21.01.2001
01:00 - 04:00
W trakcie trwania nocnej operacji Rosjanie dali się ośmieszyć w bardzo kardynalny sposób, jednakże pomimo wypełnieniu celu operacji przez sily lotnicze koalicji, zostało strąconych bardzo wiele maszyn... zbyt wiele. Pomimo posiadania bardzo znacznej przewagi powietrznej, brak doświadczenia bojowego Francuskich jak i Amerykańskich pilotów wziął górę. Część z nich znajduje się w tym momencie w drodze do, lub w więzieniach. Wszystkie te niepowodzenia nie mogą jednak spowolnić planowanej na godziny poranne operacji zbrojnej sił Gruzińskich, na terenie wschodniej Abchazji. Koalizacja NATO zobowiązała się do zapewnienia wsparcia lotniczego. Należy przy tym zaznaczyć że Rosjanie raczej spodziewają się ataku, jednakże pod znakiem zapytania stoi ich udział i liczba oraz rodzaj oddziałów jakie znajdują się w polu. Godzina rozpoczęcia operacji to 7:00
05:30
Z lotnisk na terenie Federacji Rosyjskiej oraz z terenu Abchazji poderwały się śmigłowce oraz samoloty szturmowe i myśliwce która zmierzają w kierunku linii frontu...
UWAGI:
- W temacie będą pojawiać się tylko ogólne informację dla dwóch stron, informacje techniczne oraz przecieki z wywiadu uzyskane w godzinach nocnych.
- Brifing jak i plik CF zostanie przesłany każdej ze stron (kwestia jeszcze do ustalenia w jaki sposób to przekazać).
- Zadania poszczególnych lotów oraz rodzaj i ilość maszyn może ulec zmianie w zależności od zainteresowania.
- Nie przewiduje dodania slotów maszyn F/A 18, M2000c.
- Briefing przewidziany jest jako forma tekstowa + odpowiedni arkusz w którym będzie można zadać pytanie bądź wyrazić uwagę/opinie.
Callsign | Aircraft | Task |
CHERNYYE AKULY | 4 x Ka-50 | CAS |
OVTSA | 4x Mi-8MTV2 | TRANSPORT |
PASTUKHI | 2 x Ka-50 | ESCORT |
BAŁAŁAJKI | 4 x MIG21 | CAP/IESCORT |
OVCHARKI | 2 x SU33 | BARCAP |
AIR TASKING ORDER BLUE
Callsign | Aircraft | Task |
UZI 1 | 4x UH-1H | CSAR |
SPRINGFIELD 1 | 2x AV-8B | CAP/ON-CALL CAS |
SPRINGFIELD 2 | 2x AV-8B | CAS/SEAD |
COLT 1 | 2x F-14B | BARCAP |
DODGE 1 | 4x A-10C | CAS |
DODGE 2 | 4x A-10C | CAS |