[2023-02-15] Area51 IFR route
Samoloty zatankowane do pełna, bez podwieszeń. Można dowolnie konfigurować, ale uważać na maksymalną masę do lądowania - trasa od startu do punktu początkowego podejścia to ok. 60NM.
DOF: 230215
EOBT: 1415Z
Trasa lotu: KINS DCT MCY DCT GYMBO KXTA
METAR KINS 151330Z 310/8 8000 BKN020 6/3 29.94
METAR KXTA 151330Z 330/10 8000 BKN005 3/-0 29.94
Częstotliwości:
ATIS KINS: 122.5
TWR KINS (Creech tower): 360.7
ATIS KXTA: 115.7
TWR KXTA (Groom lake tower): 250.15
ILS 32 KXTA: 109.30 (30X)
Etapy trasy:
1) Odlot z pasa 26. Brak SIDów powoduje, że dokładne instrukcje odlotowe będzie podawać ATC. Prędkość 300kts IAS. Formacje początkowo odlatują w dwumilowym trailu (24s separacji przy docelowych 300kts IAS). Jeśli widzialność w locie pozwala to w powietrzu można przejść do ciasnej formacji.
2) Po instrukcji od ATC przelot w kierunku VORTACa MCY (104X), następnie punktu GYMBO (IAF, 047/15NM MCY). Prędkość i formacja przelotu dowolna.
3) Holding opublikowany nad GYMBO (NAVY Uwaga!! - prawe zakręty ). Formacja dowolna, prędkość max. 250kts IAS. Poniżej przypomnienie jak wchodzimy w holding.
4) Podejście według procedur ILS Z lub TACAN Z do pasa 32. Formacja trail 2NM, prędkość 250kts IAS.
5) W przypadku nieudanego podejścia odlot z kursem pasa do 12000ft i dalsze instrukcje od ATC.
UWAGA! Godzina rozpoczęcia standardowa 2030, ale w razie pytań i wątpliwości dotyczących procedur będę na kanale briefingu TSa od 2000.
DOF: 230215
EOBT: 1415Z
Trasa lotu: KINS DCT MCY DCT GYMBO KXTA
METAR KINS 151330Z 310/8 8000 BKN020 6/3 29.94
METAR KXTA 151330Z 330/10 8000 BKN005 3/-0 29.94
Częstotliwości:
ATIS KINS: 122.5
TWR KINS (Creech tower): 360.7
ATIS KXTA: 115.7
TWR KXTA (Groom lake tower): 250.15
ILS 32 KXTA: 109.30 (30X)
Etapy trasy:
1) Odlot z pasa 26. Brak SIDów powoduje, że dokładne instrukcje odlotowe będzie podawać ATC. Prędkość 300kts IAS. Formacje początkowo odlatują w dwumilowym trailu (24s separacji przy docelowych 300kts IAS). Jeśli widzialność w locie pozwala to w powietrzu można przejść do ciasnej formacji.
2) Po instrukcji od ATC przelot w kierunku VORTACa MCY (104X), następnie punktu GYMBO (IAF, 047/15NM MCY). Prędkość i formacja przelotu dowolna.
3) Holding opublikowany nad GYMBO (NAVY Uwaga!! - prawe zakręty ). Formacja dowolna, prędkość max. 250kts IAS. Poniżej przypomnienie jak wchodzimy w holding.
4) Podejście według procedur ILS Z lub TACAN Z do pasa 32. Formacja trail 2NM, prędkość 250kts IAS.
5) W przypadku nieudanego podejścia odlot z kursem pasa do 12000ft i dalsze instrukcje od ATC.
UWAGA! Godzina rozpoczęcia standardowa 2030, ale w razie pytań i wątpliwości dotyczących procedur będę na kanale briefingu TSa od 2000.
Last edited by Syd on 2023-02-14 08:51, edited 1 time in total.