Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

Lot treningowy MiG-21 Bis III

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Sartori
Joined: 2019-05-20 23:50

Flights: 27 (53hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Pilot

SoM Dowódca

2019-07-12 21:44

Kolejna odsłona misji treningowej dla pilotów samolotu MiG-21 Bis. Tym razem na naszym własnym, dedykowanym lotnisku w Batumi :).

20:30, Poniedziałek 15.07.

Cele ćwiczenia:

- Wykonanie wszystkich faz lotu (start, nawigacja, lądowanie)
- Lot w formacji
- Odłączanie i dołączenie do formacji
- Praca w sekcjach


Przed lotem:

- Po zebraniu się dzielimy się na dwuosobowe sekcje
- Ustawiamy ARK na 3/I – 3
- Ustawiamy RSBN na kanał 16 (Batumi)
- Wyposażamy samolot w generator dymu, zasobnik ASO-2, 2x wyrzutnia UB-16UM, a także podczepiany zasobnik z paliwem na 800l (jakikolwiek nadmiar wypalimy lecąc chwilę z włączonym AB)
- Upewniamy się, że samolot jest przełączony w tryb AG, przełącznik broni jest trybie salwy po 16 rakiet, a radar jest ustawiony na pracę w wiązce (fixed beam)
- Owiewka, owiewka, owiewka... I nie, wcale nie budzę się w środku nocy z płaczem.


Plan lotu:

- Start z Batumi
- Uformowanie klucza nad lotniskiem
- Zmiana kanału radia na 3
- Przelot nad poligon A2G #3 (koło Zugdidi)
- Kolejne odłączanie się sekcji, nalot na cel i powrót do klucza
- Powrót klucza do lotniska Batumi (kanał RSBN 16)

User avatar
KapitanCzlowiek
Joined: 2018-12-12 23:12

Flights: 73 (159hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

2019-07-15 09:03

dziś może będę miał wreszcie nowe PEDAŁY i nie będę sterował orczykiem dwoma "Barnejami" ale całymi stopami jak prawdziwy Człowiek ! Jestem podniecony z tego powodu!

User avatar
Krzychoo
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 90 (185hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

2019-07-15 09:12

Ja dzisiaj niestety musze odpuscic trening -sila wyższa. Pozdro i zycze owocnego lotu

Post Reply