Jak w temacie.
Dziś na misji okazało się, że startujemy wg chartów (lądowanie mnie ominęło "dzięki" low fuel), jakoś dałem radę w pośpiechu odczytać czart i polecieć +/- wg wytycznych, ale fajnie by było gdyby ktoś ogarnięty w temacie poprowadził szkolenie ze startów i lądowań wg opublikowanych diagramów. Głównie mi chodzi kiedy, co i jak ustawiać w awionice, aby ją optymalnie wykorzystać.
Viper, Avantar (Was mi polecono), popchnęlibyście ten temat?
Prośba o szkolenie ze startów i lądowań wg chartów
Moderator: Instruktor
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 776
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 350 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 776
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 350 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=218
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=490
Właściwie w większości to tyko karty lotnisk ale jest też kilka procedur.
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=490
Właściwie w większości to tyko karty lotnisk ale jest też kilka procedur.
Vincent, ja używam tych, wg nich dziś startowałem i podobno zrobiłem to dobrze
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=490
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=218
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=490
http://www.476vfightergroup.com/downloa ... ile&id=218
Te charty 476-tej to w dużej części tylko plany lotnisk, niewiele tam procedur podejść.
Na czeskiej stronie znalazłem kilka bardziej ciekawych procedur dla Gruzji.
Na czeskiej stronie znalazłem kilka bardziej ciekawych procedur dla Gruzji.
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 776
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 350 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
Zapomniałem dodać że ruszymy w eskadrze, co do innych to nie moja sprawa, już nie.