USS John C. Stennis, wody międzynarodowe na zachód od Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
2019-04-07, 05:30.
Udane uderzenie na pozycje baterii HAWK i SA-2 na wyspie Qeshm otworzyło drogę do wyeliminowania z gry bazy lotnictwa wojskowego i stacjonujących tam samolotów Iranu. Dodatkowo wywiad UAE dostarczył informacji o irańskim centrum dowodzenia położonym zaledwie kilka mil na wschód od lotniska dając szansę na zniszczenie obu celów w ramach jednej operacji. Po raz kolejny uderzenie zostanie wykonane przez połączone siły koalicji.
Mapa teatru działań:
AIR TASKING ORDER
Callsign | Aircraft | Task | Take Off Time | Time On Target |
Enfield 1 | 4x F/A-18C | SWEEP | 06:09:00 | 06:28:00 |
Colt 4 | 2x F-15C | CAP | 06:10:00 | 06:29:30 |
Springfield 3 | 4x Mirage 2000 | CAP | 06:10:00 | 06:28:30 |
Chevy 2 | 2x Mi-8 | TRANSPORT | 06:12:00 | |
Hawg 4 | 2x A-10C | SEAD | 06:15:00 | 06:43:20 |
Hawg 2 | 2x A-10C | AI | 06:18:00 | 07:02:00 |
Pontiac 1 | 2x F/A-18C | OCA STRIKE (Runway) | 06:19:00 | 06:51:30 |
Dodge 5 | 4x AV-8B | STRIKE | 06:19:00 | 06:47:30 |
Pontiac 2 | 2x F/A-18C | OCA STRIKE (Ammo & Fuel) | 06:19:30 | 06:55:00 |
PLIK COMBAT FLITE DO WLASNEGO UZYTKU: TUTAJ
ZADANIA
Enfield 1
Oczyszczenie przestrzeni powietrznej nad wyspą Qeshm. AWACS aktualnie wykrywa patrol irańskich sił powietrznych, który musi zostać zneutralizowany przed przylotem samolotów uderzeniowych. Enfield 1 ma za zadanie zapewnić przewagę powietrzną a następnie wrócić na lotniskowiec. Bezpośrednia eskorta uderzenia zapewniona zostanie przez loty Colt 1 i Springfield 3.
Pliki do pobrania: KLIKNIJ TUTAJ
Colt 4
Combat Air Patrol wzdłuż północnych wybrzeży wyspy Qeshm. Lot Colt 4 jest bezpośrednio odpowiedzialny za osłonę uderzenia przed irańskimi samolotami nadlatującymi z północy. (CAP ALPHA) Uwaga na aktywną wyrzutnię Rapier na lotnisku Qeshm (cel dla flightu Hawg 4)
Pliki do pobrania: MACAJ TUTAJ
Springfield 3
Combat Air Patrol na wschód od wybrzeży wyspy Qeshm (uwaga na aktywną strefę SA-2). Flight Springfield 3 jest bezpośrednio odpowiedzialny za osłonę uderzenia przed irańskimi samolotami nadlatującymi ze wschodu. (CAP BRAVO) Przed objęciem patrolu zalecane jest wykonanie tankowania w powietrzu (zaraz po starcie, tankowce Shell).
Pliki do pobrania: ŁAP TUTAJ
Chevy 2
Transport drużyny sił specjalnych po akcji na wyspie Abu Musa. Odnalezione zaszyfrowane laptopy sił irańskich muszą zostać jak najszybciej przetransportowane na pokład lotniskowca Stennis. Dodatkowo konieczna jest ewakuacja dwóch rannych komandosów. Nawigacja przez GPS ustawiona, ostatni odcinek trasy wypada na trasie lotniskowca, powinna być możliwość lokalizacji wzrokowej.
Pliki do pobrania: DOTYKAJ TUTAJ
Hawg 4:
Misja SEAD w rejonie lotniska na wyspie Queshm. Głównym celem misji jest neutralizacja wyrzutni Rapier (waypoint TGT) przed nalotem na lotnisko. Po jej wyeliminowaniu Hawg 4 przejdzie do niszczenia pozostałych jednostek obrony przeciwlotniczej - umocnień AAA, lokalizacji MANPADów lub pojazdów SA-9.
Pliki do pobrania: CHWYTAJ TUTAJ
Hawg 2:
Misja Air Interdiction w obrębie lotniska na wyspie Qeshm. Głównym celem są samoloty stacjonujące na płycie postojowej lotniska, w dalszej kolejności pojazdy w rejonie lotniska. Konieczny będzie holding (do 10 minut) w oczekiwaniu aż Hawg 4 oczyści wystarczająco rejon lotniska.
Zagrożenia: AAA, SA-18, SA-9.
Pliki do pobrania: KLEPNIJ TUTAJ
Pontiac 1:
OCA STRIKE - atak na pas startowy lotniska. Wymagane trafienia w 2 rejony pasa (SW i NE). Sugerowane bomby dużego wagomiaru - Mk 84 lub GBU-10 przy współpracy z A-10C lub AV-8B. Hold nad wyspą Tunb do momentu uzyskania przewagi powietrznej i neutralizacji wyrzutni Rapier (oraz innych assetów OPL).
Pliki do pobrania: PACNIJ TUTAJ
Dodge 5
Uderzenie na budynki irańskiego centrum dowodzenia. Cel na zdjęciach satelitarnych sprzed ok. 3 h:
W rejonie celu spodziewana obrona przeciwlotnicza lekka do umiarkowanej (SA-18, AAA)
Pliki do pobrania: KLIKNIJ TUTAJ
Pontiac 2:
OCA STRIKE - atak na magazyny lotniska. Do zniszczenia wyznaczone zostały magazyny amunicji (południowo-zachodni kraniec lotniska, WP AMMO) oraz zbiorniki paliwa (północno-wschodni skraj płyty postojowej, WP FUEL). Zalecane użycie pocisków AGM-65 z racji na obecność obrony przeciwlotniczej (SA-18).
Pliki do pobrania: POBIERZ TUTAJ
CZĘSTOTLIWOŚCI
Lotniskowce:
CVN-74 Stennis: 127.500, TACAN: STN 1X, ICLS: 1
LHA-1 Tarawa: 128.500, TACAN: TRW 2X
AWACS:
Magic: 251.000
Darkstar: 253.000
Overlord: 252.000
Tankowce
Texaco 1: 306.000 MHz, TACAN: TX1 50Y, alt 19000 ft
Texaco 2: 306.500 MHz, TACAN: TX2 51Y, alt 21000 ft
Shell 1: 307.000 MHz, TACAN: SH1 52Y, alt: 15000 ft
Shell 2: 307.500 MHz, TACAN: SH2 53Y, alt: 17000 ft
Loty:
Enfield 1: 305.000 Mhz, TACAN: 10Y,11Y,73Y,74Y
Pontiac 1: 262.000 Mhz, TACAN: 12Y, 75Y
Pontiac 2: 262.500 Mhz, TACAN: 13Y, 76Y
Hawg 2: 123.000 Mhz
Hawg 4: 124.000 Mhz
Dodge 5: 263.000 Mhz, TACAN 14Y, 77Y
Colt 4: 305.500 Mhz
Springfield 3: 266.000, TACAN 15Y, 16Y, 78Y, 79Y