TWILIGHT OF THE EUROPE 7 & 8

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 850
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 88 (280hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

Image
Kampania pomiędzy fikcyjnymi grupami BLUE CATO, RED CCCF oraz GREEN ISAC, rozgrywana w 1989 roku w chwili inwazji ISAC na Gruzję. Zachęcam do przeczytania briefingu do całej kampanii który stanowi niejako tło fabularne do wydarzeń które nadejdą w czasie kampanii i dodatkowo powinno rozwiać to wszelkie wątpliwości. Dodatkowo pragnę zaznaczyć to, że w samej misji będą znajdować się siły Blue oraz Red, nie oznacza że są oni swoimi przeciwnikami :).

OPIS KAMPANII:

https://docs.google.com/document/d/1UCu ... 34hmt3oi9u

BRIEFING:
Szczegółowy Briefing wkrótce.

Ostatnia misja rozgrywana w teatrze Zatoki Perskiej była Gildia TWILIGHT OF THE EUROPE 4. (misje 5 oraz 6 rozgrywane były na Kaukazie).

W jej trakcie, Siły ISAC doszczętnie zniszczyły flotę CATO, a nieliczne jednostki które przetrwały atak pociskami jądrowymi, są uszkodzone w takim stopniu, że nie można wykluczyć ich rychłego zatonięcia. W stosunkowo najlepszej kondycji powinny być lotniskowce, i tak początkowo sądzono, jednak po paru godzinnych przeglądach wykryto awarie uniemożliwiającą ich bezpieczną eksploatacje.

Na lotniskowcu Theodore Roosevelt, wykryto nieszczelność w układzie chłodzenia reaktora jądrowego.
Natomiast na lotniskowcu Abraham Lincoln, w którego trafił pocisk rakietowy w dalszym ciągu nie poradzono sobie z nieszczelnościami kadłuba okrętu.

Z tego tytułu ogłoszono natychmiastowy rozkaz opuszczenia lotniskowców przez wszelkie zdatne do tego maszyny, nie ma ich dużo z uwagi na liczne uszkodzenia na pokładzie przez co nie działają windy, tym samym uzbrojenie zostało w bardzo dużym stopniu okrojone, a dodatkowo nie wszystkie samoloty posiadają wystarczającą ilość paliwa.

W trakcie ataku sił ISAC na flotę morską, jednocześnie atakowali oni również neutralne państwo Oman, gdzie było dostępne jedyne lotnisko dla strony Blue, co znacząco utrudnia całe przedsięwzięcie. Ewakuacja sił US NAVY będzie musiała mieć swój cel na terenie wyznaczonej drogi nieopodal zniszczonego lotniska Fudżajra

W czasie misji #07 zadanie wszystkich lotów będzie polegać na ewakuacji samolotów z lotniskowców na wyznaczone tymczasowy drogowy odcinek nieopodal Fudżairy. W trakcie dolotu nie można dać się wykryć siłą ISAC, racjonalnie korzystać z dostępnego uzbrojenia/paliwa. Możliwe że niektóre samoloty zostały uszkodzone w trakcie ataku, nie było czasu tego zweryfikować.

W czasie misji #08 zadanie polegać będzie na powrotu na lotniskowiec który w ciągu 3 dni powinien dopłynąć w ten rejon, jednocześnie eskadry które będą stacjonowały na jego pokładzie, zapewnią niezbędną osłonę z powietrza.


Mapa sytuacyjna:
Image

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 850
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 88 (280hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

Żeby zapisać się na misję trzeba dodać do profilu odznaczenie - Supercarrier (w panelu pilota)

W przypadku małej liczby chętnych rozważę dodanie darmowego lotniskowca
W przypadku braku slotów na jakiś typ samolotu, dodam je jako HOT na katapulcie.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 850
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 88 (280hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

Zamieniono 4x F-14 na 4x F/A-18 w #7.

User avatar
Avantar
Moderator
Posts: 906
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 124 (336hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

44th Dowódca

VF112 Reserve

Dasz F-16 na pokładzie? :D

Avantar
My rig: Gigabyte Z170-Gaming K3; 4x8GB HyperX Fury Black 2133MHz DDR4 CL14; Intel Core i7-6700K 4.0 GHz; MSI GTX1080Ti; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; MFD Cougar; Track IR 5; Saitek Pro Flight rudder Pedals; Oculus Rift
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 850
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 88 (280hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

Dzień przed planowaną misją TWILIGHT OF THE EUROPE 7 odbyło się parę lądowań na wyznaczonym lądowisku. Poniżej materiał wideo, warto zwrócić uwagę pod koniec taśmy w jaki sposób wyznaczone są stanowiska postojowe.



Właściwy briefing wkrótce:

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 850
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 88 (280hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

TWILIGHT OF THE EUROPE 7

OVERVIEW:


W trakcie ataku sił ISAC na flotę morską CATO uszkodzeniom uległo bardzo wiele statków, część z nich zatoneła, natomiast lotniskowce zostały znacząco uszkodzone. Na lotniskowcu Theodore Roosevelt, wykryto nieszczelność w układzie chłodzenia reaktora jądrowego, natomiast na lotniskowcu Abraham Lincoln, w którego trafił pocisk rakietowy, w dalszym ciągu nie poradzono sobie z nieszczelnościami kadłubu okrętu.

Z tego tytułu zarządzono natychmiastową ewakuację wszelkich zdolnych do lotu maszyn, aby w sytuacji gdy całość przybrała by krytyczny scenariusz, zachować jak największą zdolność bojową. Samoloty po ostatniej misji nie zdołano przezbroić i ich arsenał jest mocno ograniczony, na szczęście ilość paliwa powinna być wystarczająca. Samoloty rozdysponowaliśmy w taki sposób żeby w każdym flightcie były minimum dwa statki powietrzne zdolne do obrony. Podstawowym uzbrojeniem są rakiety aim-9m oraz aim-7m.

Jedynym miejscem do lądowania w teatrze Zatoki Perskiej oprócz naszych lotniskowców było lotnisko Fujaira, niestety one również zostało zaatakowane ale awaryjnie udało nam się zorganizować w jego pobliżu drogowy odcinek lotniskowy który jest miejscem docelowym każdego lotu.

Dolot do tego miejsca musi przebiegać po wyznaczonej trasie, jak najniżej nad ziemią. Od strony wschodniej w ten rejon nie sięgają już radary wroga, natomiast od zachodu będzie nas zasłaniać łańcuch górski, takie ukształtowanie terenu da nam przewagę i powinniśmy uniknąć wykrycia.

W przypadku wykrycia możemy spodziewać że reakcji ze storny głównie Migów-21 oraz F-4 których eskadry stacjonują na najbliższych lotniskach:

W rejonie miejsca lądowania są rozlokowane sojusznicze SA-15 należące do Omanu.

Lądowanie na drodze powinno przebiegać od strony zachodniej, droga ustawiona jest zgodnie z kursem 090. Przed progiem pasa, zielonym dymem został oznaczony punkt w celu łatwiejszej orientacji który jest na bezpośrednim przedłożeniu drogi. Szerokość drogi jest wystarczająca i daje około 6 metrów zapasu dla F-14, długość drogi lądowania - około 1,3 nm. Przed lądowaniem zaleca się zrobienie pustego przelotu w celu zapoznania się z topografią terenu i zaznajomienia się z miejscem lądowania. Po posadzeniu maszyny są wyznaczone również stanowiska postojowe - należy zajmować je zaczynać od najdalszych.

W przypadku uszkodzenia odcinka przeznaczonego do lądowania lub jakichkolwiek innych problemów - został wyznaczony zapasowy odcinek - oznaczony na mapie, jego długość to 1,5 nm.

Wszystkie loty mają wpisane waypointy z trasą przelotu - ostatni z nich jest początkiem drogowego odcinka lotniskowego.
CF: https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7gNUDW ... g?e=pBs5FP
Uwaga: CF źle wyznaczył punkt startu - są nim lotniskowce, a nie lotnisko na północy.

METAR:
10012KT 9999 NSC 21 Q989 RMK FBL TURB BLU=

MAPS:
Image
Image


COMMS:
UNICOM: 255.000
CVN-71 127.500
CVN-72 128.500
Fujaira: 129.500

Enfield 7 258.000
Springfield 5 259.000
Springfield 4 260.300

Enfield 8 259.500
Springfield 1 253.400
Springfield 3 264.500

Post Reply