Page 1 of 1
Logi crashy DCSa
Posted: 2019-02-06 01:05
by Wodzu
Po dzisiejszych crashach postanowiłem dogłębnie sprawdzić logi i okazuje się, że problem leży z pliku ze ścieżki
Code: Select all
Eagle Dynamics\DCS World\bin\AsyncNet.dll
# C0000005 ACCESS_VIOLATION at CDDC901F 00:00000000
Dodatkowo wyszło, że Borsuk który dzisiaj miał też crash miał ten sam błąd w logu co pozwala sądzić że to ten plik jest powodem. Spotkał się ktoś z Was z takim błędem? Na stronie ED ludzie wysyłają screeny z tymi samymi crashami, jednak nie ma odpowiedzi co go powoduje...
Re: Logi crashy DCSa
Posted: 2019-02-06 08:03
by Ronan
Tak jak pisałeś niewiele jest informacji na temat tego crasha w necie. Jedyne co wczoraj zaobserwowalem to zwiększony ping do serwera. 2 osoby tak lagowały że dosłownie skakały po mapie. Może ten crash związany był z desynchro ? Wydaje mi się że przed każdym HRP powinno się dla pewności kłaść całego DCS i rebot serwera na wszelki wypadek robić. Ja tego wczoraj nie zrobiłem
Re: Logi crashy DCSa
Posted: 2019-02-06 12:46
by Wodzu
Na pewno ten błąd jest zwiazany z jakąś synchronizacją. Nie wiem, ale temat jest ciekawy i moze prośba do ludzi ktorych (cenzura) na serwie o sprawdzanie logu crasha w takiej sytuacji. Reset calego serwera to tez nie jest głupi pomysł.
Przypomniało mi się, że w Armie tak jest, że jak ktoś ma na misji 100000 desynchro to będzie sprawiał problemy na pewno. Może to to, a wyrzuca losowo osoby. Bo zakładam że ten plik *.dll ma każdy z nas.
Re: Logi crashy DCSa
Posted: 2019-02-06 13:09
by VladMordock
Podczas uruchamiania misji można ustawić limit maks. pingu, powyżej którego gracze nie będą mogli dołączyć - można ustawić na 200-250ms (teraz - o ile pamiętam - jest chyba na 350ms ustawiony). Nie chciałem z tym kombinować, żeby przypadkiem osobom grającym via WiFi/LTE nie wywalało DCS podczas chwilowych problemów z pingiem. Do tej pory - problemy o których piszecie, niezbyt często się zdarzały...
Rozmawiałem kiedyś o restartach z adminami dużych serwerów na Discordzie (BlueFlag itp.) -
DCS Voodoo (TM) zaleca po zrobieniu restartu uruchomienie jakiekolwiek misji w MP, po jej załadowaniu, zatrzymanie i dopiero uruchomienie właściwej misji. Nie pytajcie czy to ma sens, kilka osób twierdziło, że taka "metoda" pozwala mieć największe uptime bez crashy serwera.
Btw. dla tych, którzy nie śledzą forum ED - kilka dni temu odbywały się mass-testy serwera dedykowanego
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=230702 , pozostaje mieć nadzieję, że kod sieciowy gry będzie tylko lepszy...