Grono kolegów zaproponowało zmianę naszego poligonu, jest to luźny projekt dlatego oczekujemy waszej pomocy.
Prosimy o pisanie w tym poście co byście chcieli widzieć na naszym poligonie i w jakiej formie np. tankowiec KC130 na 20000ft / 300ktn w okręgu.
Dotyczy to całości poligonu, wszelkie propozycje będą konsolidowane w wrzucane do projektu.
Chcemy żeby nasz poligon spełniał w miarę możliwości oczekiwania większości.
Zapraszam też chętnych MM do tworzenia znających dobrze edytor DCS.
Pozdrawiam
Projekt nowego poligonu
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Z mojej strony:
1. Przynajmniej po 1 lub 2 sztukach każdego z modeli
2. Lotnisko akrobatyczne, na którym można robić durne rzeczy (gdzieś na boku)
3. Skrypt CSAR dla Helek - FARPy rozrzucone po całej mapie
4. Strafa instant pvp zawierająca najpopularniejsze modele po stronie RED oraz BLUE
5. Lotniskowce dla F18, F14, Harriera
6. JTAC dla wszystkich w dowolnej formie, jeśli uda się zmusić do działania
1. Przynajmniej po 1 lub 2 sztukach każdego z modeli
2. Lotnisko akrobatyczne, na którym można robić durne rzeczy (gdzieś na boku)
3. Skrypt CSAR dla Helek - FARPy rozrzucone po całej mapie
4. Strafa instant pvp zawierająca najpopularniejsze modele po stronie RED oraz BLUE
5. Lotniskowce dla F18, F14, Harriera
6. JTAC dla wszystkich w dowolnej formie, jeśli uda się zmusić do działania
Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Generalnie wszystko to co znajduje się na obecnym Gildisnskim plus dodatkowe smaczki które sami wprowadzicie. Sam jestem zadowolony z obecnej wersji poligonu, oczywiście poza kilkoma bugami oraz rodzajem oponentów w strefach. Wolałbym jakąś odmianę od Migow 23 i su 27. To tyle.
Jako bazowy będzie w dalszym ciągu Gildia ski Range, ale nic nie stoi na przeszkodzie wrzucać poligonu Hancersky Range jako wydarzenie LRP czy poligon wpisany do kalendarza. Na razie nic jeszcze nie zaproponowałeś poza inicjatywą więc ciężko się odnieść.
Jako bazowy będzie w dalszym ciągu Gildia ski Range, ale nic nie stoi na przeszkodzie wrzucać poligonu Hancersky Range jako wydarzenie LRP czy poligon wpisany do kalendarza. Na razie nic jeszcze nie zaproponowałeś poza inicjatywą więc ciężko się odnieść.
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Moje propozycje na gorąco.
Strefy A/A, nad tym jeszcze nie myślałem, ale Tibillisi zostawiłbym jak jest ale zmienił cele. I tu do wyboru Migi 29, F5, lub im podobne. Zostawiłbym w spokoju 23 i 27 w tej strefie.
FARPY dla helek powinni chyba oni sobie ustawiać. W końcu mają nas ratować po zestrzeleniu
- Lotniska Senaki, Kobu, Batumi i Kutaisi jako lotniska bazowe
- Batumi - lotnisko dla migów 21 - zasłużyli - pas aktywny RWY31
- Kutaisi - lotnisko bazowe F-14 i F-18 jako "grupy szybkiego reagowania" od ataków z północy - dwa malutkie lotniska przy Kutaisi do użytku treningowego dla F-14 i F18 - pas aktywny w KTS RWY08
- Senaki - lotnisko bazowe dla mieszanych maszyn takich jak F-15, A-10, Mirage, Harrier, śmiglaków, itp - pas aktywny RWY09
- Kobuleti - lotnisko bazowe dla...F-16 - tak, myślę przyszłościowo. Jeśli będzie miejsce to można dorzucić po 4 samoloty innych modułów, ale tu raczej dokleiłbym jakieś o podobnym typie do F-16 - pas aktywny RWY07
Strefy A/A, nad tym jeszcze nie myślałem, ale Tibillisi zostawiłbym jak jest ale zmienił cele. I tu do wyboru Migi 29, F5, lub im podobne. Zostawiłbym w spokoju 23 i 27 w tej strefie.
FARPY dla helek powinni chyba oni sobie ustawiać. W końcu mają nas ratować po zestrzeleniu
- Na Kutaisi proszę o ładną wieżę kontroli, co będziemy mogli wykonywać nad nią niskie przeloty
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zwróciłbym przede wszystkim uwagę na optymalizacje. Jest limit jednostek (nie pamiętam jaki dokładnie – 600?), po przekroczeniu którego zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Na Blue Flagu mają nawet 2000 jednostek, ale ograniczyli mocno np. ilość jednostek naziemnych w ruchu. Nie ma więc chyba sensu dawać takich smaczków jak APA przy każdym slot'cie na stojance, itp. – to tak "by the way" .
Moje propozycje, jedna kłóci się lekko z propozycją Wodza ale to temat do dyskusji
- Zagospodarowanie małego lotniska obok Kutaisi jako FOB dla Harrierów
- Stworzenie większej ilości poligonów z pojazdami jako cele A/G, bez żadnych udziwnień (coś jak dotychczasowy poligon przy rzece)
- Rozmieszczenie 3 wysuniętych farpów jako bazy dla MEDEVAC oraz 2 farpów z 8 miejscami postojowymi dla zestawu 3x ka-50, 3x harrier, 2x gazelle
- 5 tankerów (2x orbitujące dla ogólnego użytku (KC-135MPRS), 1x orbitujący (KC-130) 1x newbie friendly z racetrackiem 50nm, 1x racetrack 20nm kc135)
Hancer, nie będzie Bazy F-14 bez F-5 treningowych na Kutaisi. Także bedzie tam miejsce na treningowe Tigerki x6.
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Dobry pomysł, który przypomniał, o najważszym - wszystkie cele AA/AG powinny być oparte na spawnach, aby każda z "piaskownic" była wielorazowego użytku.
To samo dotyczy tankerów.
Założenie dla tych poligonów jest takie, że mogłyby działać w nieskończoność. Reset proponuję co 4h-6h , podczas resetu powinien załadować kolejną misję z listy na serwerze.
Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Oki. Póki EDki nie zrobią nowych lotniskowców to przyda się jak zwykle skrypt LSO na łajbie ze slotami Hornetów. Skrypt Aleraxa w najnowszej wersji 2.5 do ściągnięcia z instrukcją instalacji jest tutaj: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p= ... ostcount=1
Kurs lotniskowca nie powinien być odchylony bardziej niż + / - 9 stopni od kierunku wiatru. Wiatr nad pokładem powinien wynosić 25-30 węzłów, czyli jeżeli wiatr dmucha z prędkością 15 węzłow w dziób, to lotniskowiec powinien płynąć z prędkością 10-15 KTS.
https://www.quora.com/During-landing-op ... g-aircraft
https://www.quora.com/During-landing-op ... g-aircraft
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Tutaj też ciekawostka w temacie - warto przeczytać:
https://www.quora.com/What-is-the-avera ... nying-them
https://www.quora.com/What-is-the-avera ... nying-them
Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Z mojej strony taki pomysł: Dodanie szkoleniowego, pojedyńczego celu do bliskiej walki powietrznej (guns lub fox two) dla początkujących. Najlepiej takiego którego można łatwo! znaleźć samolotem bez radaru/ czy ze słabym radarem.
Na szybko do głowy mi wpadł MiG-19 i L-39...
Idealnie było by gdyby w miarę w pobliżu był podobny rejon, ale z dwoma takimi przeciwnikami.
Alternatywnie:
Stopniowanie od łatwego do coraz trudniejszego (przykładowo 3 rejony). Powiedzmy pierwszy rejon pojedyńczy L-39, kolejny rejon pojedyńczy F-5 czy Mig 23, nst np MiG 29 itd.. Aż do Harriera
Na szybko do głowy mi wpadł MiG-19 i L-39...
Idealnie było by gdyby w miarę w pobliżu był podobny rejon, ale z dwoma takimi przeciwnikami.
Alternatywnie:
Stopniowanie od łatwego do coraz trudniejszego (przykładowo 3 rejony). Powiedzmy pierwszy rejon pojedyńczy L-39, kolejny rejon pojedyńczy F-5 czy Mig 23, nst np MiG 29 itd.. Aż do Harriera