TAKISTAN CIVIL WAR: Making things right

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

TU BĘDZIE BRIEFING

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

TAKISTAN CIVIL WAR: MAKING THINGS RIGHT

Nie udało nam się utrzymać zajętego chwilę wcześniej lotniska Bandar Lengeh. Przez naszą nieuwagę Rewolucjonistom udało się sprowadzić ciężki sprzęt, za pomocą którego dokonali masakry na sojuszniczych oddziałach zajmujących obiekt. Nieprzyjaciel ufortyfikował się tam i obsadził ciężkim sprzętem, a teraz pewnie oczekuje na dostarczenie OPL dalekiego zasięgu. Musimy uderzyć na stacjonujące tam oddziały i rozprawić się z nimi nim będzie za późno.
Tymczasem nadarzyła się okazja do chirurgicznego uderzenia, który znacznie utrudni życie siłom Rewolucjonistów. Dzięki sprawnej akcji brytyjskich sojuszników mamy możliwość zniszczenia rafinerii, która zaopatruje nieprzyjaciela w paliwo. Jednakże nie będzie to proste zadanie gdyż przeciwnik jest w stanie przywołać tam znaczne siły lotnicze.

START MISJI:
23.05.2006 r. Godz 15.40
POGODA: temp +40 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 4 m/s w kierunku 314 st, at 2000m 7 m/s w kierunku 314 st, at 8000 m 5 m/s w kierunku 000 st.

!! LOTNISKO LAR MA CZĘSTOTLIWOŚĆ 131.000 MHz !!

WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE. WYPOSAŻENIE ZALEŻNE OD PROWADZĄCEGO PRZY UWZGLĘDNIENIU SPECYFIKI ZADANIA

FLIGHTY BIORĄCE UDZIAŁ W ATAKU NA RAFINERIĘ DO CELU BĘDĄ MIEĆ OK 200 NM A TANKER JEST PO OK 90 NM OD LOTNISKA

UWAGA NA POWRACAJĄCY Z MISJI SEAD FLIGHT PONTIAC 1 (3X TORNADO). TO ONI UTOROWALI WAM DROGĘ DO RAFINERII I WRACAJĄ NA SHIRAZ


Image

ZADANIA:

FLIGHT: ENFIELD 1 (4xF/A - 18C)

TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: (ESCORT/CAP)
COMM: 122.200 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) - WPT3(PTRL1) – WPT4(PTRL2) – WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta pozostałych lotów oraz zabezpieczenie ich działań
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: najpewniej MiG 29S, Su 27( i jego warianty)

ADDITIONAL INFO:
Startujecie jako pierwsi, jako pierwsi tankujecie i jako pierwsi jesteście nad celem
W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na IP/HOLD
Pozostajecie w stałej łączności i współpracy z lotem ENFIELD 2
W razie potrzeby dotankowania, skonsultować to z AWACS i flightem ENFIELD 2, który was zastąpi
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 10 w okolicy Kerman (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu
Na WPT1 macie możliwość uzupełnienia paliwa. Wasz tankowiec to KC135 MPRS (SHELL, 252 MHz, 33Y) zalecam wam skorzystać z niego

FLIGHT: ENFIELD 2 (2xF/A - 18C)

TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: (ESCORT/AA SUPPORT)
COMM: 122.400 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) - WPT3(PTRL1) – WPT4(PTRL2) – WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-pozostawanie w HOLDINGU na WPT2 do momentu wezwania przez lot ENFIELD 1 i/lub udzielenia wsparcia, zachowania ciągłości w patrolowaniu zadanej przestrzeni powietrznej.
-zaastąpienie lotu ENFIELD 1 gdy ten będzie potrzebował zatankować

THREAD: najpewniej MiG 29S, Su 27( i jego warianty)

ADDITIONAL INFO:
W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na IP/HOLD
Pozostajecie w stałej łączności i współpracy z lotem ENFIELD 1
W razie potrzeby dotankowania, skonsultować to z AWACS i flightem ENFIELD 1, który was zastąpi
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 10 w okolicy Kerman (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu
Na WPT1 macie możliwość uzupełnienia paliwa. Wasz tankowiec to KC135 MPRS (SHELL, 252 MHz, 33Y) zalecam wam skorzystać z niego

FLIGHT: SPRINGFIELD 1 (4xF-14B)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: (Ground Attack)
COMM: 122.600 MHz

WPT: WPT1(IP/HOLD) – WPT2(TARGET) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja wszelkich pojazdów (ciężarówek, pojazdów, TiR – ów znajdujących się na terenie rafinerii jak i wokół niej

THREAD: na terenie rafinerii nie ma oddziałów wojskowych, są jedynie pojazdy służące to typowo logistycznych zadań, wszelką OPL zlikwidował w swojej misji lot PONTIAC 1 (3xTornado)

ADDITIONAL INFO:
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 10 w okolicy Kerman (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu
Macie możliwość uzupełnienia paliwa. Wasz tankowiec to KC135 MPRS (SHELL, 252 MHz, 33Y) zalecam wam skorzystać z niego

FLIGHT: SPRINGFIELD 2 (4xF-16C)

TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: (Ground Attack)
COMM: 122.800 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) - WPT3(TARGET) – WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-zburzenie budynków rafinerii (najpewniej ciężkimi bombami) (patrz foto)

THREAD: na terenie rafinerii nie ma oddziałów wojskowych, są jedynie pojazdy służące to typowo logistycznych zadań, wszelką OPL zlikwidował w swojej misji lot PONTIAC 1 (3xTornado)

ADDITIONAL INFO:
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 10 w okolicy Kerman (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu
Na WPT1 macie możliwość uzupełnienia paliwa. Wasz tankowiec to KC135 (TEXACO, 251 MHz, 22Y) zalecam wam skorzystać z niego

Image


FLIGHT: UZI 1 (4xJF - 17)

TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 Mhz) TCN: 112X(KIH)
TASK: CAP
COMM: 123.200 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) - WPT3(PTRL1) – WPT4(PTRL2) – WPT5(ALTRN RTB) - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta pozostałych lotów oraz zabezpieczenie ich działań
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: najpewniej MiG 29S, Su 27( i jego warianty)

ADDITIONAL INFO:
W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na IP/HOLD
Pozostajecie w stałej łączności i współpracy z lotem UZI 2 i HAWG 1
W razie potrzeby dotankowania, skonsultować to z AWACS i flightem UZI 2, który was zastąpi
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 11 na wyspie Qeshm (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu
UWAGA podczas wykonywania misji nie schodzić zbyt nisko w okolicach lotniska Bandar Lengeh. Istnieje tam bardzo poważne zagrożenie ze strony nieprzyjacielskiej OPL krótkiego zasięgu
Na WPT1 macie możliwość uzupełnienia paliwa. Wasz tankowiec to KC135 MPRS (ARCO, 253 MHz, 44Y) zalecam wam skorzystać z niego

FLIGHT: UZI 2 (4xM - 2000C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
TASK: AA SPPORT
COMM: 123.400 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) - WPT3(PTRL1) – WPT4(PTRL2) – WPT5(ALTRN RTB) - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-pozostawanie w HOLDINGU na WPT2 do momentu wezwania przez lot UZI 1 i/lub udzielenia wsparcia, zachowania ciągłości w patrolowaniu zadanej przestrzeni powietrznej.
-zastąpienie lotu UZI 1 gdy ten będzie potrzebował zatankować
-pozostawanie w stałym kontakcie z lotami HAWG i UZI 1

THREAD: najpewniej MiG 29S, Su 27( i jego warianty)

ADDITIONAL INFO:
UWAGA podczas wykonywania misji nie schodzić zbyt nisko w okolicach lotniska Bandar Lengeh. Istnieje tam bardzo poważne zagrożenie ze strony nieprzyjacielskiej OPL krótkiego zasięgu
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 11 na wyspie Qeshm (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu
Na WPT1 macie możliwość uzupełnienia paliwa. Wasz tankowiec to KC135 MPRS (ARCO, 253 MHz, 44Y) zalecam wam skorzystać z niego

FLIGHT: HAWG 1 (4x A - 10C)

TAKEOFF LOCATION: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
RTB: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
ALTRN RTB: -
TASK: (Ground Attack)
COMM: 30FM

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(IP) – WPT3(TARGET) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja wszelkich celi naziemnych (priorytet czołgi, następnie pojazdy opanc, a w dalszej kolejności inne) stacjonujących na terenie lotniska Bandar Lengeh i okolicach

THREAD: czołgi (T-72, M60 Patton, BMP, BTR itp) UWAGA: silna obrona OPL w postaci SA 13 (w ilości około 6 sztuk) i SHILKA ( około 4-6 szt)– zachowajcie szczególną ostrożność

ADDITIONAL INFO:
Oczekujcie w punkcie HOLDING dopóki Escorta AA nie zezwoli wam na przejście do ataku.
Przez cały czas pozostawajcie z nimi w ciągłym kontakcie.
UWAGA na zagrożenie z strony SA – 11 na wyspie Qeshm (patrz rys). Będziecie bezpieczni dopóki nie oddalicie się za bardzo na wschód od celu

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

Image

FLIGHT: DODGE 1 (2xKa - 50)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: Escort/Ground Attack
COMM: R828 ch: 1

WPT: WPT1(IP/HOLD) – WPT2(TARGET) – WPT3(LAR AB)

OBJECTIVE:
-eskorta lotów BEEPER 1/2 i dbanie o ich bezpieczeństwo (od waszych decyzji zależy czy powrócą cali i zdrowi)
-rozpoznanie terenu działania i likwidacja celów uzbrojonych, mogących stanowić zagrożenie

THREAD: pojazdy opancerzone (BMP, BWP itp)

ADDITIONAL INFO:
- podlegacie dwodzeniu prowadzącemu BEEPER jednakże to wy przeprowadzacie rozpoznanie i dopuszczacie lot do rozpoczęcia akcji szturmowej
-niszczenie celi stanowiących zagrożenie. Cele nieuzbrojone pozostawcie Mi8 – niech też się zabawią

FLIGHT: BEEPER 1/2 (6x Mi8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack/ Gunship
COMM: R828 ch: 1

WPT: WPT1(IP/HOLD) – WPT2(TARGET) – WPT3(LAR AB)

OBJECTIVE:
-likwidacja oddziałów piechoty rewolucjonistów nękających cywili i wszelkich nieuzbrojonych pojazdów im towarzyszących.

THREAD:

ADDITIONAL INFO:
-do akcji wchodzicie tylko gdy zezwoli na to prowadzący lot DODGE 1. Mimo iż podlega dowodzeniu prowadzącemu BEEPER to on przeprowadza rozpoznanie i likwiduje ewentualne "cięższe" cele.


FLIGHT: 100/200 (5x MiG 21 bis)

TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: CAP
COMM: RADIO ch:2 (150.000 MHz)

OBJECTIVE:
-zabezpiecznie działań BEEPER i DODGE i obrona ich przez zagrożeniami z powietrza
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: niesprecyzowane (najprawdopodobniej MiG 21, MiG 23, F – 5, MiG 29)

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

ZMIANY w MISJI:

Lot 100 (2xMIG 21)zajmie się eskortą lotu 200, którego celem jest atak na cele naziemne

FLIGHT: 200 (3 x MiG 21 bis)

TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: ch:2 (150.000 MHz)

OBJECTIVE:
-likwidacja nieprzyjacielskiej artylerii (SPH 2S1) w liczbie ok 6 szt – priorytet oraz pojazdów im towarzyszących. Lokalizacja celów na BULLSEYE
-pozostawanie w stałym kontakcie z lotem 100 (eskorta)

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

====================================================
KOMUNIKACJA:

UNICOMM :
Human: 255.000 MHz, AI: 256.000 MHz (AWACS)
124.000 MHz loty 100,200, BEEPER – podlegają KDL

KC135 (TEXACO, 251 MHz, 22Y)
KC135 MPRS (SHELL, 252 MHz, 33Y)
KC135 MPRS (ARCO, 253 MHz, 44Y)

ENFIELD 1: 122.200 MHz
ENFIELD 2: 122.400 MHz
SPRINGFIELD 1: 122.600 MHz
SPRINGFIELD 2: 122.800 MHz
UZI 1: 123.200 MHz
UZI 2: 123.400 MHz
HAWG 1: 30FM
DODGE/BEEPER: R828 ch1
100/200: 150.000 MHz (1)
====================================================

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 850
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 88 (280hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

Brakuje lotniskowca w rozpisce :(.

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

Jak zobaczycie gdzie jest cel to zrozumiecie i co jest po drodze

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

poza tym nie widzę MI8 w w Twilighcie :P

User avatar
Krzychoo
Posts: 565
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 130 (276hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

MISSION UPDATE

Przypominam o zapoznaniu się z założeniami i celami misji gdyż na briefingu tylko będę odpowiadał na pytania, rozwiewał wątpliwości i informował o ewentualnych zmianach

UWAGA:
Jeżeli nie zmieni się stan ilościowy flightu UZI 1 (JF - 17) to zostanie on zastąpiony na rolę z lotem UZI 2 (M - 2000C), który przejmie zadanie patrolowania powierzonej przestrzeni powietrznej

Post Reply