Operation Abkhazia Liberation 03 / Preparation for OAL 03

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Image 20 marzec 2001
15:00-18:00
Uprzednio prowadzone działania na terytorium Abchazji przyniosły wymierny skutek, zestrzeleni piloci zostali odnalezienie i w tym momencie przechodzą badania lekarskiej. Ofensywa jednostek gruzińskich na lotnisku Sukhumi dzięki wsparciu naszych Guźców powiodła się i został zdobyty strategiczny punkt z którego możliwe jest przeprowadzenie dalszych działań zmierzających do zatrzymania rozrostu konfliktu i przywróceniu macierzystych terenów do Gruzji. Agresja z naszej strony na lotnisko Sochi nie przyniosła spodziewanych rezultatów. Doskonale wyszkoleni Rosyjscy piloci bez problemu poradzili sobie z naszymi siłami powietrznymi z których dla większości był to jeden z pierwszych lotów bojowych i ujawniło to rażące braki w wyszkoleniu. Dowództwo naszej armii wprowadziło w trybie natychmiastowym odpowiednie korekty do programu szkolenia, a dane z rozbitych maszyn dostarczą bardzo dużej wiedzy o technice walki i popełnianych błędach.

Nasze dalsze postępowanie w tym rejonie wymaga o wiele większej ostrożności, w tym celu pomimo panujących skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych zdecydowano się przebazować dużą część maszyn na lotnisko Kobuleti, skąd w godzinach nocnych rozpocznie się operacja na wielka skalę, w której celem naszych maszyn będzie eliminacja pozostałych większych ugrupowań wojsk na terytorium Abchazji. Niestety mgła skutecznie ogranicza nasz zasięg działania i w pierwszej kolejności będziemy mogli skupić się tylko i wyłącznie na rejonach górskich. Ponadto pozostała część grupy uderzeniowej została skierowana na głęboką penetracje terytorium Federacji Rosyjskiej w celu zniszczenia celów strategicznych. Do realizacji tych zadań niezbędne jest zapewnienie całkowitej kontroli w powietrzu przez maszyny sojusznicze.

20 marzec 2001
22:00 - 00:00 - PREPARATION FOR OAL 03 (rebased strikers and fighters, resupply FARP)
21 marzec 2001
01:00 - .... - OPERATION ABKHAZIA LIBERATION 03

AIR TASKING ORDER
Callsign Aircraft Task
UZI 1 2x AV-8B DEEP STRIKE
UZI 2 2x AV-8B DEEP STRIKE
DODGE 1 2x AV-8B STRIKE
DODGE 2 2x AV-8B STRIKE
FORD 1 4x F/A-18C SEAD/CAP
COLT 1 4x F/A-18C INTERCEPT/ESCORT
PONTIAC 1 4x F/A-18C TARCAP
SPRINGFIELD 1 2x F/A-18C, 2x F-14B BARCAP
ENFIELD 1 4x M2000C INTERCEPT/BARCAP
CHEVY 1 4x Mi-8MTV2 TRANSPORT
CHEVY 2 4x UH-1H TRANSPORT
METAR

METAR UGVS 201900Z 07006KT 1500 R07/1300D FG BKN101 M01/M05 Q1030
METAR UGTB 201900Z 07011KT 7000 HZ BKN101 M01/M05 Q1030

UWAGA

MISJA PODZIELONA JEST NA 2 CZĘŚCI:
1 - PREPARATION FOR OAL 03 (Operation Abkhazja Liberation) - Trening startu/tankowania/lądowania w warunkach minimalnej widoczności oraz w warunkach nocnych, przebazowanie maszyn na lotnisko Kobuletii skąd rozpocznie się właściwa część operacji.
2 - OPERATION AKBHAZIA LIBERATION 03 - Właściwa część misji.

Wymagana dobra znajomość maszyny ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności używania przyrządów, pomocy nawigacyjnych oraz lądowania w oparciu o systemy ILS/AWLS etc. oraz tankowanie w nocy (z rozsądnym czasem podejścia) Podział misji na dwie części służy temu ażeby każdy mógł zweryfikować swoje umiejętności w tym zakresie.

Reszta brinfingu wkrótce, najpierw pojawi się on dla treningu.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Preparation for OAL 03 Pierwsza część misji polega na przebazowaniu większej części maszyn w rejony operacyjne, a także przerzut wojsk i przygotowanie do operacji której rozpoczęcie planowano na godziny nocne. Na wody morza Czarnego wpłynęły macierzyste jednostki grup samolotów F/A 18, F-14, AV-8B w wyniku czego zadysponowano ich powrót skąd będą oczekiwać na dalsze zadania. Statki powietrzne typu AV-8B w obecnie panujących warunkach nie są w stanie osiągnąć celu dlatego ich przebazowanie będzie odbywać się do najblizszego lotniska na wybrzeżu. Ponadto również zdecydowano się o przelocie samolotów M2000C Francuskich sił powietrznych również w celu przebazowania na lotnisko Kobuleti z uwagi na brak odpowiedniego wyposażenia technicznego lotniska Vaziani. Dowództwo zdecydowało że w ramach rutynowych działań oraz zachowania ciągłej zdolności bojowej w trakcie przelotu każda z maszyn będzie musiała uzupełnić paliwo z przyporządkowanego tankowca.

W międzyczasie grupa śmigłowców Chevy1-2-3 muszą przetransportować wojska z zadysponowanych baz do punktu zbornego skąd w godzinach nocnych rozpocznie się operacja zbrojna.

Warunki pogodowe z lotniska startowego Vaziani są umiarkowanie dobre, z uwagi dużą wysokość względem poziomu morza, im dalej w stronę wybrzeża tym są one gorsze. W rejonie działania lotniskowców oraz lotniska Kobuletii widzialność nie przekracza 1000m, a miejscami może być niższa. Z informacji nam dostarczonych pogoda nie powinna zagrażać operacjom prowadzonym przez nasze śmigłowce.

PLAN TRENINGU

UZI,FORD,COLT,PONTIAC,ENFIELD,SPRINGFIELD:
  • Startup
  • Kołowanie do aktywnego pasa 13 Vaziani (Kołownie powinno przebiegać sprawnie, bez oczekiwania na drogach kołowania na kolejne maszyny, z uwagi na start wszystkich lotów z tego samego lotniska)
  • Start parami z zachowaniem procedury OBORA1
  • Air-Refuelling
    • Colt 1, Ford 1 - Texaco (52X, 302MHz)
    • Enfield 1, Uzi 1 - Shell (53X, 303MHz)
    • Pontiac 1, Springfield 1 - Arco (51X, 301MHz)
  • Lądowanie
    • Colt 1, Ford 1 - CVN-74 Stennis
    • Enfield 1, Uzi 1 - Kobuleti
    • Pontiac 1, Springfield 1 - CVN-70 Carl Vinson
Dla każdego lotu waypointy prezentują się następująco:
1 - Vaziani
2 - OBORA
3 - Tanker
4 - Lotnisko/Lotniskowiec


CHEVY 1, CHEVY 3:
  • Startup
  • Start z lotniska Tibilisi-Lochni
  • Po starcie przelot w kierunku magnetycznym 320, ustawienie ADF na 520kHZ, DF
  • Przechwycenie radiala wychodzącego 090(wskazanie ADF na kurs 270) z radiolatarni NDB (520kHZ DF)
  • Dolot do FARP ROME i pobranie wojsk oczekujących na transport (FARP znajduje się +- 600 metrów od NDB)
  • Odlot z FARP ROME w przybliżonym kursie 270
  • Dolot do punktu zbornego (FARP LONDON,PARIS,MOSCOW) który znajduje się na przecięciu poniższych radiali wychodzących z radiolatarni NDB:
    • 353kHz AL - Radial 208
    • 462kHz OE - Radial 262
  • Lądowanie

CHEVY 2
  • Startup
  • Start z lotniska Tibilisi-Lochni
  • Po starcie przelot w kierunku magnetycznym 304, około +-10nm (mniej więcej, nie szybciej niż 5nm, i nie dalej niz 20nm)
  • Przelot w kierunku magnetycznym 270, ustawienie ADF na 462kHZ OE
  • Przechwycenie radiala wychodzącego 160(wskazanie ADF na kurs 340) z radiolatarni NDB (462kHZ OE)
  • Dolot do FARP BERLIN i pobranie wojsk oczekujących na transport (FARP na powyzszym radialu)
  • Odlot z FARP BERLIN w przybliżonym kursie 270
  • Dolot do punktu zbornego (FARP LONDON,PARIS,MOSCOW) który znajduje się na przecięciu poniższych radiali wychodzących z radiolatarni NDB:
    • 353kHz AL - Radial 208
    • 462kHz OE - Radial 262
  • Lądowanie

Lokalizacja FARP względem radiolatarni
  • FARP ROME
    • 520kHz DF - Radial 59
    • 462kHz OE - Radial 99
  • FARP BERLIN
    • 353kHz AL - Radial 102
    • 462kHz OE - Radial 160
  • FARP MOSCOW, LONDON, PARIS
    • 353kHz AL - Radial 208
    • 462kHz OE - Radial 262

CZĘSTOTLIWOŚCI


Lotniskowce:
CVN-74 Stennis: 127.500, TACAN: STN 37X, ICLS: 1
CVN-70 Carl Vinson: 128.500 TACAN VNS 38X, ICLS 2


Lotniska:
Kobuleti
ATC: 133.000
NAV: TACAN KBL 67X

Vaziani
ATC: 140.000
NAV: TACAN VAS 22X

Tibilisi-Lochni
ATC: 138.000

FARP
ROME: 126.500
BERLIN: 129.500
MOSCOW,LONDON,PARIS: 125.500

Tankowce
TEXACO 302.000, TACAN 52X TXC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)
SHELL 303.000, TACAN 53X SHL, alt 24000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 301.000, TACAN 51X ARC, alt 20000 ft (KC-135 MPRS)

Loty:
Uzi 1: 251.000
Ford 1: 252.000
Colt 1: 253.000
Pontiac 1: 254.000
Springfield 1: 255.000
Enfield 1: 257.000
Chevy: według uznania

UWAGI

W przypadku gdy jakikolwiek śmigłowiec nie będzie w stanie nawigować po radiolatarniach dopuszczalne jest w skrajnych przypadkach poproszenie o kierunek na odpowiedniej częstotliwości przez menu komunikacji, jednakże zaleca się nawigowanie w oparciu o dwie radiolatarnie. Jest to też zabezpieczenie w razie jakby coś poszło nie tak...

Z kolejnych ważnych rzeczy przy podejściu do lotnisk,FARP należy zgłosić się przez menu komunikacji do wieży AI z zamiarem lądowania, dzięki temu AI włączy na lotnisku światła i ułatwi to lądowanie i zlokalizowanie pasa.

W przypadku gdy pojawią się kolejne maszyny uzupełnię brifing o ich zadania :)

Image

User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06




Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Jakby ktoś jeszcze nie znał na pamięć to wrzucam przypomnienie z procedur Case 3.
https://docs.google.com/document/d/1r3B ... sp=sharing

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Z uwagi na mniejszą ilość osób zredukowano ilość lotniskowców do 1, loty przekierowano na Stenisa (37X)

Ponadto dodano orbitujący tankowiec jako wyzwanie dla chętnych:
ARCO2 304.000, TACAN 54X ARC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)

Częstotliwość Unicom: 256.000

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Operation Abkhazia Liberation 03
Nie ulega wątpliwości że konflikt w Abchazji dla Federacji Rosyjskiej nie już tylko walką o sporne terytorium, lecz punktem honoru aby pokazać całemu światu że pomimo upływu lat, Rosja w dalszym ciągu jest w stanie osiągnąć to co zamierza bez względu na przeciwnika. W konflikcie tym od początku wiadome jest, że stoją na przegranej pozycji pomimo ogromnej przewagi do naszego skromnego kontyngentu, natomiast to co stawia nas w przewadze to przede wszystkim dostęp do najnowocześniejszej technologii oraz maszyn (.... nie wliczając przywróconych z rezerwy F14...). Kolejnym krokiem jaki zrealizujemy w celu uniknięcia rozlewu krwi na terenie Abchazji - przy udziale grupy UZI - jest atak wyprzedzający na bazy Federacji Rosyjskiej wgłąb ich terytorium, dzięki doskonałemu wywiadowi oraz satelitą jesteśmy w stanie określić dokładną pozycję naszych priorytetowych celów. Kompleks wojskowy który zaatakujemy stanowi jeden z głównych central w którym podejmowane są kolejne kroki odnośnie udziału Rosji w konflikcie w Abchazji, a także główne zaplecze logistyczne i wojskowe dla wojsk w polu. Wykorzystując skrajnie niesprzyjającą aurę pogodową która nie wpływa w żaden sposób na zdolności naszych maszyn, wykonamy atak o małym znaczeniu militarnym, jednakże pokażemy że bez problemu jesteśmy w stanie przeniknąć naszymi maszynami w głąb terytorium wroga i zadamy ogromny cios dla morali wojsk oraz wyeliminujemy część z nielicznych pozostałych śmigłowców bojowych Mi24. W trakcie trwania omawianej operacji musimy również wyeliminować cele które zagrażają bezpośrednio operacji lądowej planowanej na świt. DODGE zostanie skierowany do eliminacji artylerii samobieżnej rozlokowanej w terenach górskich, jednakże bezpośrednio przed uderzeniem konieczne jest oczyszczenie tego regionu z SA-6 przez FORD 1. Po przeciwnej stronie Gruzji która niejako nie dotknęła agresji w ostatnim czasie, grupy Chevy 1 i 2 będą miały bardzo istotną misję z punktu widzenia poparcia misji przez obywateli Gruzji. Osetia Południowa znajduje się obecnie bardzo podobnym momencie historii jak Abchazji, widząc co dzieje się ledwie kilkaset kilometrów od domostw obywateli tego regionu, partyzanci postanowili wziąć sprawy w swoje ręce. Zaczęli organizować się w zbrojną grupę, mimo sprzeciwu cywilów ewakuowali kilka wiosek i zaadaptowali je jako tymczasowe bazy wojskowe. Nasze zadanie polega w pierwszej kolejności na eliminacji każdej siły żywej oraz zniszczenie posiadanych ciężarówek separatystów, a następnie rozładowanie w przypisanych wioskach służby ONZ. Misja nie może odbyć się bez zapewnienia dominacji w powietrzu. Najtrudniejsze będzie pierwsza faza misji w której musimy przechwycić dwa CAPy na terenie Rosji co pozwoli nam na tymczasowe bezpieczne operowanie w ich przestrzeni. W kolejnym czasie musimy zapewnić eskortę dla samolotów szturmowych znajdujących się na terenie Rosji oraz zabezpieczyć tereny przygraniczne.

Image
AIR TASKING ORDER
Callsign Aircraft Task
UZI 1 4x AV-8B DEEP STRIKE
DODGE 1 4x AV-8B STRIKE
FORD 1 4x F/A-18C SEAD/CAP
COLT 1 4x F/A-18C INTERCEPT/ESCORT
PONTIAC 1 4x F/A-18C TARCAP/STRIKE
SPRINGFIELD 1 2x F/A-18C, 2x F-14B BARCAP
ENFIELD 1 4x M2000C INTERCEPT/BARCAP
CHEVY 1 4x Mi-8MTV2 CAS/TRANSPORT
CHEVY 2 4x UH-1H CAS/TRANSPORT

METAR

METAR UGVS 201900Z 07006KT 1500 R07/1300D FG BKN101 M01/M05 Q1030

ZADANIA

UZI 1
Od skuteczności wykonania waszego zadania zależy pomyślność całej misji. Waszym celem jest atak na bazę wojskową Federacji Rosyjskiej 50 mil wgłąb terytorium wroga. Głównym waszym celem (TGT1) są magazyny paliw, pojazdy łączności oraz mobilne stanowiska radarowe systemu S-300 oznaczone na zdjęciach satelitarnych, pozostała część celów znajduje się na oddalonym o około 2 mile od głównego kompleksu lądowisku dla śmigłowców (TGT2) gdzie musicie zniszczyć 4 maszyny przygotowane do lotu, a jeżeli będziecie w stanie również pojazdy zaplecza technicznego. Start z Kobuleti przewidziano na godzinę 01:20, następnie do godziny 02:00 powinniście dolecieć nad punkt 2 trasy. W międzyczasie zaplanowano również uzupełnienie paliwa z tankera ARCO. Po dolocie do punktu 2 oczekujecie tam na informacje od COLT 1 o wyeliminowaniu wrogiego patrolu przeciwnika nad rejonem działań. Po uzyskaniu od nich stosowanej informacji udajecie się do punktu IP, gdzie COLT 1 powinien rozpocząć wasza eskortę, następnie uderzacie bezpośrednio na opisane powyżej cele (TGT1 i TGT2). Czas nad punktami to maksimum 20 minut. Po zniszczeniu celi/upływie czasu/braku wyposażenia poinformujcie o tym grupę COLT 1 i wracajcie na lotnisko Kobuleti. W razie konieczności bądź problemów grupy COLT 1 możecie posiłkować się również wsparciem grup FORD 1, ENFIELD 1, SPRINGFIELD 1 które realizują swoje zadania w pobliżu granicy Gruzińskiej
Pamiętajcie działacie na terenie wroga, powinniście przemieszczać się ściśle wyznaczoną trasą gdyż co do pozostałego obszaru nie mamy pewności o rozlokowanych stanowiskach SAM

1 - KOBULETI TO 01:20:00
2 - HP 02:00:00 (Holding do momentu wyeliminowania RED CAP przez COLT 1)
3 - IP 02:10:00
4 - TGT1 02:15:00 (Time on Target 10)
5 - TGT2 FARP 02:25:00 (Time on Target 10)
6 - FINAL KOBULETI

Image

TGT1
Image

TGT2
Image

DODGE 1
Waszym zadaniem jest eliminacja artylerii samobieżnej rozlokowanej w górzystym terenie Abchazji która zagraża naszym działania przewidzianych na godziny poranne. Z uwagi na rozmieszczenie w tym rejonie obrony przeciwlotniczej w postaci zestawu SA-6 wasze zadanie może być zrealizowane dopiero po jego zniszczeniu przez FORD 1. Po starcie skierujcie się w punkt 2 gdzie powinniście znaleźć się najpóźniej o 02:00, w międzyczasie zaplanowano również uzupełnienie paliwa z tankowca SHELL. W Holdingu nad punktem 2 należy pozostać do momentu uzyskania informacji od FORD 1 o eliminacji zagrożenia OPLOT w tym rejonie. Następnie powinniście skierować się na punkt IP I bezpośrednio nad cel który stanowi zestaw 6 pojazdów artylerii samobieżnej. po eliminacji celu powrót na Kobuleti.

1 - KOBULETI TO 01:25:00
2 - HP 02:00:00 (Holding do momentu wyeliminowania SA-6 przez FORD 1)
3 - IP 02:05:00
4 - TGT 02:07:00
5 - FINAL KOBULETI

Image

TGT
Image

FORD 1
Przeznaczone dla was zadanie jest misja SEAD w rejonie gdzie została rozmieszczona artyleria samobieżna wroga, którą będzie musiał wyeliminować DODGE 1. Waszym celem jest rozstawiona grupa SA-6. Po starcie powinniście skierować się bezpośrednio nad punkt 2 który stanowi przybliżoną lokalizacje SA-6, dolot nad ten punkt przewidziano na godzinę 01:35, w rejonie działania powinniście nie przebywać dłużej niż 15 minut. Po eliminacji celu poinformujcie o tym grupy SPRINGFIELD 1 I DODGE 1. Następnym waszym celem który powinniście wykonywać do 02:40 jest Combat Air Patrol nad wyznaczonymi punktami. W międzyczasie możecie uzupełniać paliwo z tankera SHELL. Po wykonaniu zadania przewidziano lądowanie na lotniskowcu STENIS. W trakcie trwania zadań możecie spodziewać wezwania do wsparcia od grupy UZI 1 bądź COLT 1, w przypadku takich informacji należy bezwzględnie zaprzestać aktualnie prowadzonej operacji i zapewnić im pomoc..

1 - BATUMI TO 01:20:00
2 - SEAD 01:35:00
3 - CAP1 01:50:00
4 - CAP2 02:40:00
STENINS LNDG

Image

COLT 1
Grupa COLT 1 została wyznaczona do wykonania wykonania bardzo trudnego i wymagającego zadania, przy jednoczesnym operowaniu na terenie wroga. Wasze zadanie polega na przechwyceniu patrolu wrogich myśliwców nad terytorium Federacji Rosyjskiej, a następnie zapewnienie eskorty dla grupy UZI 1 w głębokim terenie przeciwnika i ich osłony przed każdym możliwym samolotem przeciwnika. Zadanie jest o tyle trudne że cel UZI 1 znajduje się w odległości większej niż 50 mil od granicy. Po eliminacji przez was wrogiego CAPu, musimy liczyć się z tym że wrogowie poderwą swoje maszyny w powietrze bardzo szybko. Start następuje z Kobuleti gdzie następnie musicie udać w kierunku tankera ARCO z którego pobierzecie paliwo niezbędne na przeprowadzenie operacji przechwycenia wrogich maszyn i zabezpieczenia UZI 1, następnie musicie skierować się bezpośrednio na grupę wrogich myśliwców która powinna znajdować się w pobliżu oznaczonego na mapie punktu. W przestrzeń Rosyjską nie powinniście wlatywać wcześniej niż o 01:40 z tytułu zapewnienia grupie UZI 1 czasu na zatankowanie. Po eliminacji nieprzyjacieli przekażcie tą informację bezpośrednio do UZI 1, co jest niezbędne aby mogli oni wlecieć w przestrzeń powietrzną Federacji Rosyjskiej. W chwili gdy UZI 1 skieruje się w kierunku celu powinniście zapewnić im osłonę na całej trasie przelotu, w tym celu do planu waszego lotu zostały dodane punkty 4 który oznacza punkt IP grupy UZI 1, oraz punkt 5 którym jest grupa celi dla UZI 1. Nie możecie dopuścić do zbliżenia się do naszych samolotów szturmowych wrogich myśliwców. Po wykonaniu zadania przez UZI 1 powinni was o tym poinformować, w tym momencie musicie zabezpieczyć ich powrót do granicy z Gruzją. W razie konieczności bądź problemów grupy, możecie posiłkować się również wsparciem grup FORD 1, ENFIELD 1, SPRINGFIELD 1 które realizują swoje zadania w pobliżu granicy Gruzińskiej.

1 - KOBULETI TO 01:15:00
2 - TANKER 01:50:00
3 - INTERCEPT 02:00:00 (Po eliminacji informacja dla UZI 1)
4 - UZI 1 IP
5 - UZI 1 TGT
STENINS LNDG

Image

PONTIAC 1
Grupa PONTIAC 1 została rozstawiona w rejonie centralnej Gruzji, waszym zadaniem jest zapewnienie przewagi powietrznej w rejonie działania naszych naszych śmigłowców przez cały czas trwania ich operacji, dodatkowo na podstawie rozpoznania i wykorzystując waszą obecność, będziecie musieli przeprowadzić precyzyjny nalot na współrzędne podane w trakcie trwania zadania za pomocą ładunków JDAM, celami będą 2 pojazdy tupu ZSU-23 Szyłka. Po starcie z lotniska Batumi powinniście skierować się bezpośrednio na punkty wejściowy CAP, tankowanie możecie wykonać przed, bądź w trakcie wykonywania zadania, z tankera TEXACO. Nad punktem musicie przebywać do godziny 02:40, bądź do momentu wykonania zadania przez Chevy 1,2.

1 - BATUMI TO 01:15:00
2 - CAP1 02:00:00
3 - CAP2 02:40:00
STENINS LNDG

Image

SPRINGFIELD 1
Lot Springfield 1 został skierowany do zabezpieczenia przestrzeni powietrznej na pograniczu Gruzji i Abchazji przed wrogimi maszynami. Z uwagi na obecność na waszej trasie artylerii przeciwlotniczej patrol będziecie musieli rozpocząć z małym opóźnieniem które możecie wykorzystać na rzecz uzupełnienie paliwa. Po starcie z Kobuleti powinniście udać się w kierunku tankera Shell, a po uzupełnieniu zbiorników wejść w holding nad oznaczonym punktem do momentu gdy uzyskanie informację od FORD 1 o wyeliminowaniu SA-6. Następnie wykonujecie CAP do 02:40 bądź do chwili gdy wszystkie maszyny będą nad naszym terytorium. . W trakcie trwania zadań możecie spodziewać wezwania do wsparcia od grupy UZI 1 bądź COLT 1, w przypadku takich informacji należy bezwzględnie zaprzestać aktualnie prowadzonej operacji i zapewnić im pomoc..

1 - KOBULETI TO 01:20:00
2 - HP/TANKER 01:50:00 (Holding do momentu wykonania zadania SEAD przez FORD 1)
3 - CAP1 02:00:00
4 - CAP2 02:40:00
STENINS LNDG

Image

ENFIELD 1
Priorytetowym zadaniem grupy ENFIELD 1 jest eliminacja wrogiego patrolu który może być skierowany w kierunku naszej grupy UZI 1 w chwili gdy wkroczy nad terytorium Federacji Rosyjskiej, po wykonaniu tego zadania kontynuujecie Combat Air Patrol nad granicy Gruzji i Rosji w celu zapewnienia szczelności przestrzeni powietrznej. Po starcie z Kobuleti powinniście skierować się bezpośrednio na punkt 2 w którego rejonie powinny znajdować się wrogie myśliwce. Tankowanie z tankera TEXACO możecie wykonać jeszcze przed rozpoczęciem wykonywania zadania. Po eliminacji celów CAP należy wykonywać do godziny 02:40 bądź do chwili gdy wszystkie maszyny będa nad naszym terytorium. W trakcie trwania zadań możecie spodziewać wezwania do wsparcia od grupy UZI 1 bądź COLT 1, w przypadku takich informacji należy bezwzględnie zaprzestać aktualnie prowadzonej operacji i zapewnić im pomoc..

1 - KOBULETI TO 01:15:00
2 - INTERCEPT 02:00:00
3 - CAP1 02:10:00
4 - CAP2 02:40:00
5 - FINAL KOBULETI

Image

CHEVY 1,2
Grupy Chevy 1,2 zostały przydzielone do misji mającej wyciszyć dążenia separatystyczne partyzantów z Osetii w zarodku, w tym celu zostaliście skierowani do likwidacji partyzantów w dwóch wioskach. Według naszych informacji nie powinien znajdować się tam żaden cywil. Ponadto przed dotarciem do celu grupa PONTIAC 1 powinna zlikwidować zagrażającą wam artylerię przeciwlotnicza w postaci dwóch zestawów ZSU-23 Szyłka. W chwili dotarcia do waypointu 7 w którym nastąpi rozdzielenie, upewnijcie się przez konktakt z PONTIAC 1 na częstotliwości AWACSA że wykonali swoje zadanie, w przeciwnym wypadku oczekujcie na ich reakcje. W przydzielonych wioskach szacujemy że znajduje się od około 10 do 30 żołnierzy. W jednej z wiosek może znajdować się również znaczna grupa ciężarówek wojskowych którą również należy wyeliminować. Po oczyszczeniu z wrogich wojsk całego terytorium powinniście wysadzić w dogodnym miejscu żołnierzy ONZ którzy zajmą się resztą. Wspólny lot przebiega do waypointu 7, z którego każde śmigłowce udają się w swoim kierunku. Powrót po identycznej trasie.

Trasa:
*Po starcie HDG 270 do momentu przechwycenia radiala 325 z radiolatarni 462.00 OE (przybliżony waypoint 2)
*Po przechwyceniu radiala lot zgodnie z nim do momentu natrafienia na radial 028 z radiolatarni 353.00 AL (przybliżony waypoint 4)
*Następnie zakręt na HDG 052 i lot wzdłuż rzeki i drogi w kanionie, do momentu trafienia na wieś Kvemo-Roka (waypoint 7, punkt przecięcia radiali [radial 351 od 462.00 OE],[radial 031 od 353.00 AL]

Chevy 1
Image

Chevy 2
Image

Końcowy etap
Image


CZĘSTOTLIWOŚCI
Lotniska/Lotniskowiec

Kobuleti
ATC: 133.0
NAV: TACAN KBL 67X

Batumi
ATC: 131.0
NAV: TACAN BTM 16X

CVN-74 Stennis: 127.500, TACAN: STN 37X, ICLS: 1
FARP MOSCOW,LONDON,PARIS: 125.500

AWACS:
Magic (H): 255.000
Overlord (AI): 256.000

Tankowce
TEXACO 302.000, TACAN 52X TXC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)
SHELL 303.000, TACAN 53X SHL, alt 24000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 301.000, TACAN 51X ARC, alt 20000 ft (KC-135 MPRS)
ARCO 2 304.000, TACAN 54X TXC, alt 22000 ft (KC-135 MPRS)

Loty:

Uzi 1: 251.000 MHz
Dodge 1: 252.000 MHz
Ford 1: 253.000 MHz
Colt 1: 254.000 MHz
Enfield 1: 257.000 MHz
Pontiac 1: 258.000 MHz
Springfield 1 1: 260.000 MHz


UWAGA
Istnieje duże prawdopodobieństwo że osobiście nie zjawię się od samego początku misji, dlatego ewentualne pytania proszę kierować jak najszybciej. O całej sytuacji postaram się dać znać parę godzin przed rozpoczęciem misji. I po raz kolejny przypominam to co pisałem, misja wymaga dobrej znajomości maszyny z jednoczesną umiejętnością tankowania w nocy oraz lądowania przy minimalnej widoczności.
Plik CF wstawię w środę.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Mały błąd się wkradł:

Dla Chevy 1,2

Przed:

Trasa:
*Po starcie HDG 270 do momentu przechwycenia radiala 325 z radiolatarni 462.00 OE (przybliżony waypoint 2)

Po:
*Po starcie HDG 050 do momentu przechwycenia radiala 325 z radiolatarni 462.00 OE (przybliżony waypoint 2)

User avatar
gorzasty
Posts: 113
Joined: 2018-05-10 18:47
Contact:




Gildia Rentier

Hello Mordy! Dałoby się dostawić jedną Mi-8 to bym dołączył?

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26




Gildia Rentier

gorzasty wrote: 2019-05-28 20:35 Hello Mordy! Dałoby się dostawić jedną Mi-8 to bym dołączył?
Tam na helipadzie podobno 4 do zniszczenia stoja :D

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
gorzasty
Posts: 113
Joined: 2018-05-10 18:47
Contact:




Gildia Rentier

Tymi słyszałem to chłopaki lecą ;) ja chciałem takiego co nie spadnie.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Da radę, zadania identyczne jak chevy 1

User avatar
gorzasty
Posts: 113
Joined: 2018-05-10 18:47
Contact:




Gildia Rentier

Thx Sir! Będę.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

ZMIANY:

*Zamiana SA-6 będących celem operacji SEAD dla FORD 1 na SA-15, w przypadku jeżeli do czasu misji nie naprawią pocisków HARM, FORD 1 powinien uzbroić się zamiast nich w JDAMY, poniżej kordynaty:
N 43-06-50.77 E 041-42-37.47
N 43-06-54.40 E 041-42-50.42
N 43-06-41-30 E 041-44-08.25

*Dodano lot Chevy 3, zadania oraz dolot wspólnie z Chevy 1.


Link do CF: https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g6s6uv2XQMlbZ5DBKw

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08




Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

@Barus - podasz jeszcze elewacje celow ?

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56




Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

N 43-06-50.77 E 041-42-37.47 elev: 3143
N 43-06-54.40 E 041-42-50.42 elev: 3251
N 43-06-41-30 E 041-44-08.25 elev: 2175

Post Reply