KRÓLOWY MOST

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 266 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Operacja "Królowy Most"
Pojedyncza misja bez żadnego kontekstu politycznego, polegająca na likwidacji obrony OPL, posterunków kontrolnych i wysadzenie desantu w celu przechwycenia ważnych strategicznie mostów na północ od lotniska Sochi-Adler. Dodatkowo likwidacja konwoju zmierzającego od północy w kierunku przechwytywanych mostów.

Data: 21.02.2023r.
Godzina: 06:20
Start/Lądowanie: Gudauta
Pogoda:
Temp. +5°C
Wiatr: 10m - 3m/s z kierunku 288
500m - 6m/s z kierunku 288
Lekkie zamglenie, QNH-757mmHg/1009hPa
Zachmurzenie 4/8, podstawa 2700m

ZADANIA:
Tommy Gun_1-2xMi-24 - likwidacja obrony OPL (ZSU-23, "Shilka") oraz posterunku na wzgórzach wzdłuż doliny, a następnie odszukanie i likwidacja konwoju zmierzającego od północy.
Tommy Gun_2-2xMi-24 - likwidacja posterunków (północny-N i południowy-S)
Beeper_1-4xMi-1/Beeper_2-2xMi17 - podebranie a następnie wysadzenie desantu w wyznaczonych miejscach
Tiger_1-2xAH-64D - likwidacja posterunków (zachodni-W i wschodni-E)
Rotor_1-2xUH-1H - podebranie a następnie wysadzenie desantu w wyznaczonych miejscach

Częstotliwości:
Gudauta TWR: 259.000 MHz
Common: 256.000 MHz
Beeper_1/Beeper_2: Yadro-4.00
Tommy Gun_1: Yadro-2.00
Tommy Gun_2: Yadro-3.00
Tiger_1: 30.000 MHz
Rotor_1: 31.000 MHz

Dodatkowe szczegóły operacji oraz zasady współpracy między lotami zostaną przekazane bezpośrednio na brefingu przed misją.

Rejon działania:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Orzel
Posts: 366
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 266 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

AKTUALIZACJA
Żeby spełnić wymogi Gildii w zakresie slotów, zostały dodane dwa sloty dla Mi-8MTV2(Beeper_3). Będą one wykonywały zadanie wspólnie z lotem Rotor_1. Szczegóły w brefingu przed misją.

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
Post Reply