Chciałbym zaznaczyć, że uważam dodanie slotów Red za bardzo zły pomysł. Na zwykłych poligonach mamy strefy PvP i kto chce się na nich bawi, a kto nie chce ten nie. I jakoś zwykle świecą one pustkami. Teraz wmusza się w nas walkę PvP, mimo że momentami z AIkami bywa ciężko.
Ja PvP nie lubię i nie będę się w to bawił, jak na slotach Red będą ludzie agresywnie atakujący Blue, po prostu nie będę na tym poligonie latał.
Dynamic Range - Kaukaz - Dyskusja
Moderators: Hancer, Bartek16194
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 777
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 351 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
Poprawimy przy następnym update.
W 0.9.6 grupy zostały przebudowane.
Ile ludzi tyle opinii, każda się liczy. Poligon jest głownie PvE ale PvP nie zaszkodzi, chyba że zaszkodzi to będziemy się martwić.Foka wrote: ↑2021-06-24 20:33 Chciałbym zaznaczyć, że uważam dodanie slotów Red za bardzo zły pomysł. Na zwykłych poligonach mamy strefy PvP i kto chce się na nich bawi, a kto nie chce ten nie. I jakoś zwykle świecą one pustkami. Teraz wmusza się w nas walkę PvP, mimo że momentami z AIkami bywa ciężko.
Ja PvP nie lubię i nie będę się w to bawił, jak na slotach Red będą ludzie agresywnie atakujący Blue, po prostu nie będę na tym poligonie latał.
Można poprosić kogoś kto aktualnie też tam lata (ma właśnie zamiar) o eskortę/cap? Chyba o to m.in. chodziło w aspołecznym, żeby się organizować w większe package? Alternatywnie zostaje gildianski/hancerski jeśli nie lubisz pvp. Szkoda.Foka wrote: ↑2021-06-24 20:33 Chciałbym zaznaczyć, że uważam dodanie slotów Red za bardzo zły pomysł. Na zwykłych poligonach mamy strefy PvP i kto chce się na nich bawi, a kto nie chce ten nie. I jakoś zwykle świecą one pustkami. Teraz wmusza się w nas walkę PvP, mimo że momentami z AIkami bywa ciężko.
Ja PvP nie lubię i nie będę się w to bawił, jak na slotach Red będą ludzie agresywnie atakujący Blue, po prostu nie będę na tym poligonie latał.
Tylko czasami latają 1-3 osoby. Mogą latać w innym miejscu poligonu. Mogą nie chcieć, nie umieć robić CAP.
Wczoraj była sytuacja kiedy jeden z CAPa spadł, jeden był na lotnisku, jeden gdzieś przy lotniskowcu i ja sam w A/G miałem przed sobą 4 AI i 3 graczy. No super zabawa.
Aktualnie nie widzę możliwości latania A-10 na tym poligonie.
Lotniska (I od niedawna porty) są tak obsadzone SAMami i AAA, że sama walka z nimi to wyzwanie.
Wczoraj była sytuacja kiedy jeden z CAPa spadł, jeden był na lotnisku, jeden gdzieś przy lotniskowcu i ja sam w A/G miałem przed sobą 4 AI i 3 graczy. No super zabawa.
Aktualnie nie widzę możliwości latania A-10 na tym poligonie.
Lotniska (I od niedawna porty) są tak obsadzone SAMami i AAA, że sama walka z nimi to wyzwanie.
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 777
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 351 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
Każdy kij ma dwa końce. Formuła bez strony Red jest tylko i wyłącznie jako poligon AG który po krótkim czasie się znudzi bo nie będzie nowych terenów. Ponadto, nie oszukujmy się ale latając na AIki w DCS wiesz jak się zachowują i dodatkowo na tym samym poligonie po raz enty będziesz wiedział dokładnie co mogą zrobić.
Strona Red pozwala na większa integrację ludzi, planowanie zadań i myślenie o tym że po drugiej stronie też jest przeciwnik myślący i może zrobić coś nieszablonowanego, a nie lecieć na pałę
Strona Red pozwala na większa integrację ludzi, planowanie zadań i myślenie o tym że po drugiej stronie też jest przeciwnik myślący i może zrobić coś nieszablonowanego, a nie lecieć na pałę
Może w piątki wieczorem, kiedy nie ma misji i będzie na poligonie ~10 osób. Zwykle latamy w 3-4 i jak 1-2 przejdzie do Red to jest koniec latania.
Dla śmigieł i A-10 tak naprawdę jeden Red to koniec latania.
Jak masz 2-3 na CAPie też jest do dupy, bo są trzy opcje:
1. Spadną - A/G nie ma osłony
2. Wygrają, Redzi się zespawnią, wygrają, Redzi się zespawnią, a CAP nie ma już paliwa i rakiet i RTB - A/G nie ma osłony
3. Wygrają, Redzi się zespawnią, CAP poleci na lotnisko się przezbroić, ale Redzi będą szybciej w powietrzu - A/G nie ma osłony
Takie synchronizacje i zgrywanie się może być fajne na HRP, a nie na poligonie z nielimitowanymi spawnami. To może działać przy 20-30 osobach na serwerze, nie przy 10.
Jeśli lotnisko zostaje zajęte przez Blue i spawnują się nasze jednostki, a na lotnisku pozostają jakieś jednostki Red (np. ciężarówki), to są one traktowane jako Blue. Po zajęciu Krasnodaru zniszczyłem ciężarówkę Red i zostałem zestrzelony przez naszego Geparda.
Wcześniej na Anapie podobnie wykańczałem pozostawione ciężarówki to nasze Gepardy mnie lockowały.
Wcześniej na Anapie podobnie wykańczałem pozostawione ciężarówki to nasze Gepardy mnie lockowały.
Texaco 2-1 (MPRS w rejonie Senaki) nie odpowiada na 308,1 MHz.
Nadal nie działa komunikacja z ATC, co w nocy bardzo utrudnia lądowania. IMO to wina skryptu LSO, bo jak się klika w ... zamiast nazw lotnisk, to AI zgłasza się jak do lotniskowca. Proponuję usunąć LSO z tego poligonu, bo nie jest on najistotniejszym elementem dla tej misji, a jest tu dużo lotów w nocy.
Nadal nie działa komunikacja z ATC, co w nocy bardzo utrudnia lądowania. IMO to wina skryptu LSO, bo jak się klika w ... zamiast nazw lotnisk, to AI zgłasza się jak do lotniskowca. Proponuję usunąć LSO z tego poligonu, bo nie jest on najistotniejszym elementem dla tej misji, a jest tu dużo lotów w nocy.
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 777
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 351 (935hs)
Specialized in: F/A-18C
1. ZerknęFoka wrote: ↑2021-07-24 16:13 Texaco 2-1 (MPRS w rejonie Senaki) nie odpowiada na 308,1 MHz.
Nadal nie działa komunikacja z ATC, co w nocy bardzo utrudnia lądowania. IMO to wina skryptu LSO, bo jak się klika w ... zamiast nazw lotnisk, to AI zgłasza się jak do lotniskowca. Proponuję usunąć LSO z tego poligonu, bo nie jest on najistotniejszym elementem dla tej misji, a jest tu dużo lotów w nocy.
2. Można spróbować
Przy 0.9.7A wejdą obie zmiany