[2019-06-25 20:30] OP. "COLD ROSE" - THEY KNOW

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1161
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:




Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Nazwa wydarzenia: [2019-06-25 20:30] OP. "COLD ROSE" - THEY KNOW

Data/godzina wydarzenia: 2019-06-25 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: YogiPL

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 22/27

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=1502

Mapa: Caucasus (default)

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Kontynuacja OPERATION "COLD ROSE".

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki
TypPilotKIAMIARozb.StartyLąd.FFAAAGSEADSHIPStatus
A-10CAlienzo0111001030MIA
A-10CSnake21011000000KIA
AV8BNABarus1001100100KIA
AV8BNABorsuk0112100420MIA
AV8BNAAvantar0002100240?
FA-18C_hornetCat0001100020RTB
FA-18C_hornetWikary0001103000RTB
FA-18C_hornetEnfield 1 I Alexy1011000000KIA
FA-18C_hornetYogiPL1011005000KIA
FA-18C_hornetEnfield 1-3-Reaver1011002000KIA
FA-18C_hornetGildu0001104000RTB
FA-18C_hornetSowin0001101000RTB
FA-18C_hornetMaverick0001103000RTB
FA-18C_hornetPONTIAC 2-20001100020RTB
FA-18C_hornetBeskid1011001000KIA
Mi-8MTOrzel0008800000RTB
Mi-8MTKrzychoo0005500000RTB
Mi-8MTKapitanCzlowiek0203300000MIA
UH-1HViper00031001000?
UH-1HDante1015400000KIA
UH-1HSpringman00044002100RTB

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1161
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:




Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Dzięki za misję. Bardzo dopracowana.

Znów straciliśmy cały eskortowany flight, zgubiłem skrzydłowego, a na koniec zaliczyłem lądowanie cut pass. Także kontynuacja lekcji pokora dla zaawansowanych.

Mam wrażenie że Tankery jakoś mało stabilnie leciały, ale może to ja.

Nagrał ktoś może debrief?

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Borsuk
Posts: 441
Joined: 2018-03-16 20:37




Gildia Rentier

Misja bardzo fajna i trzymająca w napięciu. AWACS /ATC też super robota. Flight Dodge'y borykał się z problemami technicznymi, ale przede wszystkim własnymi. Ostatecznie główny cel misji został wykonany, dzięki czemu śmigła mogły spokojnie wejść w celu realizowania swojego zadania.
Było dobrze, ale mogło być lepiej gdyby nie problemy Harrierów.

Dzięki wszystkim za lot.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29




Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

To prawda niestety problemy techniczne wciąż przeszkadzają w wykonywaniu misji ale było super. Cieszy jak ktoś wkłada tyle serca w misję. Poza tym dzięki za zastosowanie się do moich wskazówek dotyczących komunikacji w Mi8. Bardzo ułatwiło to nam życie

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29




Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

Image

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1161
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:




Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Może ktoś zrobić krótki recap debriefu?

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26




Gildia Rentier

Dzięki za lot, bardzo ciekawa i dopracowana misja. Sporo się działo, jestem przekonany, że bez Qby nie poszłoby tak dobrze z unikaniem wrogich CAPów (scram, green vector :) )

Ponieważ leciały trzy Harriery nie chciałem za bardzo przeciążać maszyn i zarządziłem umiarkowany loadout - 2x AGM-65 i 4x GBU-12 na maszynę - co okazało się brzemienne w skutkach. Po stracie Barusa (dostał od SA-13 i musiał wracać) i moim omyłkowym zrzuceniu 2 GBU na jeden cel zabrakło jednej bomby do "wyczyszczenia" terenu dla grupy Colt. Stąd ich trochę przydługie oczekiwanie na nasze przezbrojenie na Senaki i powrót. Ostatecznie udało się zniszczyć pozostały czołg (primary objective complete) a także zlikwidować secondary - transporter na WP4. Niestety zaraz po wykonaniu zadania DCS odmówił współpracy, więc nie dane mi było lądować na Tarawie.

Mój bilans to SA-13, SA-9, 3x ZSU-23-4 i T-80U. Uważam, że całkiem nieźle :)

Lot z kabiny i timeline poniżej:




00:00:00 - Startup
00:08:30 - Take-off & departure
00:29:30 - AAR
00:44:00 - Paveway, SA-9
00:46:15 - Paveway, ZSU-23-4 (niestety zrzuciłem 2 niechcący)
00:50:00 - Paveway, ZSU-23-4
00:54:15 - Rifle, ZSU-23-4
00:57:30 - Rifle, SA-13
01:15:30 - Lądowanie na Senaki, przezbrojenie
01:22:45 - Take-off
01:30:30 - Rifle, T-80U
01:34:20 - DCS crash :(

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
YogiPL
Posts: 79
Joined: 2018-06-04 08:22




Gildia Rentier

Wikary wrote: 2019-06-26 07:31 Może ktoś zrobić krótki recap debriefu?
Wszystko zależy od czasu, lecz na jutro powinienem dać radę w kilku słowach opisać realizację zadań.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55




Gildia Rentier

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Wikary wrote: 2019-06-25 23:49 Mam wrażenie że Tankery jakoś mało stabilnie leciały, ale może to ja.
Też miałem takie wrażenie, ale dawało to dodatkowego smaczku misji.
Ogólnie misja Chevy 2 udana, zestrzelilismy razem 7 maszyn wroga nie ponosząc żandych strat własnych, oczyścilismy drogę dla Springfiled 1 i jeszcze zabrakło dosłownie kilku sekund aby maverick obronił jedna masyzne A-10C, bo 10 dostała i praktycznie w tej chwili Maverick zestrzelił tego wroga. Po wszyzstkim wrócilismy na lotnisko Sukhumi skąd wystartowalismy na poczatku misji. Także misja Chevy 2 wykonana, podziekowanie dla Qby za bycie na AWAC-sie, za bardzo dobre kierownaie flightami dzieki czemu udało sie przeżyć i zestrzelic troche maszyn weoga. Kolejny raz to pokazuje że misja z żywym AWACS a bez to dwa różne światy.
Dzieki Yogi za misję, było widać że mase rpacy w to włożyłeś :), jak również dzieki Maverick za wspolny lot Image

Tyle się działo że zapomniałem jakichś screnów zrobic :)

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1161
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:




Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

YogiPL wrote: 2019-06-26 11:34 Wszystko zależy od czasu, lecz na jutro powinienem dać radę w kilku słowach opisać realizację zadań.
#DziękiYogi!

W ogóle czytanie Twoich materiałów to przyjemność. Żałuję że nie miałem jak polecieć na poprzedniej Twojej misji.

Rozwijając poprzedniego posta. W Chevy 1 z Sowinem zaliczyliśmy w sumie 4 zestrzelenia. Nad celem UZI Udało nam się przechwycić jedną z dwóch par bandytów, ale przechwyciliśmy ją względnie daleko od celu i druga przeszła nam za plecami. Zawróciliśmy ale brakowało nam 20nmi. Przechwycił ją Chevy 2 i dzięki temu straciliśmy tylko jednego UZI. Niestety potem drugiego trafili rakietami z SA-13.

Później problem z tankowaniem uniemożliwił dalszy lot Chevy 1-2, który musiał wrócić na Stennisa. Mnie przesunięto na zachód w zastępstwie Enfielda, gdzie razem ze Springfieldem jeszcze się starliśmy z 29' i miałem okazję uniknąć R-27ET. Pierwszy raz udało mi się zauważyć odpalenie i zareagować w miarę poprawnie. Przy okazji przekonałem się, że po updacie nie odświeżyłem programów EW :D

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30




Gildia Rentier

1st AC Pilot

W nawiązaniu do wczorajszych rozmów na debriefie, Przekazuję info o radiach w śmigłowcach UH-1H ( może warto zrobić z tego wydzielony topic dla MM)

Śmigłowiec UH-1H
AN/ARC-134 Air to air alternate & Tower 116.000-149.975 MHz ( używamy głównie do komunikacji z lotniskami )

AN/ARC-51BX Air to air primary 225.0-399.9 MHz ( używamy głównie do komunikacji AWACS/ Ogólny )

AN/ARC-131 Crew Members Comms 30.00-75.95 MHz (używamy do komunikacji w zespole oraz miedzy zespołami śmigłowców w tym MI-8/17 i Kamov)

Odsłuch mamy na wszystkie trzy radia. Nadajemy wg przełącznika między radiami.

INNE :

Śmigłowiec UH-1H prędkość przelotowa między ~90 -120 KNOTS, krótko ~140 KNOTS , szybciej raczej nie.

Cold Startup - ok 3 min
Standardowo UH-1H nie posiada nawigacji (NV430) i operujemy na kompasie.

(Są to moje osobiste obserwacje )

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46




Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzieki Yogi !!,,,,, super misja oby takich wiencej ;) " Respect " .......Grupa Colt 1/2 wykonała zadanie chyba 100% ,,choć nie obyło sie bez strat ,ale nikt nie mówił ze będzie łatwo ........no real foto this mission Image

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29




Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Viper kozackie foto, bez kitu

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55




Gildia Rentier

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Na pierwszy rzut oka wylgada jak real fota :)

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1161
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:




Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Dante wrote: 2019-06-26 14:38 W nawiązaniu do wczorajszych rozmów na debriefie, Przekazuję info o radiach w śmigłowcach UH-1H ( może warto zrobić z tego wydzielony topic)
Pomyślę jak to dodać tu:
viewtopic.php?f=77&t=566

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
Post Reply