[2019-06-25 20:30] OP. "COLD ROSE" - THEY KNOW

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Nazwa wydarzenia: [2019-06-25 20:30] OP. "COLD ROSE" - THEY KNOW

Data/godzina wydarzenia: 2019-06-25 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: YogiPL

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 22/27

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=1502

Mapa: Caucasus (default)

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Kontynuacja OPERATION "COLD ROSE".

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki
TypPilotKIAMIARozb.StartyLąd.FFAAAGSEADSHIPStatus
A-10CAlienzo0111001030MIA
A-10CSnake21011000000KIA
AV8BNABarus1001100100KIA
AV8BNABorsuk0112100420MIA
AV8BNAAvantar0002100240?
FA-18C_hornetCat0001100020RTB
FA-18C_hornetWikary0001103000RTB
FA-18C_hornetEnfield 1 I Alexy1011000000KIA
FA-18C_hornetYogiPL1011005000KIA
FA-18C_hornetEnfield 1-3-Reaver1011002000KIA
FA-18C_hornetGildu0001104000RTB
FA-18C_hornetSowin0001101000RTB
FA-18C_hornetMaverick0001103000RTB
FA-18C_hornetPONTIAC 2-20001100020RTB
FA-18C_hornetBeskid1011001000KIA
Mi-8MTOrzel0008800000RTB
Mi-8MTKrzychoo0005500000RTB
Mi-8MTKapitanCzlowiek0203300000MIA
UH-1HViper00031001000?
UH-1HDante1015400000KIA
UH-1HSpringman00044002100RTB

Crayons
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Dzięki za misję. Bardzo dopracowana.

Znów straciliśmy cały eskortowany flight, zgubiłem skrzydłowego, a na koniec zaliczyłem lądowanie cut pass. Także kontynuacja lekcji pokora dla zaawansowanych.

Mam wrażenie że Tankery jakoś mało stabilnie leciały, ale może to ja.

Nagrał ktoś może debrief?

Crayons
User avatar
Borsuk
Posts: 441
Joined: 2018-03-16 20:37

Flights: 140 (379hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Misja bardzo fajna i trzymająca w napięciu. AWACS /ATC też super robota. Flight Dodge'y borykał się z problemami technicznymi, ale przede wszystkim własnymi. Ostatecznie główny cel misji został wykonany, dzięki czemu śmigła mogły spokojnie wejść w celu realizowania swojego zadania.
Było dobrze, ale mogło być lepiej gdyby nie problemy Harrierów.

Dzięki wszystkim za lot.

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

To prawda niestety problemy techniczne wciąż przeszkadzają w wykonywaniu misji ale było super. Cieszy jak ktoś wkłada tyle serca w misję. Poza tym dzięki za zastosowanie się do moich wskazówek dotyczących komunikacji w Mi8. Bardzo ułatwiło to nam życie

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

Image

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Może ktoś zrobić krótki recap debriefu?

Crayons
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za lot, bardzo ciekawa i dopracowana misja. Sporo się działo, jestem przekonany, że bez Qby nie poszłoby tak dobrze z unikaniem wrogich CAPów (scram, green vector :) )

Ponieważ leciały trzy Harriery nie chciałem za bardzo przeciążać maszyn i zarządziłem umiarkowany loadout - 2x AGM-65 i 4x GBU-12 na maszynę - co okazało się brzemienne w skutkach. Po stracie Barusa (dostał od SA-13 i musiał wracać) i moim omyłkowym zrzuceniu 2 GBU na jeden cel zabrakło jednej bomby do "wyczyszczenia" terenu dla grupy Colt. Stąd ich trochę przydługie oczekiwanie na nasze przezbrojenie na Senaki i powrót. Ostatecznie udało się zniszczyć pozostały czołg (primary objective complete) a także zlikwidować secondary - transporter na WP4. Niestety zaraz po wykonaniu zadania DCS odmówił współpracy, więc nie dane mi było lądować na Tarawie.

Mój bilans to SA-13, SA-9, 3x ZSU-23-4 i T-80U. Uważam, że całkiem nieźle :)

Lot z kabiny i timeline poniżej:




00:00:00 - Startup
00:08:30 - Take-off & departure
00:29:30 - AAR
00:44:00 - Paveway, SA-9
00:46:15 - Paveway, ZSU-23-4 (niestety zrzuciłem 2 niechcący)
00:50:00 - Paveway, ZSU-23-4
00:54:15 - Rifle, ZSU-23-4
00:57:30 - Rifle, SA-13
01:15:30 - Lądowanie na Senaki, przezbrojenie
01:22:45 - Take-off
01:30:30 - Rifle, T-80U
01:34:20 - DCS crash :(

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
YogiPL
Posts: 79
Joined: 2018-06-04 08:22

Flights: 56 (134hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Rentier

Wikary wrote: 2019-06-26 07:31 Może ktoś zrobić krótki recap debriefu?
Wszystko zależy od czasu, lecz na jutro powinienem dać radę w kilku słowach opisać realizację zadań.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Wikary wrote: 2019-06-25 23:49 Mam wrażenie że Tankery jakoś mało stabilnie leciały, ale może to ja.
Też miałem takie wrażenie, ale dawało to dodatkowego smaczku misji.
Ogólnie misja Chevy 2 udana, zestrzelilismy razem 7 maszyn wroga nie ponosząc żandych strat własnych, oczyścilismy drogę dla Springfiled 1 i jeszcze zabrakło dosłownie kilku sekund aby maverick obronił jedna masyzne A-10C, bo 10 dostała i praktycznie w tej chwili Maverick zestrzelił tego wroga. Po wszyzstkim wrócilismy na lotnisko Sukhumi skąd wystartowalismy na poczatku misji. Także misja Chevy 2 wykonana, podziekowanie dla Qby za bycie na AWAC-sie, za bardzo dobre kierownaie flightami dzieki czemu udało sie przeżyć i zestrzelic troche maszyn weoga. Kolejny raz to pokazuje że misja z żywym AWACS a bez to dwa różne światy.
Dzieki Yogi za misję, było widać że mase rpacy w to włożyłeś :), jak również dzieki Maverick za wspolny lot Image

Tyle się działo że zapomniałem jakichś screnów zrobic :)

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

YogiPL wrote: 2019-06-26 11:34 Wszystko zależy od czasu, lecz na jutro powinienem dać radę w kilku słowach opisać realizację zadań.
#DziękiYogi!

W ogóle czytanie Twoich materiałów to przyjemność. Żałuję że nie miałem jak polecieć na poprzedniej Twojej misji.

Rozwijając poprzedniego posta. W Chevy 1 z Sowinem zaliczyliśmy w sumie 4 zestrzelenia. Nad celem UZI Udało nam się przechwycić jedną z dwóch par bandytów, ale przechwyciliśmy ją względnie daleko od celu i druga przeszła nam za plecami. Zawróciliśmy ale brakowało nam 20nmi. Przechwycił ją Chevy 2 i dzięki temu straciliśmy tylko jednego UZI. Niestety potem drugiego trafili rakietami z SA-13.

Później problem z tankowaniem uniemożliwił dalszy lot Chevy 1-2, który musiał wrócić na Stennisa. Mnie przesunięto na zachód w zastępstwie Enfielda, gdzie razem ze Springfieldem jeszcze się starliśmy z 29' i miałem okazję uniknąć R-27ET. Pierwszy raz udało mi się zauważyć odpalenie i zareagować w miarę poprawnie. Przy okazji przekonałem się, że po updacie nie odświeżyłem programów EW :D

Crayons
User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 195 (503hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

W nawiązaniu do wczorajszych rozmów na debriefie, Przekazuję info o radiach w śmigłowcach UH-1H ( może warto zrobić z tego wydzielony topic dla MM)

Śmigłowiec UH-1H
AN/ARC-134 Air to air alternate & Tower 116.000-149.975 MHz ( używamy głównie do komunikacji z lotniskami )

AN/ARC-51BX Air to air primary 225.0-399.9 MHz ( używamy głównie do komunikacji AWACS/ Ogólny )

AN/ARC-131 Crew Members Comms 30.00-75.95 MHz (używamy do komunikacji w zespole oraz miedzy zespołami śmigłowców w tym MI-8/17 i Kamov)

Odsłuch mamy na wszystkie trzy radia. Nadajemy wg przełącznika między radiami.

INNE :

Śmigłowiec UH-1H prędkość przelotowa między ~90 -120 KNOTS, krótko ~140 KNOTS , szybciej raczej nie.

Cold Startup - ok 3 min
Standardowo UH-1H nie posiada nawigacji (NV430) i operujemy na kompasie.

(Są to moje osobiste obserwacje )

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 475 (1243hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzieki Yogi !!,,,,, super misja oby takich wiencej ;) " Respect " .......Grupa Colt 1/2 wykonała zadanie chyba 100% ,,choć nie obyło sie bez strat ,ale nikt nie mówił ze będzie łatwo ........no real foto this mission Image

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Viper kozackie foto, bez kitu

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Na pierwszy rzut oka wylgada jak real fota :)

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Dante wrote: 2019-06-26 14:38 W nawiązaniu do wczorajszych rozmów na debriefie, Przekazuję info o radiach w śmigłowcach UH-1H ( może warto zrobić z tego wydzielony topic)
Pomyślę jak to dodać tu:
viewtopic.php?f=77&t=566

Crayons
Post Reply