Page 1 of 1

Logi crashy DCSa

Posted: 2019-02-06 01:05
by Wodzu
Po dzisiejszych crashach postanowiłem dogłębnie sprawdzić logi i okazuje się, że problem leży z pliku ze ścieżki

Code: Select all

Eagle Dynamics\DCS World\bin\AsyncNet.dll
# C0000005 ACCESS_VIOLATION at CDDC901F 00:00000000
Dodatkowo wyszło, że Borsuk który dzisiaj miał też crash miał ten sam błąd w logu co pozwala sądzić że to ten plik jest powodem. Spotkał się ktoś z Was z takim błędem? Na stronie ED ludzie wysyłają screeny z tymi samymi crashami, jednak nie ma odpowiedzi co go powoduje...

Re: Logi crashy DCSa

Posted: 2019-02-06 08:03
by Ronan
Tak jak pisałeś niewiele jest informacji na temat tego crasha w necie. Jedyne co wczoraj zaobserwowalem to zwiększony ping do serwera. 2 osoby tak lagowały że dosłownie skakały po mapie. Może ten crash związany był z desynchro ? Wydaje mi się że przed każdym HRP powinno się dla pewności kłaść całego DCS i rebot serwera na wszelki wypadek robić. Ja tego wczoraj nie zrobiłem :(

Re: Logi crashy DCSa

Posted: 2019-02-06 12:46
by Wodzu
Na pewno ten błąd jest zwiazany z jakąś synchronizacją. Nie wiem, ale temat jest ciekawy i moze prośba do ludzi ktorych (cenzura) na serwie o sprawdzanie logu crasha w takiej sytuacji. Reset calego serwera to tez nie jest głupi pomysł.
Przypomniało mi się, że w Armie tak jest, że jak ktoś ma na misji 100000 desynchro to będzie sprawiał problemy na pewno. Może to to, a wyrzuca losowo osoby. Bo zakładam że ten plik *.dll ma każdy z nas.

Re: Logi crashy DCSa

Posted: 2019-02-06 13:09
by VladMordock
Podczas uruchamiania misji można ustawić limit maks. pingu, powyżej którego gracze nie będą mogli dołączyć - można ustawić na 200-250ms (teraz - o ile pamiętam - jest chyba na 350ms ustawiony). Nie chciałem z tym kombinować, żeby przypadkiem osobom grającym via WiFi/LTE nie wywalało DCS podczas chwilowych problemów z pingiem. Do tej pory - problemy o których piszecie, niezbyt często się zdarzały...

Rozmawiałem kiedyś o restartach z adminami dużych serwerów na Discordzie (BlueFlag itp.) - DCS Voodoo (TM) zaleca po zrobieniu restartu uruchomienie jakiekolwiek misji w MP, po jej załadowaniu, zatrzymanie i dopiero uruchomienie właściwej misji. Nie pytajcie czy to ma sens, kilka osób twierdziło, że taka "metoda" pozwala mieć największe uptime bez crashy serwera. ;-)

Btw. dla tych, którzy nie śledzą forum ED - kilka dni temu odbywały się mass-testy serwera dedykowanego https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=230702 , pozostaje mieć nadzieję, że kod sieciowy gry będzie tylko lepszy... ;)