Operation Bright

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Operation Bright ZARYS FABULARNY
Rosja zaatakowała Gruzję. Umocniła swoją defensywę w okolicach Sochi i rozpoczęła ofensywę od wschodniej strony Kaukazu. Wojska rosyjskie obecnie zatrzymały się przy Tbilisi. USAF i US Navy w ramach sojuszu muszą szybko zareagować na działania agresora. Przeprowadzona będzie próba wypchnięcia sił rosyjskich w głąb lądu na północny zachód od Gudauta oraz próba zatrzymania wojsk rosyjskich w Tbilisi.

BRIEFING DATA: 2/07/2020
GODZ: 20:30

CZAS MISJI: 21/03/2016 0300Z 0700LOCAL (0.5h do wschodu słońca)

POGODA:
VIS43NM
CLOUDSBROKEN
QNH29.85inHg/1011hPa
TEMP16C/60.8F
WINDFROM 275@5kt
BULLSEYE:
N 42° 7' 48" N 42° 7.8'
E 41° 50' 0" E 41° 50.0'

INFORMACJE OGÓLNE
Operacja dzieli się na dwa sektory, Whiskey oraz Echo.
Image



Image

DO MISJI POTRZEBA BĘDZIE DWÓCH KONTROLERÓW, BRAK CHOCIAŻBY JEDNEGO SPOWODUJE, ŻE JEDEN KONTROLER BĘDZIE MUSIAŁ KONTROLOWAĆ WSCHODNIĄ DEFENSYWĘ, JAK I PÓŁNOCNOZACHODNIĄ OFENSYWĘ.

Misja będzie wymagała rozsądnego rozmieszczenia jednostek. Niewykonanie zadania przez jeden flight spowoduje utrudnienie zadania innemu o nawet 100%

W pierwszej kolejności startują CAPy aby zapewnić osłonę w powietrzu. Natychmiastowo za nimi z lotniskowca startują SEADy. CASy startują jako ostatnie, ich priorytet jest najmniejszy.

Z Batumi startuje transportowy Ił-76MD. NIE STRZELAMY DO NIEGO, POZWALAMY MU WRÓCIĆ DO DOMU!

CAPy do czasu eliminacji celów przez SEADy osłaniają ich. Wroga obrona przeciwlotnicza musi zostać zniszczona, niepowodzenie w tym zadaniu spowoduje przewagę powietrzną nieprzyjaciela i CAPom będzie o wiele trudniej prowadzić swoje działania.Po SEADach wkracza CAS, który ma zniszczyć pobliskie FARPy wroga i pozostałości na lotniskach. Wywiad informuje o przygotowaniach maszyn do startu, więc zniszczenie samolotów jeszcze na ziemi bardzo ułatwi zadanie CAPom.
TL;DR: CAPy pierwsze, SEADy drugie, CASy ostatnie. CAPy osłaniają SEADy, CASy wchodzą po SEADach niszczą możliwe maszyny, które mogłyby przeszkodzić CAPom.
ZADANIA DLA SEKTORA WHISKEY Pontiac 1 | Dodge 1 | Enfield 2 | Uzi 1 | Pig 2 | Chevy 1 Pontiac 1 (JF-17) [BARCAP] Start z Kobuleti Odległość do celu: 80NM Przewidywany czas w powietrzu: 50min Start o 0320Z. W Sochi wiemy o stanowisku SAM, z którymi ma się rozprawić Uzi 1 (2ship Hornetów). Wyznaczyliśmy wam WPT1 i WPT2 w taki sposób, żeby bezpiecznie was odizolować od znajdującego się tam stanowiska. Po zameldowaniu przez Uzi 1 o likwidacji baterii SAM, możecie rozpocząć CAPa na WPT3 i WPT4. Czy zamierzacie podzielić się 2ship na jednym WPT i drugi 2ship na drugim WPT, czy wszyscy kręcić race-tracka 4shipem po tych dwóch waypointach, nie interesuje mnie to. Uzi 1 ma być nietknięte i tyle. O samolotach wroga nic nie wiemy. To mogą być migi 29, su 27, cokolwiek. O 0410 Zulu tj. 8:10 lokalnego, zmieni was Enfield 2, 2ship Hornetów. Ich zadaniem będzie ustabilizowanie zajętej przez was przestrzeni. Możecie wrócić później, w przypadku pojawienia się kolejnych bandytów w zasięgu.

Enfield 2 (F/A-18C) [BARCAP] Start z Supercarriera Odległość do celu: 90NM Przewidywany czas w powietrzu: 60min Wasze zadanie polega na stabilizacji przestrzeni zajętej przez Pontiaca 1. Wasz start to 0400Z, tj. 0800 lokalnego. Dziesięć minut po starcie zastępujecie Pontiaca 1 i zajmujecie ich stanowisko. Jeśli będą prowadzić walkę powietrzną macie natychmiastowy obowiązek im pomóc i pozwolić bezpiecznie wrócić do domu. Podczas waszego CAPa Pig 2 będzie prowadziło swoje zadanie CAS, liczcie na to, że wyeliminują ewentualne samoloty na lotnisku, bo inaczej będziecie musieli im stawić czoła jak wystartują. Wasze okno do RTB zaczyna się o 0500Z czyli 0900 lokalnego. Możecie wrócić później, jeśli chcecie, nie wracajcie wcześniej. Musimy mieć pewność, że dominacja w powietrzu należy do nas.

Dodge 1 (F/A-18C) [TARCAP] Start z Supercarriera Odległość do celu: 170NM Przewidywany czas w powietrzu: 40min Startujecie z lotniskowca o 0320Z, startujecie jako pierwsi i udajecie się na swój CAP (WPT1 i 2). Waszym zadaniem jest bronić przestrzeni powietrznej na zachód od Sochi i nie pozwolić żadnym wrogim samolotom na dotarcie do AWACSa. Wrogowie, którzy będą startować z Sochi będą celem Pontiaca 1 i Enfielda 2, waszym celem będą samoloty startujące z Krymska, Anapy i Gelendzhika. Wasze okno do RTB zaczyna się o 0400Z.

Uzi 1 (F/A-18C) [SEAD] Start z Supercarriera Odległość do celu: 135NM Przewidywany czas w powietrzu: 40min Startujecie natychmiast po Dodgu 1 i kierujecie się na Sochi. Znajduje się tam SA-10, które musicie zniszczyć. Eskortować was będzie Pontiac 1, a powrót do bazy powinien osłaniać albo Pontiac 1, albo Enfield 2, w zależności, jak szybko wam pójdzie. Przy nieudanej próbie zniszczenia baterii macie prawo wrócić na lotniskowiec w celu przezbrojenia. Pod żadnym pozorem nie wolno jej nam zostawiać działającej. Wywiad informuje również o FARPie powstałym między Gudauta i Sochi. Znajdują się tam nieliczne wyrzutnie krótkiego zasięgu, nie powinny stanowić problemu, ale nie zbliżajcie się do nich, jeśli możecie. KONIECZNIE ZAMELDUJCIE POTWIERDZENIE LIKWIDACJI BATERII! BEZ TEGO PIG 2 NIE ROZPOCZNIE SWOICH DZIAŁAŃ! PAMIĘTAJCIE, TO SA-10. BRAK OŚWIETLANIA RADAROWEGO NIE OZNACZA KOMPLETNE ZNISZCZENIE BATERII! Zdjęcie stanowiska SA-10: [KLIK]

Pig 2 (A-10C) [CAS] Start z Batumi Odległość do celu: 115NM Przewidywany czas w powietrzu: 60min Wasz start jest przewidziany o 0340Z, tj. 0740 lokalnego. Lecicie z Batumi i likwidujecie wszystko co się rusza w FARPie między Gudauta i Sochi oznaczonym WPT1. Uważajcie, bo mogą się znajdować tam wyrzutnie rakiet krótkiego zasięgu. PRZY CHECK-INie DO SEKTOROWEGO, ZAPYTAJCIE O POTWIERDZENIE LIKWIDACJI BATERII SAM W SOCHI! BEZ TEGO NIE MACIE PRAWA ANGAŻOWAĆ FARPu! Po wyczyszczeniu FARPu udajcie się do Sochi (WPT2) i zniszczcie tyle samolotów na płycie, ile wam się uda. Możliwe, że niszcząc maszyny ułatwicie zadanie chłopakom z CAPa. Uważajcie też właśnie, bo po starcie Rosjanie mogą się skupić właśnie na was. Zdjęcie FARPa: [KLIK] Zdjęcie lotniska Sochi: [KLIK]

Chevy 1 (UH-1H) [CSAR] Start z Gudauta Przewidywany czas w powietrzu: 70min Wchodzicie od razu, nie macie wyznaczonej godziny startu. Startujecie z lotniska Gudauta. Na północ od was, w górach, rozbiły się dwie F-18, jedna w jeziorze w kwadracie FJ21, druga o wzgórze między FH79, a FH89. Dodatkowo w małej miejscowości w kwadracie FJ40 znajduje się coś na wzór więzienia, baraków? Wiemy tylko, że nie jest to miejsce strzeżone pilnie, paru piechociarzy to maksimum. Po wyczyszczeniu kompleksu wylądujcie koło tych baraków i zabierzcie do bazy 24(3 grupy po 8, jedna grupa przy każdym z baraków) naszych żołnierzy, powinni się oznaczyć niebieskim dymem. Misja zaczyna się na pół godziny przed wschodem, na początku może być trochę ciemno. Uważajcie na kwadrat FH09, w mieście Otradnoe znajduje się wrogi FARP, mogą mieć rakiety krótkiego zasięgu, nie zbliżajcie się tam, jeśli możecie. Miejsce przetrzymywania więźniów: [KLIK] (Dla pilotów F-18 używacie skryptu CSAR, dla trzech grup po ośmiu żołnierzy w barakach używacie skryptu CTLD)

OSTATNIE INFORMACJE O SEKTORZE W rejonie będzie przelatywał rosyjski Ił-76MD transportowy. Nie wolno wam do niego strzelać! Eskorta lotniskowca na czas przelotu Iła wyłącza radary, taki był układ. Nie macie więc ochrony przeciwlotniczej ze strony lotniskowca.

ZADANIA DLA SEKTORA ECHO Colt 1 | Colt 2 | Uzi 2 | Pig 1 | Ford 1 | Springfield 1 Colt 1 (F-15C) [BARCAP] Start z Batumi Odległość do celu: 80NM Przewidywany czas w powietrzu: 50min Startujecie równo 0320Z, tj. 0720 lokalnego. Udajecie się na WPT2 i prowadzicie CAPa przez WPT2, 3 i 4. Tankowiec KC-135 (nie MPRS) macie w okolicy WPT5, a B/E na WPT1. Waszym zadaniem jest utworzyć blokadę na granicy gruzińsko-rosyjskiej. Niedaleko WPT4 jest FARP wroga, który może tam ukrywać jakieś wyrzutnie przeciwlotnicze, jeśli będziecie mieli pewność, że was nie tkną, możecie kontynuować tam CAPa. Jeśli sytuacja będzie inna, możecie skrócić CAPa do WPT2 i 3. Nie możecie pozwolić, żeby jakikolwiek rosyjski samolot przekroczył granicę. Dodatkowo, macie osłaniać Uzi 2, ich zadanie jest kluczowe, ponieważ mają zniszczyć baterię SAM w Tbilisi. Waszym obowiązkiem jest ich ochrona. Do bazy wracacie po pojawieniu się w okolicy Colta 2.

Colt 2 (F-16) [BARCAP] Start z Kobuleti Odległość do celu: 60NM Przewidywany czas w powietrzu: 60min Start to 0400Z, tj. 0800 lokalnego. Wasze zadanie to stabilizacja przestrzeni zajętej przez Colta 1. Gdyby Colt 1 znajdował się w walce, macie natychmiast im pomóc i pozwolić wrócić bezpiecznie do domu. Podczas waszego CAPa, swoje zadanie będzie prowadzić Pig 1, który będzie również likwidował możliwe maszyny na płycie lotniska w Tbilisi. Jeśli nie uda im się zniszczyć niektórych samolotów, możliwe, że wystartują i będziecie musieli się z nimi stawić. Okno do RTB macie o 0500Z, tj. 0900 lokalnego. Możecie wrócić później, nie wracajcie wcześniej.

Uzi 2 (F/A-18C) [SEAD] Start z Supercarriera Odległość do celu: 205NM Przewidywany czas w powietrzu: 60min Startujecie natychmiast po Uzi 1 i udajecie się na Tbilisi w celu zlikwidowania baterii SA-10. Lećcie południowym korytarzem na granicy z Turcją, opóźnicie wykrycie przez rosyjskie radary. W przypadku nieudanej próby likwidacji baterii macie się wrócić do Kutaisi, albo innego lotniska i się przezbroić. Nie macie prawa zostawiać tego stanowiska działającego. Osłonę będziecie mieli ze strony Colta 1, a gdy wam się przedłuży, dołączy Colt 2. BEZ WYKONANEGO ZADANIA, NA SWÓJ REJON NIE BĘDZIE MÓGŁ WKROCZYĆ PIG 1! PAMIĘTAJCIE KONIECZNIE O MELDUNKU POTWIERDZENIA ZLIKWIDOWANIA BATERII! PAMIĘTAJCIE, TO SA-10. BRAK OŚWIETLANIA RADAROWEGO NIE OZNACZA KOMPLETNE ZNISZCZENIE BATERII! Zdjęcie stanowiska SA-10: [KLIK]

Pig 1 (A-10C) [CAS] Start z Batumi Odległość do celu: 120NM Przewidywany czas w powietrzu: 60min Start 0340Z, tj. 0740 lokalnego. Lecicie korytarzem wyznaczonym przez WPT1-3. Na WPT4 znajduje się wrogi FARP, na którym mogą się znajdować wyrzutnie rakiet krótkiego zasięgu oraz EWR. Po wyczyszczeniu terenu udajcie się do Tbilisi by dobić możliwe resztki i maszyny stojące na płycie lotniska. Możliwe, że samoloty, które tam stoją, wystartują i utrudnią zadanie Coltom 1 i 2. Możliwe również, że skupią się na was, więc uważajcie. OD RAZU PO CHECK-INie DO SEKTOROWEGO ZAPYTAJCIE O POTWIERDZENIE ZNISZCZENIA BATERII PRZEZ UZI 2, JEŚLI POTWIERDZENIA NIE MA, NIE WOLNO WAM WKRACZAĆ DO STREFY! Zameldujcie wyczyszczenie FARPu, ponieważ będzie później wkraczać Ford 1. Zdjęcie FARPa: [KLIK] Zdjęcie lotniska Tbilisi: [KLIK]

Ford 1 (Mi-8MTV2) [Troop transport/Patrol] Start z Kutaisi Odległość do celu: 70NM Przewidywany czas w powietrzu: 45min Startujecie z Kutaisi o 0340Z, tj. 0740 lokalnego. Zabieracie ze sobą dwie grupy po osiem żołnierzy, które będą czekały przed waszymi śmigłowcami i lecicie z nimi do naszego FARPa na wschód od Kutaisi. Żeby ułatwić wam zadanie, będą nadawać "LND" morsem na 550kHz. Złapiecie ich na ADFie. Jak Pig 1 zgłosi wyczyszczenie wrogiego FARPa na wschód od was, za miastem Hidistavi, polećcie i zobaczcie czy wszystko jest wyczyszczone. Możecie natrafić na zwykłą piechotę, bądź też lekko opancerzone pojazdy. Potem wróćcie do FARPa i tam zakończcie misję. W rejonie operują nasze jednostki, być może poproszą was o pomoc. Tu są predefiniowane częstotliwości w pierwszym radiu: [KLIK] Na drugim radiu macie na pierwszym kanale 30 FM. Ewentualne zmiany/sugestie proszę pisać w tym temacie jako że nigdy nie robiłem misji dla Mi8

Springfield 1 (F/A-18C) [HAVCAP] Start z Kobuleti Odległość do celu: 40NM Przewidywany czas w powietrzu: 60-80min Startujecie tuż po Pontiacu 1 około godziny 0320Z. Lecicie w strone AWACSa, jego tacan to 30Y. Możecie, ale nie musicie, brać dużo paliwa. W okolicy jest Shell, z którego możecie zatankować. Wszystko co zbliży się na mniej niż 40NM ma być zlikwidowane. Pozostałe flighty raczej nie dopuszczą wroga tak blisko, wasz lot więc jest bardziej treningowy. Możecie wracać, w momencie w którym będzie wracał Colt 1. To będzie około godziny 0410Z.

OSTATNIE INFORMACJE O SEKTORZE W FARPie przed Tbilisi mogą znajdować się wyrzutnie rakiet krótkiego zasięgu, CAPowi nie powinno sprawiać to problemu, ale mówię, żeby nie było. CASy powinny móc dać radę wyczyścić FARP nawet gdy SA-10 nie zostanie zniszczona całkowicie (sam radar POWINIEN wystarczyć), ale głównym celem misji jest całkowite zniszczenie stanowiska. SEADy niech dobiorą wyposażenie tak, żeby mogły zniszczyć całe stanowisko (same HAARMy nie wystarczą).

TECHNICZNE Skrypt Aleraxa nie pokazuje BRC, wszystkie informacje o lotniskowcu znajdziecie na ATIS. Przez pierwszą godzinę obowiązują zasady CASEIII. ATIS odświeża się w momencie, gdy panują dobre warunki do przeprowadzenia CASE I.

F.L prosiłbym o napisanie w tym wątku swojego wyposażenia (kto nie uzupełni nadal będzie mógł się przezbroić, nie ma spiny. Chciałem tylko zaznaczyć, że będzie wam szybciej i łatwiej, jeśli napiszecie ;) )

Przewidywana długość misji: 2h-2,5h

Samoloty startujące z lotniskowca, a operujące w sektorze Echo niech zgłaszają się od razu do sektorowego Echo.

Samoloty wracające na lotniskowiec niech najpierw zgłoszą się do sektora Whiskey, tam będzie przeprowadzana kontrola nadlotniskowcowa.

Wiatr wieje 275@5kt, więc start z Batumi powinien przejść sprawnie, co do lądowania, to tylko 5 węzłów, wracając będziecie mało ważyli, myślę, że dacie radę posadzić maszynę od strony morza ;)

Washington ma TCN 1X i ICLS 1.

Serwer na początku lepiej żeby był zpauzowany, ważna jest godzina odlotu. Na lotniskowiec wchodzi najpierw Dodge 1, potem Uzi 1, a na końcu Uzi 2.

Każdy lot (oprócz F-15tek) na ostatnim waypoincie ma Bullseye.

Każdy lot ma skonfigurowane radio (jeśli się dało). W praniu i tak się okaże czy to się przyda.
FREQUENCIES
ATISFREQ
CVN-73 Washington127,750MHz
Batumi260,250MHz
Kobuleti128,000MHz
Kutaisi126,000MHz
Gudauta129,000MHz
SEKTORAWACSFREQ
WHISKEYMAGIC242.000MHz
ECHODARKSTAR242.500MHz
AI (BOT)OVERLORD251.000MHz
TANKERCALLSIGNTACANALTITUDEFREQ
KC-135MPRSSHELL15X15kft245.000MHz
KC-135TEXACO17X17kft247.000MHz
KC-135MPRSARCO18X18kft248.000MHz
STATIONFREQ
CVN-73 Washington127.500MHz AM
Batumi260.000MHz AM
Kobuleti133.000MHz AM
Kutaisi134.000MHz AM
Gudauta130.000MHz AM
FLIGHTFREQMIDS
Pontiac 1422.750MHz-
Enfield 2305.000MHz120
Dodge 1306.000MHz121
Uzi 1307.000MHz122
Pig 1307.500MHz/28FM-
Pig 2308.000MHz/29FM-
Chevy 128FM-
Colt 1310.000MHz-
Colt 2311.000MHz-
Uzi 2312.000MHz123
Ford 130FM-
Springfield 1313.000MHz124
CASE III DEPARTURE INFORMATIONS
FLIGHTRADIAL
UZI 1350
UZI 2090
DODGE 1300
STARTY W KOLEJNOŚCI:
  1. DODGE 1 - 0320Z
  2. UZI 1 - BEZPOŚREDNIO PO DODGE 1
  3. UZI 2 - BEZPOŚREDNIO PO UZI 1
END OF BREFING P.S: Wiem, trochę nie stosowałem się do tego szablonu briefingów i wiem, że trochę się rozpisałem. Na głosowym briefingu omówię na szybkości jak wyglądać będzie współpraca dwóch sektorów i powtórzę dokładnie jak zadania poszczególnych flightów nakładają się jeden na drugi.
Last edited by Igorczyk on 2020-07-02 00:06, edited 9 times in total.

User avatar
Krzychoo
Posts: 588
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 137 (293hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

SoM Pilot

Briefing z szablonu nie jest obowiązującym musem :) . To tylko moja sugestia dla innych coby uporządkowac briefing w formie pisemnej. Pozdrawiam i życzę powodzenia

User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Dodano 5 slotów:
Chevy 1 [CSAR] 3xUH-1H
Ford 1 [Troop transport/Patrol] 2xMi-8

Wkrótce poszerzę briefing ;)

User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Lekki update.
-Zmieniono Ił-78 na Ił-76MD
-Dodano flighty Ford 1 i Chevy 1
-Dodano zdjęcia dla niektórych flightów

User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Dodano dwa sloty
Dodge 1 2xF18 [TARCAP]

User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Update briefingu:
-Dodano odległości do celu i przewidywane czasy lotu (niedokładne, tylko informacja poboczna)
-Dodano brief dla lotu Dodge 1
-Uzupełniono częstotliwości o lotnisko w Kutaisi
-Dodano tanker Arco (jest w okolicy lotniskowca)

User avatar
Wodzu
Moderator
Posts: 1215
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 71 (188hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

Nie biorę udziału w misji, ale to jeden z ładniejszych i przejrzystych briefingów misji jakie widziałem. Dobra robota.

Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
Gigabyte Geforce 1060 3Gb
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
3x Monitor AOC I2490PXQU/BT
1x Monitor Hyundai x224W
User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Update:
-Dodano mapę poglądową z CombatFlite
-Uzupełniono częstotliwość o Gudauta
-Przydzielone zostały częstotliwości każdemu z flightów (w razie poprawki proszę PW, mogę się nie znać na wszystkim)
-Każdy flight (oprócz F-15) na ostatnim waypoincie dostał Bullseye
-Wszystkie waypointy zostały podpisane

User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Martwi mnie mała ilość chętnych na F-14. Optymalnie by było gdyby było 2xPilot 2xRIO, lub 4xPilot z jesterami. Dam czas do jutra. Jeśli nie będzie chętnych to rolę przejmie albo Dodge 1, albo dodam kolejny lot tym razem Hornetów na przykład.

User avatar
FastDust
Posts: 12
Joined: 2019-08-16 18:28

Flights: 20 (48hs)
Specialized in: JF-17



Gildia Pilot

SoM Pilot

3ES Pilot

Kurła Jfy byś dał to Capa zrobimy ;)

JF-17 NAJLEPSZY, Polska powinna go kupić jak Ukraina nie ma lepszej opcji. Chińska technologia przewyższa zachodnią. Rakiety SD-10 jak odwzorowano w DCSie mają większy zasięg. Są do niego rzetelne poradniki GrimReapersów, odwzorowujące realne procedury.
User avatar
Vesper
Posts: 105
Joined: 2018-06-07 12:31
Contact:

Flights: 26 (59hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

Byłbym wdzięczny za dodatkowy slot na Mi-8 ;-)

Boniek
User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Wolne dwa JFy i jedna Mi8, zapraszam ;)

User avatar
Igorczyk
Posts: 32
Joined: 2019-08-06 00:05

Flights: 13 (33hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VMFA-117 Executive Officer

Update:
-Dodano brief dla Pontiac 1 i Springfield 1

User avatar
Vincent
Posts: 16
Joined: 2019-09-12 02:39
Contact:

Flights: 32 (80hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

333 Commanding oficer

F- 15 nie obsługuje niskich frq. Proszę dać dla lotnisk te wyższe. Przynajmniej dla Batumi 260.00 MHz.
Chciałbym się zapoznać z trasą. Przydałby się link do CF

User avatar
Haisu
Posts: 38
Joined: 2020-02-26 13:53

Flights: 18 (43hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Pilot

304VBW Pilot

Z jaką prędkością lata TEXACO?

Post Reply