Gildiansky Cup - #3 - SUGESTIE/PYTANIA

Wszystko co dotyczy "nietypowych" form rozrywki związanej z DCS - puchary, bardzo luźne misje arcade, czyli wszystkich możliwych zabaw z DCS. Forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy.
User avatar
raiven
Posts: 32
Joined: 2018-06-28 23:37

Flights: 104 (265hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

No. 26 Sqn Pilot

6WELT Pilot

Jezeli juz to mozna by wymagac, zeby zwyciezca utrzymal sie po walce w locie poziomym przez np. 30 sekund.
Sensowne, i szybsze niż lądowanie.

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1162
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:

Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

+1

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

+1

User avatar
Veron
Posts: 54
Joined: 2018-07-05 19:18

Flights: 44 (106hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Ja nie jestem ani zwolennikiem, ani przeciwnikiem tej propozycji. W takim razie zapis, że o zestrzeleniach decyduje kolejność komunikatów jest chyba zbędny.

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Ważna kwestia. Zupełnie pominięta. Jaka będzie konfiguracja podwieszeń. Czy wersja całkowicie clean bez fox-2 i bez pylonów. Czy Fox-2 na końcówkach i pylony. Czy Fox-2 bez pylonów. czy bez Fox-2 ale z pylonami. Sprawa ważna moim zdaniem. Ja optuję za wersją całkowicie czystą.

User avatar
Baseball
Posts: 52
Joined: 2020-03-17 15:32

Flights: 114 (315hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

333 Executive Officer

Biorąc pod uwagę że będą walczyć różne samoloty o różnych parametrach, mocy, zużyciu paliwa, masie itd. Dobrze by było mieć wybór ile chce zabrać paliwa. Więcej paliwa dłużej na dopalce ale cięższy no i na odwrót. Zawsze to jakiś element taktyki.
Sposób wykonania :
Hot na CPPS ; ustawienie ilości paliwa ; kolowanie do pasa ; start parą ; nabór nad lotniskiem do nakazanej wysokości ; przejście do 1NM 'line abreast' 300KIAS ; 'ready' - - > 'turn away' obaj o 45° na zewnatrz 15s. ; 'turn in' obaj do wewnatrz na hot ; obaj potwierdzaja przed minieciem visual i fight's on
Jeden zawsze powinien pełnić rolę prowadzacego, koordynujacego. Po fight's on przed minieciem walka się zaczyna czyli wyrabianie pozycji do wejścia do walki powinna być dowolna i tak dużo czasu na to nie ma. Tylko gun dozwolony oczywiście po minieciu
Last edited by Baseball on 2020-09-16 10:51, edited 2 times in total.

Poko



Tylko rund jest kilka. Chcesz zaczynać w ten sposób każdą z rund?

User avatar
Baseball
Posts: 52
Joined: 2020-03-17 15:32

Flights: 114 (315hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

333 Executive Officer

Wyjdzie jakieś 10-15 min na walkę.
Podtrzyma dłużej adrenaline i napiecie pomiedzy rundami. Da mozliwosc zmiany zatankowania w kazdej rundzie. Wskazana zamiana ról prowadzenia pary.
Po turn away można kombinowac z predkoscia.

User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Baseball wrote: 2020-09-16 10:43 Biorąc pod uwagę że będą walczyć różne samoloty o różnych parametrach, mocy, zużyciu paliwa, masie itd. Dobrze by było mieć wybór ile chce zabrać paliwa. Więcej paliwa dłużej na dopalce ale cięższy no i na odwrót. Zawsze to jakiś element taktyki.
Sposób wykonania :
Hot na CPPS ; ustawienie ilości paliwa ; kolowanie do pasa ; start parą ; nabór nad lotniskiem do nakazanej wysokości ; przejście do 1NM 'line abreast' 300KIAS ; 'ready' - - > 'turn away' obaj o 45° na zewnatrz 15s. ; 'turn in' obaj do wewnatrz na hot ; obaj potwierdzaja przed minieciem visual i fight's on
Jeden zawsze powinien pełnić rolę prowadzacego, koordynujacego. Po fight's on przed minieciem walka się zaczyna czyli wyrabianie pozycji do wejścia do walki powinna być dowolna i tak dużo czasu na to nie ma. Tylko gun dozwolony oczywiście po minieciu
To byłoby ciekawe bo im więcej paliwa tym dłużej można latać ale im mniej tym maszyna ma lepsze osiągi ale w praktyce wydłuży to strasznie całą potyczkę i będzie wyglądało o wiele nudniej dla widzów. Na rearm/refuel paliwo jest dolewane/odlewane nie od razu tylko trzeba ileś tam minut czekać. Poza tym założę się, że pierwsze kilka razy manewr rozpoczęcia walki nie wyjdzie bo piloci pogubią się po starcie w tej formacji albo będą na złych parametrach. Obstaję przy stałej procentowej wartości paliwa dla wszystkich.

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1162
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:

Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

To co piszecie ma sens, ale Gildiański to w swojej idei głównie zabawa dla amatorów, nawet jeśli na koniec zostają tylko zawodowcy. Nie wprowadzimy zasad, które mocno zmienią dynamikę rozgrywki. Ma być szybko, tak żeby każdy mógł wskoczyć i strzelić.

Możemy ewentualnie pomyśleć zezwoleniu na takie kombinacje w finałach.

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Co wy na to, żeby wprowadzić zakaz zrzutu paliwa i zakaz używania flar? Szybka solidna porcja flar może utrudnić przeciwnikowi celowanie z działka ale w praktyce w grze może spowodować nagły spadek FPSów u atakującego.

User avatar
ags
Moderator
Posts: 220
Joined: 2019-08-23 01:45

Flights: 180 (430hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

NEWBIE Spotter

Mój ziemniak wspiera kilka flar rzuconych. Jak ktoś nagle rzuci 60… w sumie nie wiem, nigdy nie widziałem takiej sytacji. Przy mergu czasem rzucam, to rozprasza ludzi :D

Opinia: pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca.

Tematy zakazane:
ZipLip na carrierze, nie da się i już ;-)
User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Aha, następujące eskadry myśliwskie, których pilotów na liście uczestników Gildiański Cup nie ma (albo prawie nie ma) mają przesiąść się z używanych obecnie maszyn myśliwskich na jakieś prostsze szkolno-treningowe i zmienić nazwy wstawiając "Training" zamiast "Fighter". To wszystko do czasu aż ich nieopierzeni piloci nabiorą więcej ogłady i odwagi, żeby stanąć do walki (powietrznej).

- 44th Defense Group for Peace
- VFAT-418 Baby Little Swans
- VFAT-203 Friendly Pink Dolphins
- 6 Wirtualna Eskadra Szkolno-Treningowa "Sweet Kittens"

Zachęcam do udziału w turnieju.

User avatar
ags
Moderator
Posts: 220
Joined: 2019-08-23 01:45

Flights: 180 (430hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

NEWBIE Spotter

Tak naprawdę moim marzeniem w DCS jest B1, ale nie zrobili, więc GBU dowożę 18ką, a strzelam raz 120kę, raz focha.

Opinia: pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca.

Tematy zakazane:
ZipLip na carrierze, nie da się i już ;-)
User avatar
Wroblowaty
Posts: 181
Joined: 2019-09-05 17:34

Flights: 175 (432hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Naval Aviator

Pytanie: czy dopuszczalne będzie używanie G-limter override w Hornecie?
Co do flar myślę, że nie powinny być zabronione.

"Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, życiu w twarz się prosto śmieje..."
Locked