Operation Abkhazia Liberation 02

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Image 20 marzec 2001
7:40-15:00
W pierwszej fazie operacji Abkhazian Liberation wojska koalicji poniosły tylko teoretyczny sukces. Priorytetowy cel misji w postaci ewakuowania pracowników cywilnych posterunku ONZ z granicy Gruzji i Abchazji został osiągnięty, natomiast cena za to byłą zbyt wysoka. W trakcie starć powietrznych oraz w wyniku błędów ludzkich które potęgowały warunki pogodowe zostało zniszczonych 6 maszyn (4x F18, 1x F14, 1x M200C), dodatkowo jedna z powracających A-10C nadaje się tylko i wyłącznie na złom, ale co najważniejsze pilot zdołał nią dolecieć na lotnisko mimo braku jakiejkolwiek awioniki, stało się to tylko i wyłącznie dzięki doskonałemu warsztatowi Amerykańskich inżynierów i kunsztu pilota. Poniżej znajduje się lista pilotów zaginionych, a także tych o których wiadomo że ponieśli śmierć. Priorytetem jest dla nas odnalezienie żywych ludzi, dlatego przewidziano na godzinę 15:00 start operacji której celem jest za wszelką cenę odbicie ich z rąk wroga.

Enfield 1-1 Taylor "Pako" Hughes (MIA)
Enfield 1-2 Masen "Marewik" Hancock (Ejected - odnaleziony na terenie Gruzji)
Enfield 2-1 Luca "Bartez" Richardson (MIA)
Enfield 2-2 Rayan "Cortex" Henson (MIA)
Pontiac 1-1 Rémy "Ronin" Prudhomme (MIA)
Colt 1-1 Dylan "Szefu" Gallaghen (KIA)
Colt 1-1 RIO Samuel "Proboszcz" Dawson (KIA)

*Zbieżność osób i nazwisk przypadkowa :)
Po przebiegu pierwszych godzin misji można jednoznaczne stwierdzić że lot maszyn SU25T był swoistą prowokacja i Federacja Rosyjska przygotowała sobie idealnie grunt pod operacje kosztem własnych pilotów. Przeprowadzona przez nas misja nie zakładała że Rosjanie będą w stanie wystawić tak dużą ilość statków powietrznych w tak krótkim czasie, co przyczyniło się do naszej klęski. Nie mniej udało nam się spowolnić ruchy wojsk Republiki Abchazji i pozwolić naszym jednostkom pancernym na dotarcie na docelowe pozycje. Po za stratami wśród cywilów które były efektem braku wyszkolenia operatorów artylerii GRAD, nasze straty w siłach lądowych opierały się tylko i wyłącznie na rannych 12 żołnierzach przy posterunku PLOT który został zaatakowany przez śmigłowce Mi-24V których nie udało się powstrzymać grupie Enfield 1. Wynik jaki udało się uzyskać pomimo iż nie zniszczono konwojów ochotników, konwoju czołgów T72 oraz składu paliwa jest wystarczający, dzięki znacznemu spadkowi morale żołnierzy którzy widząc "rzeź" wykonaną na swoich kompanach przez DODGE 1 dokonali odwrotu zostawiając pojedyncze pojazdy pancerne bez jakiejkolwiek osłony. Pozwala to przy minimalnym nakładzie siły ludzkiej wyeliminować całkowicie zagrożenie z pogranicza Gruzji i Abchazji. Po za wspomnianymi stratami nie mniej ważna dla nas jest informacja o całkowitej stracie kontroli nad przestrzenią lotniczą nad Abchazją. W tym rejonie w dalszym ciągu operuje wiele maszyn wroga i głównie z tego powodu rozpoczęcie operacji CSAR możliwe jest dopiero po godzinie 15 z uwagi na konieczność odpowiedniego przygotowania jednostek.

Z chwilą rozpoczęcia konfliktu w rejon działania zostały skierowane posiłki z Europy Środkowo-Wschodniej, a także lotniskowiec USS John C. Stennis. który znajdował się w tym momencie na ćwiczeniach na Morzu Śródziemnym.

Z uwagi na bardzo trudny teren górski armii Federacji Rosyjskiej oraz Republiki Abchazji nie udało się dostać do naszych pilotów natomiast nie można wykluczyć że poznali już ich pozycję, nasze drony operujące w tym rejonie wykorzystując zmienną aurę pogodową wykryły ruch wojsk lądowych w rejonie pilotów którzy znajdują się najbardziej na północ nieopodal lotniska Sochi, podjęcie ich będzie niebywałe trudnym zadaniem i niezbędne będzie w pierwszej kolejności wyeliminowanie w tym rejonie wszelkiej obrony PLOT, a także eliminacja CAPów aby umożliwić działanie naszym śmigłowcom.

AIR TASKING ORDER
Callsign Aircraft Task
UZI 1 2x UH-1H CSAR
UZI 2 2x UH-1H CSAR
BEEPER 1 2x Mi-8MTV2 CSAR
BEEPER 2 2x Mi-8MTV2 CSAR
FORD 1 4x F/A-18C SEAD/RESCAP
FORD 2 2x F/A-18C SEAD/CAP
DODGE 1 4x A-10C STRIKE
SPRINGFIELD 1 2x AV-8B STRIKE/ON-CALL CAS
ENFIELD 1 2x F/A-18C CAP
ENFIELD 2 2x F/A-18C CAP
PONTIAC 1 2x M2000C CAP
COLT 1 2x F-14B CAP

METAR:
UGTB: 200930Z 10009KT 9999 RA OVC101 05/M01 Q1009



Reszta brifingu wkrótce.

User avatar
Bercik
Posts: 166
Joined: 2019-01-27 20:14

Flights: 123 (301hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

1st AC Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Jak zwykle briefing pierwsza klasa!
Image

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Dodane sloty enfield 3, eskorta b52 dla spoznialskich i newbie friendly :).

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Operation Abkhazia Liberation 02

Głównym priorytetowym zadaniem jaki został wyznaczony przez naczelne dowództwo jest ewakuowanie 4 strąconych pilotów którzy znajdują się na różnorodnym terenie. Dwójka z nich (Cortex, Bartez) katapultowała się na terytorium Abchazji i znamy ich dokładną pozycję, na naszą niekorzyść działa fakt że znajdują się oni bardzo blisko lotniska Sochi-Adler, a także granicy Rosyjskiej, dodatkowo niestety cały otaczający ich teren to pasma górskiej. Jedyny możliwy dolot w docelowe miejsce jest wykonalny przez wąwóz, który niestety jest zabezpieczony przez posterunek partyzantów Republiki Abchazji. W celu umożliwienia dotarcia naszych śmigłowców CSAR na miejsce konieczne jest jego zniszczenie przez grupę DODGE 1. Dostaliśmy również informację o tym że Rosyjskie oddziały zaczęły poszukiwania naszych pobratyńców. Jednostki wywiadowcze znajdują się w tym rejonie i w miarę możliwości będą starały się ustalić pozycję gdzie odbył się rozładunek ich sprzętu oraz piechoty, a następnie grupa SPRINGFIELD 1 wesprze atak na te pozycję realizowany przez garstki ochotników z Abchazji wraz z oddziałem zwiadowczym. Kolejny z pilotów (Pako) został odnaleziony nad morzem przez miejscowych rybaków i obecnie ukrywa się na przedmieściach Sukhumi, biorąc pod uwagę nie do końca sprzyjającą nam ludność w tych okolicach, należy liczyć się z trudnościami w chwili gdy cywile zauważą lądujący śmigłowiec sił koalicji. Ostatni z pilotów (Ronin) znajduje się w głąb terytorium Federacji Rosyjskiej, jego lokalizacja została określona tylko i wyłącznie w przybliżeniu, natomiast udało się nawiązać z nim kontakt radiowy 2 godziny temu. Jego pozycja jest katastrofalna, znajduje się wysoko w górach na poziomie +-9500 ft. W trakcie lądowania został ranny i od ostatniego komunikatu nie mamy z nim kontaktu. Biorąc pod uwagę fakt że rozbił się około 40km w głąb Rosji zadanie podjęcia pilota jest bardzo wymagające.

Równoległymi celami misji które w sposób bezpośredni wpływają na powodzenie operacji jest eliminacja sił powietrznych Federacji Rosyjskiej na lotnisku Sochi, a także zniszczenie całego potencjału wroga na przejętym lotnisku Sukhumi. W tym celu zaplanowano eliminację obrony PLOT w rejonie lotniska Sochi, a także punktowy nalot na infrastrukturę lotniskową w postaci dróg kołowania aby unieruchomić rosyjską armię w tym obszarze. Dzięki przeprowadzonemu wywiadowi wiemy o tym że większość funkcjonujących statków powietrznych znajduje się w hangarach, na zewnątrz wystawione są tylko pojedyncze jednostki pełniące dyżur bojowy. eliminując dojazd od hangarów wróg będzie miał do dyspozycji tylko kilka maszyn, zapewni to dodatkowy czas na przeprowadzenie operacji CSAR.

Wykorzystując fakt działań w rejonie grupy DODGE zostaliśmy poproszeni o zapewnienia wsparcia w natarciu u lotnisko Sukhumi wojsk specjalnych Gruzji, posiadamy wiedzę o tym że znajdują się tam liczne przejęte śmigłowce oraz skromna obrona w postaci czołgów T72 . Dla nas eliminacja tych celów nie jest problemem, natomiast dla piechoty stanowi potwornie wielkie zagrożenie.

Rozpoczęcie ataku zaplanowano na godzinę 15:50

AIR TASKING ORDER
Callsign Aircraft Task T/O Time
UZI 1 2x UH-1H CSAR 15:15
UZI 2 2x UH-1H CSAR 15:15
BEEPER 1 2x Mi-8MTV2 CSAR 15:15
BEEPER 2 2x Mi-8MTV2 CSAR 15:15
FORD 1 4x F/A-18C SEAD/RESCAP 15:15
FORD 2 2x F/A-18C SEAD/CAP 15:20
DODGE 1 4x A-10C STRIKE/CAS 15:20
SPRINGFIELD 1 2x AV-8B STRIKE/ON-CALL CAS 15:15
ENFIELD 1 2x F/A-18C INTERCEPT/CAP 15:15
ENFIELD 2 2x F/A-18C CAP 15:25
ENFIELD 3 4x F/A-18C ESCORT 15:30
PONTIAC 1 2x M2000C CAP 15:20
COLT 1 2x F-14B CAP 15:25

METAR:
UGTB: 200330Z 08117KT 9999 OVC052 07/M04 Q1006

DANE PODSTAWOWE
Mapa teatru działań:
Image

ZADANIA

UZI 1,UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2

Grupy UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2 zostały zadysponowane do działań ratowniczo-poszukiwawczych pilotów którzy zdołali się katapultować w trakcie trwania operacji Abkhazia Liberation około godziny 9. Każdy z lotów składa się z dwóch maszyn w celu zapewnienia odpowiedniego zaplecza jak i wsparcia ogniowego. Z uwagi na obecność w rejonie wojsk Federacji Rosyjskiej jedyna możliwa trasa do większości rozbitków przebiega przez pasma górskie. Wszystkie loty startują i lądują w rejonie posterunku ONZ.
Po starcie wszystkie maszyny razem powinny dolecieć do wspólnego waypointu 2 który stanowi początek wąwozu, a pierwsze rozdzielenie się nastąpi w punkcie 3 gdzie BEEPER 1 oddzieli się w kierunku północnym w celu osiągnięcia swojego celu misji. Pozostałe flight tzn. Uzi 1, Uzi 2, Beeper 2, powinny kontynuować lot do do waypointu nr 6. W tej lokalizacji znajduje się posterunek wojsk Abhazji z obroną PLOT oraz magazynem paliw. W chwili obecnej lokalizację tę można rozpoznać przez duże słupy dymu z uwagi na palący się jeden ze zbiorników. Przelot przez ten punkt możliwy jest dopiero po potwierdzeniu przez DODGE 1 zniszczenie OPLOT. Po przelocie nad tym punktem oddzieli się w kierunku południowym lot BEEPER 2, a w punkcie 7 pozostałe loty UZI 1 i UZI 2. Powrót zaplanowany jest oddzielnie tą samą trasą. W przypadku gdy maszyny znajdą się w odległości 3 mil od pilota powinien odpalić on granat dymny.

UZI 1
1 - T/O ONZ POST (15:15) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
2 - (15:35) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
3 - (15:39) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
4 - (15:50) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
5 - (15:57) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
6 - (16:03) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
7 - (16:10) [UZI 1, UZI 2]
8 - PICKUP PILOT (16:12) [UZI 1]
Powrót tą sama trasą (17:20)
Image

UZI 2
1 - T/O ONZ POST (15:15) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
2 - (15:35) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
3 - (15:39) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
4 - (15:50) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
5 - (15:57) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
6 - (16:03) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
7 - (16:10) [UZI 1, UZI 2]
8 - PICKUP PILOT (16:14) [UZI 2]
Powrót tą sama trasą (17:20)
Image

BEEPER 1
1 - T/O ONZ POST (15:15) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
2 - (15:35) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
3 - (15:39) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
4 - (15:47) [BEEPER 1]
5 - (15:49) [BEEPER 1]
6 - (15:53) [BEEPER 1]
7 - (15:58) [BEEPER 1]
8 - PICKUP PILOT (16:01) [BEEPER 1]
Powrót tą sama trasą (17:00)
Image

BEEPER 2
1 - T/O ONZ POST (15:15) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
2 - (15:35) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
3 - (15:39) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 1, BEEPER 2]
4 - (15:50) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
5 - (15:57) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
6 - (16:03) [UZI 1, UZI 2, BEEPER 2]
7 - PICKUP PILOT (16:12) [BEEPER 2]
Powrót tą sama trasą (17:20)
Image


FORD 1

Priorytetowym zadaniem grupy FORD 1 jest uderzenie w obronę PLOT na lotnisku Sochi aby umożliwić działanie grupy Springfield 1 oraz późniejszemu atakowi B-52. Atak na lotnisko Sochi jest kluczowe z punktu widzenia zabezpieczenia działań ratowniczych oraz operacji lotniczych nad rejonem Abchazji. W obecnej chwili stanowiska PLOT z okolic Sochi pokrywają północną część Abchazji swoim zasięgiem. Start, tankowanie oraz dolot do punktu IP według uznania lidera, nie później niż o 15:50. Początek ataku przewidziano na wspomnianą godzinę 15:50, w przypadku dolotu do punktu IP przed czasem należy wejść przed nim w holding. Po wyeliminowaniu przez was OPLOT Springfield 1 unieszkodliwi elementy infrastruktury lotniskowej aby uziemić jak największą ilość maszyn wroga. Springfield 1 wleci nad cel dopiero w chwili gdy wyeliminujecie w całości zagrożenie. W trakcie waszych działań w rejonie będzie operować również Enfield 1 który będzie miał za zadanie przechwycić ewentualne startujące maszyny, jednakże istnieje duże prawdopodobieństwo że w trakcie wykonywania SEAD będzie istniała konieczność walki powietrznej z wrogimi maszynami które zdołają wystartować. Po wykonaniu zadania należy rozpocząć Combat Air Patrol nad obszarem gdzie działają śmigłowce CSAR i za wszelką cenę nie dopuścić do ich potencjalnego zestrzelenia przez maszyny wroga.

1 - T/O KOBULETI 15:15
2 - TANKER 15:40
3 - IP 15:50 (w przypadku przybycia wcześniej, wejść w holding)
4 - SEAD SOCHI 15:53 (Nie wcześniej niz 15:50)
5 - RESCAP1 16:10
6 - RESCAP2 17:00
7 - FINAL KOBULETI

Image

Image

FORD 2

Celem misji FORD 2 jest w pierwszej kolejności eliminacja lekkiej OPLOT na lotnisku Sukhumi aby umożliwić późniejsze operowanie w tym rejonie grupy DODGE 1 oraz śmigłowców szturmowych koalicji. Rozpoczęcie ataku należy rozpocząć nie wcześniej niż o 15:50. Po eliminacji OPLOT przewidziano CAP w wyznaczonym obszarze. Ważne aby nie oddalać się zbyt głęboko w kierunku morza z uwagi na obecność na nim lotniskowca Rosyjskiej marynarki. Start, tankowanie oraz dolot do punktu IP według uznania lidera. Działania wykonywać do momentu wycofania się z rejonu działań grup szturmowych i transportowych

1 - T/O KOBULETI 15:20
2 - TANKER 15:35
3 - IP 15:50 (w przypadku przybycia wcześniej wejść w holding)
4 - SEAD SUKHUMI 15:53 (Nie wcześniej niz 15:50)
5 - CAP1 16:10
6 - CAP2 17:00
7 - FINAL KOBULETI

Image

Image

DODGE 1

Grupa DODGE 1 przewidziana jest do "utorowania" drogi dla śmigłowców CSAR, w tym celu niezbędne jest zniszczenie posterunku partyzantów Republiki Abchazji. Lokalizacja posterunku jest bardzo niekorzystna z uwagi na to że jest on na samym dnie wąwozu którym mają lecieć nasze jednostki. W samym obozie powinny znajdować się pojedyncze ciężarówki wraz z zestawami ZSU-23 które należy wyeliminować. Określenie ich pozycji w pobliżu waypointa powinno być bardzo łatwe z uwagi na palący się skład paliw którego te jednostki miały chronić. Biorąc pod uwagę kierunek wiatru jedyny możliwy atak jest dopuszczalny od strony wschodniej, wzdłuż wąwozu. W trakcie dolotu do celu należy kierować się określonym waypointem aby nie wkraczać w obszary silnie obsadzone OPLOT. Po realizacji zadania likwidacji posterunku należy w miarę możliwości skierować się bezpośrednio na lotnisko Sukhumi gdzie wesprzecie natarcie sił specjalnych Gruzji. W pierwszej kolejności powinniście wyeliminować czołgi bezpośrednio zagrażające powodzeniu operacji, a następnie śmigłowce bojowe stacjonujące na płycie lotniska. Powrót na lotnisko Kobuleti możliwy jest tylko i wyłącznie przez przelot w odległości około 5-10 mil od wybrzeża.

1 - T/O KOBULETI 15:20
2 - WPT 15:35
3 - WPT 15:45
4 - TGT1 OUTPOST STRIKE 15:50 (Time on target 15 min)
5 - TGT2 SUKHUMI CAS 16:20 (Time on target 15 min)
6 - FINAL KOBULETI

Image

Image

Image

SPRINGFIELD 1

Pierwszym głównym celem misji Springfield 1 jest unieszkodliwienie infrastruktury lotniskowej lotniska Sochi aby opóźnić starty wrogich maszyn. W tym celu konieczne jest skoordynowane uderzenie na drogę kołowania wychodząca od hangarów w kierunku pasa startowego. Pozwoli to zapewnić wystarczająco duży zapas czasowy dla działających w tym rejonie maszyn CSAR, a także na zajęcie swoich pozycji i przejęcie kontroli nad przestrzenią powietrzną Abchazji przez pozostałe loty. Rozpoczęcie uderzenia przewidziano na godzinę 16:00, jednakże może się ono opóźnić lub rozpocząć wcześniej po wykonaniu zadania przez grupę FORD 1. Tankowanie oraz czas dolotu do punktu IP według uznania lidera. W przypadku gdy zadanie SEAD nie zostanie zrealizowane należy wejść w holding przed punktem IP i oczekiwać na jego wykonanie. Po realizacji pierwszego zadania należy skierować się w holding wskazany na mapie. Dopuszczalne jest jego opuszczenie w przypadku chęci uzupełnienia paliwa. Od około godziny 16:30 należy wyczekiwać informacji od siły wywiadowczych o lokalizacji punktu gdzie Rosyjska armia wyładowała swoich żołnierzy i sprzęt w celu przechwycenia naszych pilotów. Po uzyskaniu współrzędnych należy udać się na tą pozycję i wesprzeć atak sił ochotniczych z Abchazji oraz oddziału rozpoznawczego. Celem ataku prawdopodobnie może być skromna ilość żołnierzy oraz śmigłowce transportowe.

1 - T/O KOBULETI 15:15
2 - TANKER 15:30
3 - IP 16:00
4 - TGT1 Sochi 16:03 (Time on Target 10 min)
5 - Holding point (do momentu otrzymania instrukcji od dowództwa i współrzędnych celu 16:35)
6 - IN-CALL-CAS (Przybliżona lokalizacja, po otrzymaniu instrukcji należy zmodyfikować waypoint i wprowadzić prawidłowe współrzędne, Time on target 10 min)
7 - FINAL KOBULETI

Image

Image

ENFIELD 1

Głównym zadniem grupy Enfield 1 jest Combat Air Patrol nad rejonem północnej Gruzji, jednakże z uwagi na zaplanowany obszar działań w pierwszej fazie operacji waszym celem pobocznym bedzie przechwycenie samolotów które prawdopodobnie wystartują z lotniska Sochi w chwili rozpoczęcia misji SEAD przez FORD 1. Niezbędna jest kooperacją z owym lotem. Po zakończeniu misji przez Ford 1 należy wykonywać patrol zgodnie z ustalonymi punktami. Start, tankowanie oraz dolot według uznania lidera. Nad punktem CAP1 musicie znaleźć się najpóźniej 15:50 z uwagi iż jest to godzina rozpoczęcia działań. Zwróćcie uwagę aby nie znaleźć się w obszarze wrogiej OPLOT

1 - T/O KOBULETI 15:15
2 - TANKER 15:25
3 - CAP1 15:50
4 - CAP2 17:00
5 - FINAL KOBULETI

Image

ENFIELD 2

Combat Air Patrol nad północną Gruzją. Grupa może uzupełniać paliwo z tankowca Arco 2. Start (z Kobuleti) tankowanie oraz dolot do punktu rozpoczęcia patrolu, według uznania lidera, nie później niż o 15:50. Działania wykonywać do momentu wycofania się z rejonu działań grup szturmowych i transportowych.

1 - T/O KOBULETI 15:25
2 - TANKER 15:35
3 - CAP1 15:50
4 - CAP2 17:00
5 - FINAL KOBULETI

Image

ENFIELD 3

Zadaniem grupy Enfield 3 jest eskorta bombowców B-52 zmierzających w celu zbombardowania i zniszczenia maszyn na lotnisku Sochi, pomimo iż mamy doskonale obstawione wszystkie obszary nad Abchazją, istnieje realne zagrożenie że w chwili gdy Rosjanie poderwą swoje maszyny ciężko będzie im zapewnić 100% osłonę samolotom po za bezpośrednim obszarem ich działań. Waszym zadaniem jest eskorta bombowców od punktu przechwycenia do lotniska Sochi, a następnie do momentu gdy znajdzie się on w bezpiecznej przestrzeni.

1 - T/O KOBULETI 15:30
2 - TANKER 15:40
3 - B-52 ESCORT START point 16:20
4 - SOCHI (B-52 Target Point 16:45
5 - B-52 ESCORT END point 17:10
5 - FINAL KOBULETI

PONTIAC 1


Combat Air Patrol nad wybrzeżem Abchazji, Grupa może uzupełniać paliwo z tankowca Texaco,Shell. Start (z Kobuleti) tankowanie oraz dolot do punktu rozpoczęcia patrolu, według uznania lidera, nie później niz o 15:50. Działania wykonywać do momentu wycofania się z rejonu działań grup szturmowych i transportowych.

1 - T/O KOBULETI 15:20
2 - TANKER 15:35
3 - CAP1 15:50
4 - CAP2 17:00
5 - FINAL KOBULETI

Image

COLT 1

Combat Air Patrol nad. Grupa może uzupełniać paliwo z tankowca Arco 1 . Start (z Kobuleti) tankowanie oraz dolot do punktu rozpoczęcia patrolu, według uznania lidera, nie później niż o 15:50. Działania wykonywać do momentu wycofania się z rejonu działań grup szturmowych i transportowych.

1 - T/O KOBULETI 15:25
2 - TANKER 15:35
3 - CAP1 15:50
4 - CAP2 17:00
5 - FINAL KOBULETI

Image


Lotniska:

Kobuleti
ATC: 133.0 (H)
NAV: TACAN KBL 67X

AWACS:
Magic (H): 252.000
Overlord (AI): 251.000

Tankowce
TEXACO 302.000, TACAN 52X TXC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)
SHELL 303.000, TACAN 53X SHL, alt 24000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 301.000, TACAN 51X ARC, alt 20000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 2 304.000, TACAN 54X TXC, alt 20000 ft (KC-135 MPRS)
Loty:

Uzi 1,Uzi 2,Beeper 1, Beeper 2: 30.000 MHz, po rozdzieleniu według uznania
Dodge 1: 253.000 MHz
Springfield 1: 254.000 MHz
Ford 1: 255.000 MHz
Ford 2: 255.500 MHz
Enfield 1: 264.000 MHz
Enfield 2: 264.500 MHz
Enfield 3: 265.000 MHz
Pontiac 1: 257.000 MHz
Colt 1: 259.000 MHz

PLAN ENFIELD 3 oraz plik CombatFlite wstawię w niedzielę

User avatar
Maguniu
Posts: 18
Joined: 2019-03-22 17:27

Flights: 5 (10hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Rentier

Póki co, zwalniam Hueya, bo nie opanowałem go jeszcze w zadowalającym stopniu, a nie wiem czy do wtorku wszystko ogarnę. Jak nikt chętny się do wtorku nie wpisze, to mogę spróbować.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Zmiany:

Dla lotu FORD 1 oczywiście czas dolotu do tankera to 15:25 (zamiast 15:400), błąd na mapie i w brifingu - reszta bez zmian.

UZI1,UZI2,BEEPER2. W przypadku zabrania pobrania pilotów po 16:20 - należny udać się na lotnisko zapasowe - Godauta (dodano jako ostatni waypoint)

Plik combatflite:https://www43.zippyshare.com/v/zWUi0z2q/file.html

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Nie dziala link do pliku combat flite. Ma ktos mloze ?

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

alternatywa

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Z racji na awarie TS gildii dzisiaj briefing i misja na ts: coopgame.pl (bez hasla)

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
Post Reply