THE TWILIGHT OF THE EUROPEAN ORDER 09
Kampania pomiędzy fikcyjnymi grupami BLUE CATO, RED CCCF oraz GREEN ISAC, rozgrywana w 1989 roku w chwili inwazji ISAC na Gruzję. Zachęcam do przeczytania briefingu do całej kampanii który stanowi niejako tło fabularne do wydarzeń które nadejdą w czasie kampanii i dodatkowo powinno rozwiać to wszelkie wątpliwości. Dodatkowo pragnę zaznaczyć to, że w samej misji będą znajdować się siły Blue oraz Red, nie oznacza że są oni swoimi przeciwnikami .
OPIS KAMPANII:
https://docs.google.com/document/d/1UCu ... 34hmt3oi9u
BRIEFING:
Briefing wkrótce
Istnieje możliwość dostawienia slotów na samoloty które występują już w wydarzeniu.
THE TWILIGHT OF THE EUROPEAN ORDER 09
Kolejna część operacji w czasie inwazji Kalifatu ISAC na teren CCCF. Siły Green w dalszym ciągu napierają na stronę czerwoną i zajmują coraz większe połacie ich terytorium, w międzyczasie siły BLUE osiągają pierwsze sukcesy na terenie Turcji, ponadto oddziały Marines zabezpieczył przyczółki na wybrzeżu i przymierzają się do zajęcia mocno uszkodzonego lotniska Sochi-Adler. We wcześniejszych etapach kampanii udało się wyeliminować dużą część ich obrony przeciwlotniczej oraz większość operacyjnych statków powietrznych, jednak teren jest wziąć naszpikowany mobilnymi SAMami i oddanymi fanatykami strony green.
W czasie misji do zrealizowania będą 3 główne misje:
1. Zabezpieczenie przestrzeni powietrznej w rejonie Sochi - pozwoli to bezpiecznie operować w rejonie pozostałym lotom, tutaj oprócz flightów CAP konieczna jest również jest wcześniejsza eliminacja mobilnych SAMów przez loty SEAD. Nie znam pozycji tych pojazdów, a istnieje prawdopodobieństwo że znajdują się one w rejonie w którym będą przebywać nasze CAPy
2. Eliminacja stacji SA-10 która zabezpiecza skład broni jądrowej
3. Bezpośrednie wsparcie lotnicze oddziałów Marines
4. Zabezpieczenie logistyczne/transportowe/medyczne oddziałow Marines
AIR TASKING ORDER
METAR:
12014KT 3000 FG SN CAVOK M2 Q999 RMK BLU=
DANE PODSTAWOWE
Mapa teatru działań:
COMBAT FLITE:
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7kifAz ... Q?e=CLww7a
ZADANIA
FORD 1
Zadaniem lotu 1 FORD 1 jest eliminacja zestawu SA-10 broniącego składowiska broni jądrowej, jesteśmy w posiadaniu jedynie pojedynczych danych wywiadowczych w postaci zdjęć wykonanych 10 dni temu, nie jest powiedziane że całość wygląda identycznie na dzień wykonywania misji. W chwili przekroczenia przez was granicy CAPów jest możliwość że wróg będzie w stanie zareagować na waszą obecność z lotnisk Maykop i Mineralnye Vody, jednak ich odległość jest na tyle znaczna, że w chwili gdy wrogie flighty wystartują, wy powinniście własnie przystępować do eliminacji celów - dlatego należy robić to dość żwawo.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - IP (linia sojuszniczych CAPów)
WPT 2 - TGT
WPT 3 - EXIT POINT (linia sojuszniczych CAPów)
WPT 4 - B/E
FORD 2
Zadaniem lotu FORD 2 i FORD 3 jest wykrycie i unieszkodliwienie wszystkich mobilny zestawów przeciwlotniczych w wyznaczonej strefie. Jest to konieczne z uwagi na to że w tym rejonie będą operować sojusznicze CAPy, a te muszą zapewnić odpowiednią separacje pomiędzy wrogim lotnictwem, a sojuszniczymi siłami uderzeniowymi. Iracki regiment dysponuje pojazdami pojazdami SA-6, SA-15 oraz SA-11. Nie jest znana ich dokładna lokalizacja. Gdy uda wam się oczyścić wyznaczoną strefę pozostańcie w rejonie misji, istnieje możliwość że w czasie wykonywania CAPu przez loty Enfield, wykryją oni pojazdy których nie udało wam się zlikwidować.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 5 - Strefa SEAD
WPT 6 - B/E
Zdjęcie satelitarne grup SAMów zmieniających położenie w rejonie misji
FORD 3
Zadaniem lotu FORD 2 i FORD 3 jest wykrycie i unieszkodliwienie wszystkich mobilny zestawów przeciwlotniczych w wyznaczonej strefie. Jest to konieczne z uwagi na to że w tym rejonie będą operować sojusznicze CAPy, a te muszą zapewnić odpowiednią separacje pomiędzy wrogim lotnictwem, a sojuszniczymi siłami uderzeniowymi. Iracki regiment dysponuje pojazdami pojazdami SA-6, SA-15 oraz SA-11. Nie jest znana ich dokładna lokalizacja. Gdy uda wam się oczyścić wyznaczoną strefę pozostańcie w rejonie misji, istnieje możliwość że w czasie wykonywania CAPu przez loty Enfield, wykryją oni pojazdy których nie udało wam się zlikwidować.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 5 - Strefa SEAD
WPT 6 - B/E
Zdjęcie satelitarne grup SAMów zmieniających położenie w rejonie misji
ENFIELD 1
Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiedzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E
ENFIELD 2
Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiedzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E
ENFIELD 3
Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiędzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: LANTIRN POD/ADM-141A
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
ENFIELD 4
Zadaniem lotów ENFIELD 4 jest bezpośrednie wsparcie pozostałych CAPów oraz uzupełnianie ewentualnych braków. wasze waypointy stanowią strefę działania naszych jednostek, dlatego ewentualny CAP będzie wykonywany na wschód od nich. W Zależności od tego jakie loty zostaną zadysponowane możliwe jest wasze przesunięcie przez Magica.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: LANTIRN POD/ADM-141A
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
PONTIAC 1
Zadaniem lotu Pontiac 1, jest eliminacja wrogi statków powietrznych uziemionych na lotniskach Gudauta i Sukhumi. Pasy startowe na obu tych lotniskach są unieszkodliwione, jednak nie jest powiedziane że przeciwnik zanim uda się nam dostać w ten rejon - nie zorganizuje alternatywnej drogi startowej i nie ewakuuje pozostałych maszyn. Na lotnisku Gudauta zostały pozostawione samoloty F-5 Tiger II, natomiast na Sukhumi stacjonują śmigłowce Mi-24 które w każdej chwili mogą się poderwać. W rejonie nie zaobserwowano dodatkowych wyrzutni SAM, wykryliśmy jedynie obecność AAA.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, CBU-97, CBU-87
Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - OCA GUDAUTA
WPT 4 - OCA SUKHUMI
WPT 5 - EXIT POINT
WPT 6 - KRYMSK
Pontiac 2
Zadaniem lotu Pontiac 2 jest eliminacja wysuniętego punktu dowodzenia sił ISAC w rejonie SOCHI. Punkt jest broniony przez lekką mobilną OPLOT oraz jest otoczony dość wysokimi wzgórzami w których nie wykluczone że mogą znajdować się obozowiska oddziałów które uciekły z linii frontu nieopodal Sochi, wyposażone w ręczne wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych.
Zdjecie satelitarne celu:
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, CBU-97, CBU-87
Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - TARGET
WPT 4 - EXIT POINT
WPT 5 - KRYMSK
Chevy 1
Zadanie lotu Chevy 1 jest wsparcie planowanej ofensywy oddziałów Marines z punktu "Charlie", w pierwszej fazie misji aby zdezorganizować ruchy wojsk nieprzyjaciela musicie uderzyć na tymczasowy skład paliwa przy stacji kolejowej "BZYB" (WPT 3). W tym momencie trwa tam rozładunek ciężkich pojazdów kalifatu ISAC, natomiast waszym celem, jest zniszczenie dwóch zbiorników paliwa. Po wykonaniu tego zadania możecie udać się na holding/AAR. O godzinie 10:30 planowana jest ofensywa Marines w kierunku najbliższej miejscowości gdzie okopała się część dywizji zmechanizowanej ISAC, waszym zadaniem jest zapewnienie wsparcia dla natarcia naszych wojsk i eliminacja potencjalnych zagrożeń w rejonie WPT 5. Pamiętajcie że będziecie działać w bardzo bliskiej odległości od naszych wojsk. Nad terenem walk mogą znajdować się siły nieprzyjaciela wyposażone w ręczne wyrzutnie pocisków przeciwlotniczych oraz AAA.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: GBU-38, AN-AAQ-28 LITENING,
Trasa:
WPT 1 - HOLD/TANKER
WPT 2 - IP
WPT 3 - TARGET 1 (RAILWAY STATION)
WPT 4 - MARINES
WPT 5 - TARGET 2 (10:30)
WPT 6 - EXIT POINT
Chevy 2
Zadaniem lotu Chevy 2 jest zapewnienie bezpośredniego wsparcia lotniczego na linii frontu w pobliżu miasta Sochi. Wojska Marines zajęły miasto Sochi oraz FOB Moscow, jednak oddziały wroga w dalszym ciągu przebywają w rejonie lotniska Sochi-Adler. Waypointami 3, 4 , 5 oznaczono sojusznicze bazy w rejonie których przebywają sojusznicze jednostki. Wasze zadanie polega na reagowaniu na bezpośrednie zadania przydzielane z dowództwa, możecie spodziewać się że Marines będą podawać wam offset od waszych waypointów np "Marines 72! Zauważyliśmy wrogie transportery opancerzone, kierunek 100, odległość 3 mile od FOB MOSCOW!". W chwili gdy nie będziecie mieć przydzielonego zadania zalecamy przebywać na zachód od SOCHI-PORT. W rejonie lotniska Sochi-Adler oraz łańcuchu górskim na północny możecie spodziewać się lekkiej obrony przeciwlotniczej!.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: CBU-97, CBU-87, CBU-103, CBU-105, GBU-31,GBU-38, AGM-65K, AGM-65H, AN-AAQ-28 LITENING,
Trasa:
WPT 1 - Gelendzhik
WPT 2 - IP
WPT 3 - SOCHI PORT
WPT 4 - FOB MOSCOW
WPT 5 - BLUE ARTILERY
WPT 6 - SOSCHI-ADLER
WPT 7 - EXIT POINT
WPT 8 - Gelendzhik
Springfield 1
Zadaniem lotu Springfield 1 jest przechwycenie wrogiego AWACSa głęboko nad terytorium wroga. Misja ta jest niezwykle wymagająca z uwagi na rejon w którym on przebywa oraz jego osłonę. Musicie postarać się wykonać te zadanie jednak pamiętajcie że ważniejsze jest to żebyście wrócili w jednym kawałku do bazy. Wrogi samolot A-50 ma swoją orbitę w zasięgu SA-10, oraz przebywa na wysokości 35 000 ft, atak musicie przeprowadzić w taki sposób aby nie narazić się na ogień nieprzyjaciela, lub uniknąć tych rakiet. Dodatkowo w rejonie prawdopodobnie znajdą się również pojedyncze samoloty eskorty, jednak nie mamy informacji co to takiego będzie. Trasę wyznaczono przez WPT 2 w celu ominięcia lotniska nieprzyjaciela na którym zauważono SA-2. Dodatkowo jest to punkt nad którym kończy się nasza przestrzeń powietrzna.
Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - A-50
Springfield 2
Zadaniem lotu Springfield 2 jest zapewnienie dominacji w powietrzu nad linią frontu CCCF. Bezpośrednio w pobliżu waszej strefy moga operować wrogie samobieżne SAMY, dodatkowo należy brać pod uwagę stosunkowo małą odległość od lotnisk nieprzyjaciela do linii frontu. W czasie misji nie będziecie mieli dostępnej powietrznej cysterny.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E
BEEPER 1
Zadanie lotu Beeper 1 jest krytyczne, oddziały Marines po wylądowaniu na wybrzeżu i zajęciu kluczowych dla siebie pozycji opierają się zmasowanym atakom sił ISAC. Polskie Armatohaubice Dana które zostały rozstawione w tym obszarze razem z wojskami Marines wykonują nieprzerwany ostrzał na pozycje nieprzyjaciela, natomiast transport amunicji z portu Sochi utknął, z uwagi na wysadzony most. Aby zapewnić możliwość dalszego działania, musicie przetransportować ładunki amunicji z portu Sochi do obecnej lokalizacji Armatohaubic Dana. Z uwagi na możliwość prowadzenia przez nich ostrzału w chwili waszego podejścia do lądowania zaleca się unikania strefy na wschód od ich lokalizacji. Po dostarczeniu ładunków amunicji powinniście skierować się ponownie do portu Sochi skąd zabierzecie oddziały dywizji górskiej i przetransportujecie ich w strategiczny punkt "wyjscia" drogi z łańcuchu górskiego. Po wyładowaniu żołnierzy, powrót na LHA-2 SAIPAN
WPT 1 - Port Sochi
WPT 2 - Lokalizacja armatohaubic Dana
WPT 3 - Port Sochi
WPT 4 - Punkt rozładunku żołnierzy dywizji górskiej
WPT 5 - Przybliżona lokalizacja statku LHA-2 po 2 godzinach od rozpoczęcia misji
Sochi-Port
Lokalizacja armotohaubic Dana
UZI 1
Zadaniem lotu UZI 1 jest odszukanie zestrzelonego pilota F/A-18C Hornet który musiał katapultować się po zestrzeleniu przez wrogie stanowisko przeciwlotnicze nieopodal Sochi. Trasa przelotu została wyznaczona w taki sposób aby możliwie ominąć wrogie jednostki z uwagi na to że część trasy będzie przebiegać nad linią frontu. WPT 1 jest ostatnim punktem "przyjaznym" i jednocześnie stanowi alternatywny punkt powrotu - FOB Moscow. WPT 2-4 są proponowaną trasą przelotu, którą można modyfikować. WPT 5 jest punktem ostatniej znanej lokalizacji zestrzelonego pilota, jak znajdziecie się w pobliżu to powinien on do was odezwać na radiu i oznaczyć swoją pozycję za pomocą zielonego dymu
WPT 1 - FOB MOSCOW
WPT 2 - 4 Trasa przelotu
WPT 5 - Punkt pobrania zestrzelonego pilota.
Kolejna część operacji w czasie inwazji Kalifatu ISAC na teren CCCF. Siły Green w dalszym ciągu napierają na stronę czerwoną i zajmują coraz większe połacie ich terytorium, w międzyczasie siły BLUE osiągają pierwsze sukcesy na terenie Turcji, ponadto oddziały Marines zabezpieczył przyczółki na wybrzeżu i przymierzają się do zajęcia mocno uszkodzonego lotniska Sochi-Adler. We wcześniejszych etapach kampanii udało się wyeliminować dużą część ich obrony przeciwlotniczej oraz większość operacyjnych statków powietrznych, jednak teren jest wziąć naszpikowany mobilnymi SAMami i oddanymi fanatykami strony green.
W czasie misji do zrealizowania będą 3 główne misje:
1. Zabezpieczenie przestrzeni powietrznej w rejonie Sochi - pozwoli to bezpiecznie operować w rejonie pozostałym lotom, tutaj oprócz flightów CAP konieczna jest również jest wcześniejsza eliminacja mobilnych SAMów przez loty SEAD. Nie znam pozycji tych pojazdów, a istnieje prawdopodobieństwo że znajdują się one w rejonie w którym będą przebywać nasze CAPy
2. Eliminacja stacji SA-10 która zabezpiecza skład broni jądrowej
3. Bezpośrednie wsparcie lotnicze oddziałów Marines
4. Zabezpieczenie logistyczne/transportowe/medyczne oddziałow Marines
AIR TASKING ORDER
Callsign | Aircraft | Task | Frequency | TACAN/ICLS |
WIZARD (AI) | E-3 | AWACS | 253.250 | - |
OVERLORD (AI) | E-3 | AWACS | 253.150 | - |
MAGIC (HUMAN) | E-3 | AWACS | 253.800 | - |
CVN-71 Theodore Roosevelt | Nimitz Class | Carrier | 127.500 | 1X / ICLS 1 |
CVN-72 Abraham Lincoln | Nimitz Class | Carrier | 128.500 | 2X / ICLS 2 |
LHA-1 Tarawa | Tarawa Class | Assault Ship | 129.500 | 3X |
LHA-2 Saipan | Tarawa Class | Assault Ship | 130.500 | 4X |
FOB Moscow | - | - | 123.750 | - |
TEXACO 1 | KC-130 | TANKER | 259.200 | 100X |
TEXACO 2 | KC-130 | TANKER | 259.400 | 101X |
TEXACO 3 | KC-130 | TANKER | 259.600 | 102X |
SHELL | KC-135 | TANKER | 259.800 | 103X |
FORD 1 | F/A-18C | DEAD | 288.100 | - |
FORD 2 | F/A-18C | SEAD | 285.400 | - |
FORD 3 | F/A-18C | SEAD | 285.500 | - |
ENFIELD 1 | F/A-18C | BARCAP | 284.250 | - |
ENFIELD 2 | F/A-18C | BARCAP | 284.500 | - |
ENFIELD 3 | F-14B | BARCAP | 284.750 | - |
ENFIELD 4 | F-14B | BARCAP | 284.830 | - |
PONTIAC 1 | F-16 | OCA | 131.200 | - |
PONTIAC 2 | F-16 | STRIKE | 131.300 | - |
CHEVY 1 | AV-8B | CAS | 283.100 | - |
CHEVY 2 | A-10 | CAS | 283.500 | - |
SPRINGFIELD 1 | M-2000C | INTERCEPT | 295.500 | - |
SPRINGFIELD 2 | F-15C | BARCAP | 295.750 | - |
BEEPER 1 | MI-8MTV2 | TRANSPORT | YADRO 1 | - |
UZI 1 | UH-1H | CSAR | 30.000 | - |
METAR:
12014KT 3000 FG SN CAVOK M2 Q999 RMK BLU=
DANE PODSTAWOWE
Mapa teatru działań:
COMBAT FLITE:
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7kifAz ... Q?e=CLww7a
ZADANIA
FORD 1
Zadaniem lotu 1 FORD 1 jest eliminacja zestawu SA-10 broniącego składowiska broni jądrowej, jesteśmy w posiadaniu jedynie pojedynczych danych wywiadowczych w postaci zdjęć wykonanych 10 dni temu, nie jest powiedziane że całość wygląda identycznie na dzień wykonywania misji. W chwili przekroczenia przez was granicy CAPów jest możliwość że wróg będzie w stanie zareagować na waszą obecność z lotnisk Maykop i Mineralnye Vody, jednak ich odległość jest na tyle znaczna, że w chwili gdy wrogie flighty wystartują, wy powinniście własnie przystępować do eliminacji celów - dlatego należy robić to dość żwawo.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - IP (linia sojuszniczych CAPów)
WPT 2 - TGT
WPT 3 - EXIT POINT (linia sojuszniczych CAPów)
WPT 4 - B/E
FORD 2
Zadaniem lotu FORD 2 i FORD 3 jest wykrycie i unieszkodliwienie wszystkich mobilny zestawów przeciwlotniczych w wyznaczonej strefie. Jest to konieczne z uwagi na to że w tym rejonie będą operować sojusznicze CAPy, a te muszą zapewnić odpowiednią separacje pomiędzy wrogim lotnictwem, a sojuszniczymi siłami uderzeniowymi. Iracki regiment dysponuje pojazdami pojazdami SA-6, SA-15 oraz SA-11. Nie jest znana ich dokładna lokalizacja. Gdy uda wam się oczyścić wyznaczoną strefę pozostańcie w rejonie misji, istnieje możliwość że w czasie wykonywania CAPu przez loty Enfield, wykryją oni pojazdy których nie udało wam się zlikwidować.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 5 - Strefa SEAD
WPT 6 - B/E
Zdjęcie satelitarne grup SAMów zmieniających położenie w rejonie misji
FORD 3
Zadaniem lotu FORD 2 i FORD 3 jest wykrycie i unieszkodliwienie wszystkich mobilny zestawów przeciwlotniczych w wyznaczonej strefie. Jest to konieczne z uwagi na to że w tym rejonie będą operować sojusznicze CAPy, a te muszą zapewnić odpowiednią separacje pomiędzy wrogim lotnictwem, a sojuszniczymi siłami uderzeniowymi. Iracki regiment dysponuje pojazdami pojazdami SA-6, SA-15 oraz SA-11. Nie jest znana ich dokładna lokalizacja. Gdy uda wam się oczyścić wyznaczoną strefę pozostańcie w rejonie misji, istnieje możliwość że w czasie wykonywania CAPu przez loty Enfield, wykryją oni pojazdy których nie udało wam się zlikwidować.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 5 - Strefa SEAD
WPT 6 - B/E
Zdjęcie satelitarne grup SAMów zmieniających położenie w rejonie misji
ENFIELD 1
Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiedzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E
ENFIELD 2
Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiedzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, AGM-154,GBU-38,GBU,31,AN/AAQ-28
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E
ENFIELD 3
Zadaniem lotów ENFIELD 1, ENFIELD 2, ENFIELD 3 jest zapewnienie separacji pomiędzy walczącymi oddziałami i samolotami szturmowymi od wrogiego lotnictwa. BARCAP należy wykonywać od strony "zewnętrznej" wyznaczonych waypointów, nie można dopuścić żeby wrogie statki powietrzne zbliżyły się na odległość wystrzelenia rakiet A/A to sojuszniczych samolotów. W przypadku zmiennej intensywności działań przeciwnika, możliwe będą pewne przesunięcia w pozycji BARCAPów. Bezpośrednio pod strefą gdzie macie przydzielony patrol, wykryliśmy obecność wrogich mobilnych SAMów, w pierwszej fazie misji możliwe jest "lekkie" cofnięcie się, aby dać możliwość wykazania się lotom SEAD, w przypadku gdy zostaniecie namierzeni bez wrogiego SAMa, bezwzględnie przekażcie jego lokalizacje do lotów SEAD Ford 2,3.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: LANTIRN POD/ADM-141A
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
ENFIELD 4
Zadaniem lotów ENFIELD 4 jest bezpośrednie wsparcie pozostałych CAPów oraz uzupełnianie ewentualnych braków. wasze waypointy stanowią strefę działania naszych jednostek, dlatego ewentualny CAP będzie wykonywany na wschód od nich. W Zależności od tego jakie loty zostaną zadysponowane możliwe jest wasze przesunięcie przez Magica.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: LANTIRN POD/ADM-141A
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
PONTIAC 1
Zadaniem lotu Pontiac 1, jest eliminacja wrogi statków powietrznych uziemionych na lotniskach Gudauta i Sukhumi. Pasy startowe na obu tych lotniskach są unieszkodliwione, jednak nie jest powiedziane że przeciwnik zanim uda się nam dostać w ten rejon - nie zorganizuje alternatywnej drogi startowej i nie ewakuuje pozostałych maszyn. Na lotnisku Gudauta zostały pozostawione samoloty F-5 Tiger II, natomiast na Sukhumi stacjonują śmigłowce Mi-24 które w każdej chwili mogą się poderwać. W rejonie nie zaobserwowano dodatkowych wyrzutni SAM, wykryliśmy jedynie obecność AAA.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, CBU-97, CBU-87
Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - OCA GUDAUTA
WPT 4 - OCA SUKHUMI
WPT 5 - EXIT POINT
WPT 6 - KRYMSK
Pontiac 2
Zadaniem lotu Pontiac 2 jest eliminacja wysuniętego punktu dowodzenia sił ISAC w rejonie SOCHI. Punkt jest broniony przez lekką mobilną OPLOT oraz jest otoczony dość wysokimi wzgórzami w których nie wykluczone że mogą znajdować się obozowiska oddziałów które uciekły z linii frontu nieopodal Sochi, wyposażone w ręczne wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych.
Zdjecie satelitarne celu:
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X, CBU-97, CBU-87
Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - TARGET
WPT 4 - EXIT POINT
WPT 5 - KRYMSK
Chevy 1
Zadanie lotu Chevy 1 jest wsparcie planowanej ofensywy oddziałów Marines z punktu "Charlie", w pierwszej fazie misji aby zdezorganizować ruchy wojsk nieprzyjaciela musicie uderzyć na tymczasowy skład paliwa przy stacji kolejowej "BZYB" (WPT 3). W tym momencie trwa tam rozładunek ciężkich pojazdów kalifatu ISAC, natomiast waszym celem, jest zniszczenie dwóch zbiorników paliwa. Po wykonaniu tego zadania możecie udać się na holding/AAR. O godzinie 10:30 planowana jest ofensywa Marines w kierunku najbliższej miejscowości gdzie okopała się część dywizji zmechanizowanej ISAC, waszym zadaniem jest zapewnienie wsparcia dla natarcia naszych wojsk i eliminacja potencjalnych zagrożeń w rejonie WPT 5. Pamiętajcie że będziecie działać w bardzo bliskiej odległości od naszych wojsk. Nad terenem walk mogą znajdować się siły nieprzyjaciela wyposażone w ręczne wyrzutnie pocisków przeciwlotniczych oraz AAA.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: GBU-38, AN-AAQ-28 LITENING,
Trasa:
WPT 1 - HOLD/TANKER
WPT 2 - IP
WPT 3 - TARGET 1 (RAILWAY STATION)
WPT 4 - MARINES
WPT 5 - TARGET 2 (10:30)
WPT 6 - EXIT POINT
Chevy 2
Zadaniem lotu Chevy 2 jest zapewnienie bezpośredniego wsparcia lotniczego na linii frontu w pobliżu miasta Sochi. Wojska Marines zajęły miasto Sochi oraz FOB Moscow, jednak oddziały wroga w dalszym ciągu przebywają w rejonie lotniska Sochi-Adler. Waypointami 3, 4 , 5 oznaczono sojusznicze bazy w rejonie których przebywają sojusznicze jednostki. Wasze zadanie polega na reagowaniu na bezpośrednie zadania przydzielane z dowództwa, możecie spodziewać się że Marines będą podawać wam offset od waszych waypointów np "Marines 72! Zauważyliśmy wrogie transportery opancerzone, kierunek 100, odległość 3 mile od FOB MOSCOW!". W chwili gdy nie będziecie mieć przydzielonego zadania zalecamy przebywać na zachód od SOCHI-PORT. W rejonie lotniska Sochi-Adler oraz łańcuchu górskim na północny możecie spodziewać się lekkiej obrony przeciwlotniczej!.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: CBU-97, CBU-87, CBU-103, CBU-105, GBU-31,GBU-38, AGM-65K, AGM-65H, AN-AAQ-28 LITENING,
Trasa:
WPT 1 - Gelendzhik
WPT 2 - IP
WPT 3 - SOCHI PORT
WPT 4 - FOB MOSCOW
WPT 5 - BLUE ARTILERY
WPT 6 - SOSCHI-ADLER
WPT 7 - EXIT POINT
WPT 8 - Gelendzhik
Springfield 1
Zadaniem lotu Springfield 1 jest przechwycenie wrogiego AWACSa głęboko nad terytorium wroga. Misja ta jest niezwykle wymagająca z uwagi na rejon w którym on przebywa oraz jego osłonę. Musicie postarać się wykonać te zadanie jednak pamiętajcie że ważniejsze jest to żebyście wrócili w jednym kawałku do bazy. Wrogi samolot A-50 ma swoją orbitę w zasięgu SA-10, oraz przebywa na wysokości 35 000 ft, atak musicie przeprowadzić w taki sposób aby nie narazić się na ogień nieprzyjaciela, lub uniknąć tych rakiet. Dodatkowo w rejonie prawdopodobnie znajdą się również pojedyncze samoloty eskorty, jednak nie mamy informacji co to takiego będzie. Trasę wyznaczono przez WPT 2 w celu ominięcia lotniska nieprzyjaciela na którym zauważono SA-2. Dodatkowo jest to punkt nad którym kończy się nasza przestrzeń powietrzna.
Trasa:
WPT 1 - KRYMSK
WPT 2 - IP
WPT 3 - A-50
Springfield 2
Zadaniem lotu Springfield 2 jest zapewnienie dominacji w powietrzu nad linią frontu CCCF. Bezpośrednio w pobliżu waszej strefy moga operować wrogie samobieżne SAMY, dodatkowo należy brać pod uwagę stosunkowo małą odległość od lotnisk nieprzyjaciela do linii frontu. W czasie misji nie będziecie mieli dostępnej powietrznej cysterny.
Możliwa zmiana uzbrojenia pod warunkiem ich produkcji w roku 1989 tzn wykluczając min: AIM-120B/C, AIM-9X
Trasa:
WPT 1 - WPT 2 - BARCAP
WPT 3 - B/E
BEEPER 1
Zadanie lotu Beeper 1 jest krytyczne, oddziały Marines po wylądowaniu na wybrzeżu i zajęciu kluczowych dla siebie pozycji opierają się zmasowanym atakom sił ISAC. Polskie Armatohaubice Dana które zostały rozstawione w tym obszarze razem z wojskami Marines wykonują nieprzerwany ostrzał na pozycje nieprzyjaciela, natomiast transport amunicji z portu Sochi utknął, z uwagi na wysadzony most. Aby zapewnić możliwość dalszego działania, musicie przetransportować ładunki amunicji z portu Sochi do obecnej lokalizacji Armatohaubic Dana. Z uwagi na możliwość prowadzenia przez nich ostrzału w chwili waszego podejścia do lądowania zaleca się unikania strefy na wschód od ich lokalizacji. Po dostarczeniu ładunków amunicji powinniście skierować się ponownie do portu Sochi skąd zabierzecie oddziały dywizji górskiej i przetransportujecie ich w strategiczny punkt "wyjscia" drogi z łańcuchu górskiego. Po wyładowaniu żołnierzy, powrót na LHA-2 SAIPAN
WPT 1 - Port Sochi
WPT 2 - Lokalizacja armatohaubic Dana
WPT 3 - Port Sochi
WPT 4 - Punkt rozładunku żołnierzy dywizji górskiej
WPT 5 - Przybliżona lokalizacja statku LHA-2 po 2 godzinach od rozpoczęcia misji
Sochi-Port
Lokalizacja armotohaubic Dana
UZI 1
Zadaniem lotu UZI 1 jest odszukanie zestrzelonego pilota F/A-18C Hornet który musiał katapultować się po zestrzeleniu przez wrogie stanowisko przeciwlotnicze nieopodal Sochi. Trasa przelotu została wyznaczona w taki sposób aby możliwie ominąć wrogie jednostki z uwagi na to że część trasy będzie przebiegać nad linią frontu. WPT 1 jest ostatnim punktem "przyjaznym" i jednocześnie stanowi alternatywny punkt powrotu - FOB Moscow. WPT 2-4 są proponowaną trasą przelotu, którą można modyfikować. WPT 5 jest punktem ostatniej znanej lokalizacji zestrzelonego pilota, jak znajdziecie się w pobliżu to powinien on do was odezwać na radiu i oznaczyć swoją pozycję za pomocą zielonego dymu
WPT 1 - FOB MOSCOW
WPT 2 - 4 Trasa przelotu
WPT 5 - Punkt pobrania zestrzelonego pilota.
Briefing skończony. CF dodany
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7kifAz ... Q?e=CLww7a
W razie pytań... proszę pytać.
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7kifAz ... Q?e=CLww7a
W razie pytań... proszę pytać.
Dobre i to a jeszcze lepiej jakby jeden tańcował w kółku . Nie trzeba za nim ganiać tylko czeka w holdingu na punkcie