Wymagania sprzętowe, sprzęt i inne pytania dot. VR w DCS

Dyskusje i porady techniczne oraz bazarek - forum otwarte dla wszystkich
User avatar
Mal
Posts: 158
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 111 (274hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

CSAR Pilot

203 Executive Officer

Jankes w sumie to niepotrzebnie cie wymienilem bo ty miales strasznie felerny model ja ci wielokrotnie powtarzalem ze w moich byl zajebiscie wyrazny obraz i wielokrotnie zalowalem ze je zamienilem na pimaxy 5k+ i napewno nie bralbym SO bez + , w kazdym razie moja opinia jest taka reverb potem SO+ dlugo nic i dopiero pimax 5k+ takie moje zdanie mozecie sie zgadzac lub nie dodam nie kozystalem z index i oculusa s

User avatar
JankeS
Posts: 29
Joined: 2018-07-02 18:00

Flights: 55 (121hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA313 Pilot

Oculus Rift S ma obraz porównywalny z Pimax 5K+, z indeksów również nie korzystałem.

User avatar
Robo
Posts: 24
Joined: 2018-11-20 22:39

Flights: 18 (42hs)
Specialized in: UH-1H



Gildia Pilot

CSAR Pilot

Mal wrote:
2020-02-27 15:51
Jankes w sumie to niepotrzebnie cie wymienilem bo ty miales strasznie felerny model ja ci wielokrotnie powtarzalem ze w moich byl zajebiscie wyrazny obraz i wielokrotnie zalowalem ze je zamienilem na pimaxy 5k+ i napewno nie bralbym SO bez + , w kazdym razie moja opinia jest taka reverb potem SO+ dlugo nic i dopiero pimax 5k+ takie moje zdanie mozecie sie zgadzac lub nie dodam nie kozystalem z index i oculusa s
Też przerobiłem troche tych wynalazków, mam Valve Index. Są ostrzejsze od Samsunga O, ale mają większe wymagania. Można dać bardzo wysoki SS i dalej widać poprawę na plus. Bawiłem się chwilę RiftS i te gogle zrobiły na mnie bardzo złe wrażenie. Aż sprawdzałem kilka razy czy to na pewno ten model, strasznie badziewne, odpustowe wykonanie. Przy nich Samsung czy Index to zupełnie inna półka jakościowa.
Ja bym wyróżnił 3 klasy gęstości pikseli w goglach.
1024 - jest słabo, wieloma modułami ciężko się lata. (stare vive i oculus)
1440 - już jest w miarę dobrze, niestety dalekie plamy wyglądają słabo (samsungi O. Valve index, Vive pro i pimaxy 5k)
2160 - jest już prawie tak dobrze jak na monitorze, patrząc w dal jednak widać nadal pewne niedomagania. (Hp Reverb, nadchodzące Pimaxy 8kx)
Boli mnie to, że producenci odchodzą od Oled, LCDki jednak mają sprane kolory bez czerni i nic nie jest w stanie tego do końca zrekompensować.

User avatar
Springman
Posts: 63
Joined: 2018-07-16 23:53

Flights: 86 (195hs)
Specialized in: UH-1H



Gildia Pilot

CSAR Dowódca

Robo wrote:
2020-02-27 16:13
Mal wrote:
2020-02-27 15:51
Jankes w sumie to niepotrzebnie cie wymienilem bo ty miales strasznie felerny model ja ci wielokrotnie powtarzalem ze w moich byl zajebiscie wyrazny obraz i wielokrotnie zalowalem ze je zamienilem na pimaxy 5k+ i napewno nie bralbym SO bez + , w kazdym razie moja opinia jest taka reverb potem SO+ dlugo nic i dopiero pimax 5k+ takie moje zdanie mozecie sie zgadzac lub nie dodam nie kozystalem z index i oculusa s
Też przerobiłem troche tych wynalazków, mam Valve Index. Są ostrzejsze od Samsunga O, ale mają większe wymagania. Można dać bardzo wysoki SS i dalej widać poprawę na plus. Bawiłem się chwilę RiftS i te gogle zrobiły na mnie bardzo złe wrażenie. Aż sprawdzałem kilka razy czy to na pewno ten model, strasznie badziewne, odpustowe wykonanie. Przy nich Samsung czy Index to zupełnie inna półka jakościowa.
Ja bym wyróżnił 3 klasy gęstości pikseli w goglach.
1024 - jest słabo, wieloma modułami ciężko się lata. (stare vive i oculus)
1440 - już jest w miarę dobrze, niestety dalekie plamy wyglądają słabo (samsungi O. Valve index, Vive pro i pimaxy 5k)
2160 - jest już prawie tak dobrze jak na monitorze, patrząc w dal jednak widać nadal pewne niedomagania. (Hp Reverb, nadchodzące Pimaxy 8kx)
Boli mnie to, że producenci odchodzą od Oled, LCDki jednak mają sprane kolory bez czerni i nic nie jest w stanie tego do końca zrekompensować.
Skoro Rift S zrobiło na tobie wrażenie, to ja się nawet nie chcę wypowiadać na temat ostrości w SO+ :lol:

UH-1 CSAR
That others may live

I9 9900k, GeForce RTX 2080Ti Turbo OC 11GB, 64GB RAM G.SKILL RIPJAWS V BLACK CL16, Gigabite Z390 Aorus Masters, Samsung Odyssey Plus VR
djtrebor
Posts: 5
Joined: 2020-03-25 22:04




Gildia Spotter

Hej testowałem hp reveb potwierdzam że rozdzielczosc bardzo dobra tylko miałem problem jak przesuwałem głowe na boki albo startowałem helikopterem to obraz podxczas ruchu byl nie wyrazny mimo ustawień i zmian na beta WMR w steam vr nie mogłem tego usunąć czy ktoś z was miał taki problem i wie jak to rozwiązać? Przy Oculus s nie mam tego problemy i wszystko jest ok.

Post Reply