[2020-10-16 20:30] Beslan Courier 2

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Qba
Moderator
Posts: 343
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 156 (407hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-313 Commanding Officer

Ogólne tło fabularne

Lata 90-te

Od kilku lat na obszarze granicy gruzińsko-rosyjskiej toczy się konflikt na niewielką skalę, w który żadna strona nie jest w stanie się w pełni zaangażować a tym samym zwyciężyć. Rosja próbuje przyłączyć do swojego terytorium małe republiki północnej Gruzji. Gruzja stara się do tego nie dopuścić. Szala zwycięstwa przesuwa się raz na jedną, raz na druga stronę.
W rejonie stacjonują wysłannicy ONZ oraz skromny kontyngent NATO, który raczej nie wdaje się w walkę - ich głównym zadaniem jest ochrona miejscowej ludności dotkniętej konfliktem oraz pomoc humanitarna. Z powstałego chaosu najwięcej czerpią lokalni watażkowie i najemnicy, którzy grasując w górach mogą zaspokajać swoje podstawowe potrzeby - zabijanie, plądrowanie i palenie wiosek.

Gdzieś na małym aeroklubowym lotnisku w gruzińskim mieście Kutaisi pod przykrywką organizacji humanitarnej działa opłacana przez CIA grupa wiecznie pijanych, zniszczonych życiem emerytowanych pilotów-najemników. Działając na starych rozklekotanych cywilnych samolotach i śmigłowcach wykonują zadania, których nie jest w stanie podjąć się nikt inny. Przy okazji zdarza im się szmuglować narkotyki, bimber i ludzi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Listopad, pola gdzieś w Północnym Kaukazie


Zimny jesienny deszcz nieubłaganie lał się ze smutnego nocnego nieba. Kubansky zaciągnął hamulec i zgasił silnik po czym otworzył kabinę i mimo ciemności starał rozejrzeć się po polu, na którym przed chwilą wylądował razem z resztą ekipy.
Coś było nie tak. Z reguły terenówek jak i samych handlarzy było znacznie więcej. Brakowało tego typowego unoszącego się w powietrzu napięcia, który zawsze towarzyszył transakcjom. Teraz było właściwie pusto. Widzieli tylko jakieś dwa Uazy stojące w błocie kilkadziesiąt metrów dalej z charakterystyczną brodatą sylwetką opartego o jeden z nich mężczyzny.

“Gde tovar?!” krzyknął stanowczym głosem w jego stronę siedzący w drugim Yaku Vladymirowicz

Brodacz poprawił zarzuconego na plecy Kałasznikowa i odpalając papierosa ruszył ospale w stronę zaparkowanych samolotów. Kubansky odruchowo upewnił się, że jego noszona pod kurtką czterdziestka piątka jest na swoim miejscu i wyszedł z kokpitu.

“Gde tovar?” powtórzył pytanie Vladymirowicz.
“Tavarishch, dostavka zaderzhivayetsya. Dva chasa, my dolzhny podozhdat.” odsapnął Rosjanin
“Mówi, że towar będzie za dwie godziny”

Kubansky spojrzał nerwowo na zegarek.
“Za dwie godziny to mamy już brzask i podrywają się pierwsze rosyjskie patrole. Nie możemy czekać!”

“My friend, spokoyno...” brodacz powolnym ruchem sięgnął do kieszeni i wyciągnął z niej coś co na pierwszy rzut oka wyglądało jak butelka wódki - “Arak!” - wygłosił jakby z dumą, po czym patrząc się w oczy pilotom skinął głową i chwycił za nakrętkę...

User avatar
Qba
Moderator
Posts: 343
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 156 (407hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-313 Commanding Officer

Briefing dla strony RED (Rosja)

Deszczowy listopad, wschód słońca

Zadanie: patrol powietrzny wzdłuż południowej granicy

Wywiad donosi, że gdzieś między miastami Cherkessk a Vladikavkaz działa grupa przemytników transportujących bliżej nieznany towar drogą powietrzną przez granicę gruzińsko-rosyjską. Używają małych cywilnych samolotów, czasami w barwach lokalnych rosyjskich aeroklubów. Wg dostępnych informacji kolejny przewóz będzie miał miejsce tego ranka.

Zadanie polega na odnalezieniu samolotów przemytników, zmuszenie ich do lądowania na najbliższym rosyjskim lotnisku a jeżeli to nie będzie możliwe - zestrzelenie.
Dodatkowe informacje (szczegółowe ROE, częstotliwości) na briefingu przed lotem.

Image

Image

User avatar
Balthasar
Posts: 17
Joined: 2019-12-16 11:30

Flights: 61 (148hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

304-VBW Pilot

SN-42 Pilot

Czy byłaby opcja dodania slotów TF-51?

User avatar
Ronan
Posts: 371
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 150 (420hs)
Specialized in: M-2000C



Gildia Instruktor

A3 Executive Officer

Poproszę o gazelę AIR 2 AIR :D (MISTRAL) :)

User avatar
Nervus
Posts: 50
Joined: 2020-01-30 13:13

Flights: 43 (192hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Pilot

PLMB Pilot

3ES Pilot

Kurczaczki... :( Uświadomiłem sobie, że w piątek wracam dopiero około 21-szej z basenu z dzieciakami. Jeśli będę mógł polecieć spóźniony troszkę, to super, bo mam wielką ochotę, jeśli jednak nie, to szkoda...

My rig:
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
User avatar
Qba
Moderator
Posts: 343
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 156 (407hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-313 Commanding Officer

Nervus wrote: 2020-10-15 07:45 Kurczaczki... :( Uświadomiłem sobie, że w piątek wracam dopiero około 21-szej z basenu z dzieciakami. Jeśli będę mógł polecieć spóźniony troszkę, to super, bo mam wielką ochotę, jeśli jednak nie, to szkoda...
Spoko można się dołączyć w każdej chwili. Po jakimś czasie będzie już pewnie z grubsza znana pozycja przemytników więc będziesz wiedział gdzie się kierować.

User avatar
Wroblowaty
Posts: 74
Joined: 2019-09-05 17:34

Flights: 68 (179hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Naval Aviator

Jeśli ktoś jest świeży w Mustangu, to Jack Wróblewsky udostępnił swoją Check-listę do Wróbla Millenium, żebyście sobie skserowali. Ale nazywa się "Wróć do mnie, bo w ryja!"

Image

"Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, życiu w twarz się prosto śmieje..."
User avatar
Qba
Moderator
Posts: 343
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 156 (407hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-313 Commanding Officer

Briefing Blue

Zadanie: przetransportować towar z powrotem do naszej bazy w Kutaisi. Nie dać się złapać rosyjskim patrolom. Na terytorium Gruzji unikać przelotów na małej wysokości nad tzw. terenem Skriji - możliwość ostrzelania z broni ręcznej i manpadów. W przypadku problemów z paliwem można przetankować się w wiosce zaznaczonej na mapie. Przed startem spojrzymy jeszcze raz na mapę i wyjaśnimy wątpliwości.

Ustawienia ADF na Yakach [kHz]:
1 Outer 489 AV Sukhumi
1 Inner 525 DA Gali
2 Outer 430 LU Batumi
2 Inner 477 TI Kutaisi
3 Outer 666 ACDC Kutaisi Home Base
3 Inner 923 B Tbilisi-Lochini
4 Outer 907 SR Sarmakovo (Rosja)
4 Inner 250 C Beslan (Rosja)

Ustawienia radia VHF w Mustangach i I-16 [MHz]:
A TBD
B 134.0 Kutaisi
C 132.0 Senaki
D 121.5 VHF Guard


Mapa ogólna (ksero od pani Anadiny)

Image


Wioska z dodatkowym paliwem

Image



Zdjęcie wioski z paliwem z jednego z ostatnich lotów

Image

User avatar
Veron
Posts: 46
Joined: 2018-07-05 19:18

Flights: 41 (96hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Filmy bez mojego głosu, nie od początku, bez edycji.

Ronan - z dedykacją dla Ciebie. Teraz wiesz jaką trasą śmignęliśmy :P



Post Reply