Szkolenie będzie powtarzane na życzenie pilotów nie mogących lecieć w danym terminie.
![Image](https://i.postimg.cc/3NyzJS4W/trening-11.png)
Plan szkolenia:
1. Omówienie podstaw lotów w trudnych warunkach pogodowych.
2. Konfiguracja tacan, radio, ILS.
3. Starty z zachowaniem procedur.
4. Holding
5. Lądowanie z użyciem ILS.
Częstotliwości
Pig1 - 32 MHz
Tusk 1 - 43 Mhz
Enfield 1 - 302 MHz
Springfield 1 - 35 MHz
Pogoda
Zachmurzenie całkowite, pułap chmur 1800 ft.
Wiatr:
at 33 ft - 5 kts / 86`
at 1600 ft - 12 kts / 113`
at 6600 ft - 15 kts / 112
Lotnisko bazowe
Tbilisi-Lochini:
Elevation - 1573 ft
Tacan - 25X
ILS:
Rwys 13 - 123` / 110.30
Rwys 31L - 303` / 108.90
ATC - 267 MHz
Konfiguracja ILS oraz Tacan
Przy prawidłowo włączonym ILS i odpowiednim ustawieniu maszyny uzyskamy taki widok:
![Image](https://i.postimg.cc/jWLnL81d/Tren01.jpg)
ILS uruchamia się poniżej 9 nm od pasa, pomaga ustawienie punktu na lotnisko docelowe.
Rozdzielenie linii strzałki na HSI (Horizontal Situation Indicator) wskazuje nam kierunek w który musimy skierować maszynę żeby ustawić ja w osi pasa.
Oczywiście prawidłowo trzeba ustawić częstotliwość ILS oraz Tacan.
![Image](https://i.postimg.cc/18WNRxJj/Tren02.jpg)
Ustawienie prawidłowej ścieżki schodzenia
Jeżeli nie mamy jeszcze przechwyconej poziomej linii ILS musimy zwrócić uwagę na położenie wskaźnika.
![Image](https://i.postimg.cc/BvW85grF/Tre-3.jpg)
Jeżeli biała strzałka jest poniżej środka jesteśmy za wysoko i adekwatnie strzałka w górze za nisko.
Przy podchodzeniu wskaźnika do środka powinna pojawić się pozioma linia na ADI (Attitude Director Indicator)