Rozwalone klocki
Posted: 2021-10-29 09:07
Witam serdecznie.
Na wczorajszej misji zastrzeliłem kolegę z mojej drużyny.
Opiszę sytuację z perspektywy mego kokpitu.
Od początku coś poszło nie tak od strony organizacji misji. Jak się później dowiedzieliśmy nasz Enfield-1 (4 ship F16) mający zadanie TARCAP, w opcji misji miał włączone "Late Activation". Mission Maker twierdzi, że sprawdzał wszystkie sloty przed misją. Działały. Ponadto AWACS Overlord miał zadaną orbitę kołową zamiast, zgodnie ze sztuką orbitę Race Track prostopadłą do planowanego kierunku natarcia.
Nie wiem kto zaniedbał obowiązek sprawdzenia misji od strony jej poprawności. Tej osobie brawa raczej się nie należą.
Nasz Flight nie mógł zająć miejsca w kokpitach. Otrzymaliśmy komunikaty tekstowe, że nasz flight "is delayed". Czyżby misja zawierała trigger odnośnie naszego startu? Jeśli tak, to kto go stworzył i w jakim celu?
Skutki Powyższego ustawienia:
1- Niemożność wejścia do kokpitu
2- Restart misji był zaproponowany
3- Odrzucono restart misji z powodu późnej pory ( godzina 21:30 )
4- Wykorzystaliśmy sloty wolne w innych flightach ( 2 szt w jednym i dwie szt. w Spriengfirld-1). Musieliśmy przezbroić maszyny i wystartować jak najszybciej. W tym momencie miałem zawahanie czy w ogóle brać udział w tym burdelu.
5- W datalinku stanowiliśmy dwa odrębne flighty, więc trudno było zgadnąć gdzie jest nasz lider. Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że informacje o flightach friendly co chwila znikały. TIMBER SOUR !!
6- Tak naprawdę jedyne narzędzie które mogło pozwolić nam próbować orientować się gdzie jest przednia para, to był YARDSTICK. Jednak na niewiele się zdał.
7- Wykonywaliśmy ataki trybem chainsaw. Miałem wiedzę gdzie jest NR-4. Gdzie jest NR-1 i NR-2, mogłem się tylko domyślać słuchając ich łączności.
W momencie mego ataku :
1- Byłem hot na czerwony kontakt 21000 ft. Żadnych innych kontaktów radarowych. Datalink pokazywał przestrzeń wolną od wszelkich Friendly. Słuchając korespondencji Nr-1 i Nr-2, usłyszałem, że są w odwrocie i powinni być, jeśli nie za moimi plecami to przynajmniej w moim trawersie.
2- Kontakt Radarowy na mojej 12-tej pojawił się centralnie w środku symbolu "Czerwony Hostile"
3- włączam STT, komunikuję w radio " Lock ON" na twardo.
4- RWR pokazuje Nail 29 12 o`clock ( myślę Bitru na Su-27 lub jakiś inny MiG )
5- brak zielonych w datalinku w tym obszarze
6- Jestem 100% pewny, że zalockowałem wroga
7- Żadnych komunikatów " Byddy Spike"
8- Strzelam, prowadzę 2 sekundy i crankuję, następnie przechodzę do Split Slice.
9- Jestem Cold. Oglądam się w tył: Splash.
10- milknie radio NR-2
11- Wkur...ny wracam do bazy. TACAN Przestaje działać na 20-tej mili od Ramat David.
12- Proszę o wektorowanie. NIe rozumiem co mówi Approach.
13- szukam lotniska samodzielnie. Ląduję wnerwiony do białości na sąsiednim Megiddo
14- Muszę zapalić....
Na wczorajszej misji zastrzeliłem kolegę z mojej drużyny.
Opiszę sytuację z perspektywy mego kokpitu.
Od początku coś poszło nie tak od strony organizacji misji. Jak się później dowiedzieliśmy nasz Enfield-1 (4 ship F16) mający zadanie TARCAP, w opcji misji miał włączone "Late Activation". Mission Maker twierdzi, że sprawdzał wszystkie sloty przed misją. Działały. Ponadto AWACS Overlord miał zadaną orbitę kołową zamiast, zgodnie ze sztuką orbitę Race Track prostopadłą do planowanego kierunku natarcia.
Nie wiem kto zaniedbał obowiązek sprawdzenia misji od strony jej poprawności. Tej osobie brawa raczej się nie należą.
Nasz Flight nie mógł zająć miejsca w kokpitach. Otrzymaliśmy komunikaty tekstowe, że nasz flight "is delayed". Czyżby misja zawierała trigger odnośnie naszego startu? Jeśli tak, to kto go stworzył i w jakim celu?
Skutki Powyższego ustawienia:
1- Niemożność wejścia do kokpitu
2- Restart misji był zaproponowany
3- Odrzucono restart misji z powodu późnej pory ( godzina 21:30 )
4- Wykorzystaliśmy sloty wolne w innych flightach ( 2 szt w jednym i dwie szt. w Spriengfirld-1). Musieliśmy przezbroić maszyny i wystartować jak najszybciej. W tym momencie miałem zawahanie czy w ogóle brać udział w tym burdelu.
5- W datalinku stanowiliśmy dwa odrębne flighty, więc trudno było zgadnąć gdzie jest nasz lider. Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że informacje o flightach friendly co chwila znikały. TIMBER SOUR !!
6- Tak naprawdę jedyne narzędzie które mogło pozwolić nam próbować orientować się gdzie jest przednia para, to był YARDSTICK. Jednak na niewiele się zdał.
7- Wykonywaliśmy ataki trybem chainsaw. Miałem wiedzę gdzie jest NR-4. Gdzie jest NR-1 i NR-2, mogłem się tylko domyślać słuchając ich łączności.
W momencie mego ataku :
1- Byłem hot na czerwony kontakt 21000 ft. Żadnych innych kontaktów radarowych. Datalink pokazywał przestrzeń wolną od wszelkich Friendly. Słuchając korespondencji Nr-1 i Nr-2, usłyszałem, że są w odwrocie i powinni być, jeśli nie za moimi plecami to przynajmniej w moim trawersie.
2- Kontakt Radarowy na mojej 12-tej pojawił się centralnie w środku symbolu "Czerwony Hostile"
3- włączam STT, komunikuję w radio " Lock ON" na twardo.
4- RWR pokazuje Nail 29 12 o`clock ( myślę Bitru na Su-27 lub jakiś inny MiG )
5- brak zielonych w datalinku w tym obszarze
6- Jestem 100% pewny, że zalockowałem wroga
7- Żadnych komunikatów " Byddy Spike"
8- Strzelam, prowadzę 2 sekundy i crankuję, następnie przechodzę do Split Slice.
9- Jestem Cold. Oglądam się w tył: Splash.
10- milknie radio NR-2
11- Wkur...ny wracam do bazy. TACAN Przestaje działać na 20-tej mili od Ramat David.
12- Proszę o wektorowanie. NIe rozumiem co mówi Approach.
13- szukam lotniska samodzielnie. Ląduję wnerwiony do białości na sąsiednim Megiddo
14- Muszę zapalić....