Trening LSO CASE 1 we flightach
Trening LSO CASE 1 - lądowania we flightach
Witam ,
Ostatnio dużo osób ćwiczy LSO na serwie , jednakże każdy robi to jako osobny flight a proponuję poćwiczyć LSO będąć we flightach, myślę że warto to przeciwiczyć, kiedy się robi pattern razem a kiedy nastepuje rodzielenie itd.
Trening odbyłby się na gildiańskim i nie blokowałby innych spotów z poza rezerwacji z wyjątkiem lotniskowca, byłby zarazerwowany dla pilotów z rezerwacji.
Narazie ustawie dwa flighty po 4 samoloty F/A-18C, jak będą chętni to można to rozszeżyć o dodatkowe flighty.
Prośba do Qby czy może miałbys czas i chęci poprowadzić szkolenie będąc Marshalem? CHciałbym zrobić to jak najbardizej realne włącznie z cwiczeniem komunikacji z żywym CATCC, albo jeśli nie Qba to ktoś kto czułby sie na siłach .
Co do trasy to proponuje np. start z batumi i przelot do lotniskowca i lądowanie na lotniskowcu z zachowaniem wszystkich porcedur i łączności z CATCC.
Właśnie poprawcie mnie jesli sie myle ale czy skrypt obsługuje flight? bo ja to widze tak ze lider zglasza cale LSO, flight sie rodziela dopiero po breaku i wowczas pozostali musza zglosic juz tylko Straight in, tak? Bo chyba LSO nie oblsuguje flightu, tzn. jak leader zgłasza w imieniu flightu cały czas, po breaku każdy pilot juz głasza sam do marshala to raczej LSO sobie z tym nie poradzi, tak mi sie wydaje bo tego jeszcze nie testowałem.
Jasne że damy rade bez, poprostu z żywym wiadomo jest lepiej i lesza komunikacja
Jasne że damy rade bez, poprostu z żywym wiadomo jest lepiej i lesza komunikacja
Skrypt obsługuje flight z max dwoma samolotami. Muszą się znajdować w odległości maksymalnie 200 stóp. Wtedy podejście zgłasza (nie jest to Request Marshal, tylko Request Marshal Section) lider i marshall kieruje oba samoloty na tą samą wysokość. Dalsza komunikacja również kierowana jest do obu samolotów. Dopiero w punkcie break się rozdzielają i wtedy każdy samolot jest traktowany osobno.