych
Avantar
My rig: Gigabyte Z170-Gaming K3; 4x8GB HyperX Fury Black 2133MHz DDR4 CL14; Intel Core i7-6700K 4.0 GHz; MSI GTX1080Ti; HOTAS Warthog; MFD Cougar; Track IR 5; Saitek Pro Flight rudder Pedals; Oculus Rift
Avantar
My rig: Gigabyte Z170-Gaming K3; 4x8GB HyperX Fury Black 2133MHz DDR4 CL14; Intel Core i7-6700K 4.0 GHz; MSI GTX1080Ti; HOTAS Warthog; MFD Cougar; Track IR 5; Saitek Pro Flight rudder Pedals; Oculus Rift
Jak dla mnie tez super sprawa, ale wiem ze trzeba pocwiczyc jeszcze podejscie od initial do ladowania. Dopiero na zdjeciach vlada zobaczylem jak ciasno bylo na podejsciu, bo tak sie czlowiek koncentrowal by przeleciec caly pattern poprawnie. Jestem za tym, by ten trening robic regularnie. Jak juz podejscia zaczna wychodzic to moze druga osoba sprobuje jako lso pomagac w ladowaniu?