F/A-18C

Post Reply
draiver11
Posts: 3
Joined: 2019-08-08 21:26




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Witam wszystkich

Proszę o pomoc w lataniu szerszeniem a mianowicie w misji 1 kampanii po wystartowaniu z katapulty lotniskowca nie mogę się wzbić w górę osiągam tylko 140 mil na hud.
Co mogę zrobić ewentualnie gdzie doczytać na ten temat.

Pozdrawiam wszystkich

User avatar
Beskid
Posts: 95
Joined: 2019-01-10 20:49

Flights: 208 (0hs)



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Zapraszamy na Szkolenie podstawowe
gildia/event?mid=467
następnie na serwer Gildiansky Range i TSa gdzie pewnie wielu graczy pomoże ci z problemami z szerszeniem.

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (0hs)



Gildia Rentier

Przepa na full, stab na 10, klapy na full i wio.

Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (0hs)



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Sprawdź czy czasem antyskida nie włączasz dodatkowo trym na 15-17, klapy na HALF i zależnie od masy MIL lub MAX przepustnica

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
Poko



Dokładne ustawienia trymu do startu z lotniskowca w zależnoci od wagi:

Poniżej 44,000 funtów całkowitej wagi = trymer 16 stopni (moc MIL lub dopalacz)
Między 45,000 - 48,000 całkowitej = trymer 17 stopni (moc MIL lub dopalacz)
49,000 i wyżej = stab trim 19 stopni (dopalacz wymagany)

Ustawieni trymu sprawdza się na stronie FCS na ekranach DDI, a wagę na CHECKLIST.

User avatar
Bercik
Posts: 166
Joined: 2019-01-27 20:14

Flights: 123 (0hs)



Gildia Instruktor

1st AC Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

A silniki wchodzą Ci na zakres dopalania?
W hornecie jest jakaś dziwna wajcha, którą trzeba podnieść, żeby przepustnica weszła w zakres dopalacza.
Jej działanie można wyłączyć w ustawieniach Horneta

draiver11
Posts: 3
Joined: 2019-08-08 21:26




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Dzień dobry wszystkim

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi dzisiaj będę testował wszystkie podpowiedzi.
Nawet na pojedynczej misji startując z lotniska rozpędza się tak jak by był na hamulcu bardzo powoli.

Pozdrawiam

Poko



Musisz się upewnić czy jesteś podpięty do katapulty – gdy podjechałeś do "promu" na szynie (tzw. shuttle) opuszczasz launchbar i wiskasz klawisz "U" na klawiaturze. Jeśli się dobrze zaczepiłeś to za samolotem otworzy się JBD (Jet Blast Deflector), czyli takie zasłony. Jeśli się nie otworzą znaczy że nie jesteś podpięty.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (0hs)



Gildia Rentier

draiver11 wrote: 2019-08-19 15:14 Nawet na pojedynczej misji startując z lotniska rozpędza się tak jak by był na hamulcu bardzo powoli.
Nawet jeśli po poradach kolegów uda Ci się poprawnie wystartować, to będzie to dopiero początek wielu pytań dot. lotu, nawigacji, systemów itp.

Sugerowałbym rozpoczęcie przygody z zabawą od przeglądnięcia najwygodniejszego dokumentu dla początkujących:
https://www.mudspike.com/wp-content/upl ... 0Guide.pdf

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Poko



Ostatnio widzę często nury do wody po starcie z pokładu jak na nagraniu tutaj. Zwykle dzieje się tak, gdy nowi respawnują się na katapulcie. Sprawdźcie czy nie macie zaciągniętego hamulca (żółta wajcha musi być wciśnięta i w poziomie), ani czy nie macie klocków (chocks) pod kołami. Jeśłi wszystko jest tak, jak powinno to już pozostaje grzebanie w ustawieniach kontrolerów czy przypadkiem nie ma innych podpiętych pod te same osie, sprawdzić czy trymer nie jest podpisany na odwrót.

Post Reply