Czas rozpoczęcia misji godzina 10:20 Local Time
Dokładna pogoda nie jest znana, biuro meteo z powodu braków kadrowych nie przygotowało szczegółowej prognozy. Ogólnie przewidywane są warunki VMC z lekkim zachmurzeniem i wiatrem z kierunku zachodniego.
Szczegółowa pogoda oczywiście będzie w komunikacie ATIS.
Plan misji - po starcie przejście na łączność z kontrolerem approach, następnie wektorowanie radarowe do punktu initial i wykonanie procedury overhead pattern. Możliwe warianty typu full stop, T&G, low approach, closed pattern, przerwanie podejścia (breakout) i reentry procedure.
Można również spodziewać się rozdzielania formacji (split) - nie musi nastąpić ale może - dlatego każdy z pilotów musi być przygotowany do prowadzenia komunikacji z TWR, nie tylko flight leader. Podobnie z kołowaniem na lotnisku - każdy pilot musi mieć mapy i potrafić samodzielnie ogarnąć komunikację z TWR w zakresie kołowania.
UWAGA - Flight POLKA (4-ship) wyższy stopień trudności

Częstotliwości TWR, APP i ATIS podane na mapach:



