Krótki trening dla wszystkich chętnych, obejmujący następujące operacje:
1. Wprowadzanie współrzędnych
2. Start Case III lub I z Tarawy,
3. Strike I z użyciem IRMAV,
4. Dolot i Vertical Landing na FARPie z separacja 2 nm.
5. Przezbrojenie (w zależności od ilości maszyn tylko jedna z nich powinna wyposażyć się w TPOD, pozostałe w celu umożliwienia zabrania większej ilości bomb będą musiały zdać się na oświetlanie celu przez sojusznika),
6. AA refueling,
7. Holding w celu zebrania się w jedną grupę i wspólnego dolotu do celu z uwagi na posiadanie tylko 1 maszyny z TPODem.
7. Strike II z użyciem gbu-12,
8. Powrót i lądowanie Case I na Tarawie (opcjonalnie w trakcie dolotu AA refueling).
Plan treningu do dowolnej modyfikacji w zależności od chętnych i ich możliwości/umiejętności. Także zapraszam wszystkich
((W przypadku gdy zapisze się większa ilość osób niż 4 zmodyfikujemy lekko gildiański na czas treningu i dostawimy dodatkowe okręty desantowe do startu - lądowanie natomiast odbędzie się na pokładzie jednej sztuki.
))
[2019-06-20 20:30] AV-8B VSTOL Trening
- KapitanCzlowiek
- Posts: 113
- Joined: 2018-12-12 23:12
Flights: 168 (511hs)
Zmianie ulegnie lekko plan treningu:
Pierwsza zmiana to dodanie etapu kalkulacji parametrów startu.
Zamiast startu z Tarawy wykonamy short TO z FOB (RWY length 2500 feet).
Przed lądowaniem na FARP wykonamy holding 20nm od FARPU z separacją wysokości 2000 feet pomiędzy każdym lotem, w celu oczekiwania na wszystkie flighty, a dopiero z tego miejsca gdy wszyscy się zjawią pojedyncze samoloty będą kierowane na FARP z seperacją odległości 2 nm pomiędzy każdym samolotem.
Ponowny start z FARPu przewidywany dopiero po wylądowaniu wszystkich maszyn.
Pozostałe informacje i dane wstawię w dniu misji.
Dodatkowo wrzuciłem też przykładowe lądowanie na FARPie, nie jest to lądowanie idealne ale jako przykład powinien dawać radę, ważne informacje dodałem w formie napisów.
Minimum Short-Takeoff distance
Pierwsza zmiana to dodanie etapu kalkulacji parametrów startu.
Zamiast startu z Tarawy wykonamy short TO z FOB (RWY length 2500 feet).
Przed lądowaniem na FARP wykonamy holding 20nm od FARPU z separacją wysokości 2000 feet pomiędzy każdym lotem, w celu oczekiwania na wszystkie flighty, a dopiero z tego miejsca gdy wszyscy się zjawią pojedyncze samoloty będą kierowane na FARP z seperacją odległości 2 nm pomiędzy każdym samolotem.
Ponowny start z FARPu przewidywany dopiero po wylądowaniu wszystkich maszyn.
Pozostałe informacje i dane wstawię w dniu misji.
Dodatkowo wrzuciłem też przykładowe lądowanie na FARPie, nie jest to lądowanie idealne ale jako przykład powinien dawać radę, ważne informacje dodałem w formie napisów.
Minimum Short-Takeoff distance
Aktualizacja planu i pozostałe informacje:
Plan:
1. Wprowadzanie współrzędnych i kalkulacja danych startu (RWY Heading: 088, RWY Length: 2500, Wind 070/003)
2. Start z FOB
3. Strike I z użyciem IRMAV (WPT 2)
4. Holding i oczekiwanie na dolot wszystkich grup (WPT 3) (Dodge 1 - 6000ft, Dodge 2 - 7000ft, Dodge 3 - 8000ft ASL)
5. Oddzielanie się pojedynczych samolotów w separacji 2 nm w kierunku WPT 4 - FARP WARSAW, Standard Approach z Vertical Landing.
6. Przezbrojenie zgodnie z poniższymi zestawieniami.
7. Start i przelot do tankerów Shell 52Y lub Texaco 50Y
8. Strike II z użyciem GBU12, oświetlanie celów przez FL, (WPT 5)
9. Powrót i lądowanie na Tarawie Case I (TRW 2X
WPT 1 - FOB (waypoint wpisany)
WPT 2 - Strike I (DODGE 1 41-19-41N, 43-18-09E) (DODGE 2 41-17-31N, 43-17-44E) (DODGE 3 41-16-22N, 43-13-20E)
WPT 3 - Holding Point 1 (42-05-54N, 41-44-20E)
WPT 4 - FARP WARSAW (CRS 149, 42-05-44N, 41-44-02E)
WPT 5 - Strike II (41-30-30N, 42-26-57E)
Czętotliwości:
Ogólny: 260.000
Dodge 1: 261.000
Dodge 2: 262.000
Dodge 3: 263.000
Przezbrojenie na FARPIE
Dodge 1-1, Dodge 2-1:
Pozostali:
Poglądowy wygląd FOB:
Plan:
1. Wprowadzanie współrzędnych i kalkulacja danych startu (RWY Heading: 088, RWY Length: 2500, Wind 070/003)
2. Start z FOB
3. Strike I z użyciem IRMAV (WPT 2)
4. Holding i oczekiwanie na dolot wszystkich grup (WPT 3) (Dodge 1 - 6000ft, Dodge 2 - 7000ft, Dodge 3 - 8000ft ASL)
5. Oddzielanie się pojedynczych samolotów w separacji 2 nm w kierunku WPT 4 - FARP WARSAW, Standard Approach z Vertical Landing.
6. Przezbrojenie zgodnie z poniższymi zestawieniami.
7. Start i przelot do tankerów Shell 52Y lub Texaco 50Y
8. Strike II z użyciem GBU12, oświetlanie celów przez FL, (WPT 5)
9. Powrót i lądowanie na Tarawie Case I (TRW 2X
WPT 1 - FOB (waypoint wpisany)
WPT 2 - Strike I (DODGE 1 41-19-41N, 43-18-09E) (DODGE 2 41-17-31N, 43-17-44E) (DODGE 3 41-16-22N, 43-13-20E)
WPT 3 - Holding Point 1 (42-05-54N, 41-44-20E)
WPT 4 - FARP WARSAW (CRS 149, 42-05-44N, 41-44-02E)
WPT 5 - Strike II (41-30-30N, 42-26-57E)
Czętotliwości:
Ogólny: 260.000
Dodge 1: 261.000
Dodge 2: 262.000
Dodge 3: 263.000
Przezbrojenie na FARPIE
Dodge 1-1, Dodge 2-1:
Pozostali:
Poglądowy wygląd FOB:
Ja niestety póki co zbyt mało ogarniam w temacie, a przecież nie będę psuł Wam zabawy szukając przełączników. Liczyłem, że do dziś nadrobię braki, niemniej życie mi nie pozwoliło. Przepraszam, nie miejcie mi za złe - odpadam. Poćwiczę jak będzie mi dane, tu i ówdzie podpytam - narobię w tym czasie „dupogodzin” itp. Harrier to mój sprzęt na jesień, tak sądzę, także co mi się odwlecze (niestety), to jednak nie uciecze. Pozdrawiam i udanej zabawy!
Latam, bo lubię.