AWACS
- Orzel
- Posts: 367
- Joined: 2018-07-19 20:27
- Contact:
Flights: 267 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot
Żeby nie było czegoś takiego jak podczas ostatniej misji "Abkhazia Liberation04", że AWACS-y widziały cały świat, zrobić misję bez tych latających wszystko widzących oczu. Wtedy dopiero okaże się kto jakiego ma skila. Trzeba będzie pobawić się własnym radarem, zaświecić się przeciwnikowi i wtedy spróbować go podejść. Mając AWACS-a za plecami jest się prowadzonym za rączkę, a przy jego braku trzeba będzie się trochę napracować. Oczywiście nie ma co porównywać MiGa-21 z F-14 czy F-18, ale wtedy można by użyć F-5. Niech MM zastanowią się nad jedną czy dwoma misjami tego typu.
Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Zgłosiłem BUGa, faktycznie nie powinno byc Was widac. :/
Inna sprawa to fakt, że wszystko co leci wolniej niz 50 wezlow tez staje sie niewidoczne.
Inna sprawa to fakt, że wszystko co leci wolniej niz 50 wezlow tez staje sie niewidoczne.
Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
- Orzel
- Posts: 367
- Joined: 2018-07-19 20:27
- Contact:
Flights: 267 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot
Już nawet nie chodzi o to, że było nas widać, ale o to żeby trochę się postarać, żeby znaleźć przeciwnika i pokombinować jak złapać i nie być złapanym. Przecież nie zawsze może być dostępny AWACS. Może np. w trakcie misji ulec awarii i będzie musiał lądować, lub coś w tym stylu.
Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi