Samoloty zatankowane do pełna, bez podwieszeń. Można dowolnie konfigurować. Odległość między lotniskami w linii prostej 130NM.
FPL: KTNX //ATC DEP// GRL INS BLD KLAS
METAR: Biura METEO N/A. Warunki pogodowe przez ATISy.
EOBT: TBD
Częstotliwości:
ATIS KTNX: 127.25
TWR KTNX (Silverbow tower): 258.05
APP/ACC (Nellis radar): 254.4
ATIS KLAS: 132.4
TWR KLAS: 257.9
Etapy trasy:
1) Odlot zgodnie z instrukcjami kontrolera (max 350kts). Formacje początkowo odlatują w dwumilowym trailu (20s separacji przy docelowych 350kts IAS). Jeśli widzialność w locie pozwala to w powietrzu można przejść do ciasnej formacji.
2) Przelot trasą GRL (18X) -> INS (87X) -> BLD (114x) . Jeśli ATC nie wyda żadnej instrukcji to lecicie zgodnie z FPL powyżej. Mogą się zdarzyć skróty.
3) Holding opublikowany nad BLD. Formacja dowolna, prędkość max. 250KIAS. Poniżej przypomnienie jak wchodzimy w holding.
Artykuł dla zupełnie zielonych w tym temacie: https://www.boldmethod.com/learn-to-fly ... rocedures/
4) Podejście według procedury ILS/DME 25R lub TCN RWY25L/R . Formacja trail 2NM, prędkość 250kts IAS.