Oczywiście wszystko zależy od konfiguracji, pogody, FL itp. Przyjmijmy proszę najbardziej typowe konfiguracje, FL250 dla myśliwców. FL150 dla szturmowych oraz 500ft AGL dla śmigieł. Pomiary na domyślnych warunkach ustawionych przez edytor.
Prędkość przelotową interpretujemy jako rozsądną prędkość, którą można się przemieszczać z rozsądnym spalaniem.
Model | Radia | Sensory Ofensywa | Sensory Defensywa | Nawigacja (w DCS) | Jednostki | Prędkość przelotowa | Spalanie na przelotowej | Prędkość MIL | Spalanie na MIL | Ilość paliwa |
F-15C | Tylko SRS | Radar AA | RWR | Uproszczony INS | ft, kt | 325 kt | 160 lbs/min | 360 kt | 208 lbs/min | 25671 lbs (z trzema) |
A-10C | - | TGP | RWR, IR launch detector | VOR/ILS, TACAN, INS, NDB | ft, kt | 230 kt | 80 lbs/min (FL130) | 250-260 kt | 90 lbs/h(FL130) | 11087 lbs (bez zbiorników) |
M2000C | 1x dowolny: 118 - 400 MHz; 1x preset: 220 - 400MHz | Radar AA | RWR, D2M (IR) | VOR/ILS, TACAN, INS | ft, kt | 320 kt | 40 kg/min | 398 kt | 65 kg/min | 4150 kg (z centralnym) |
F/A-18C | 2x dowolny: 30 - 399.975 MHz | Radar AA | RWR | VOR, ICLS, TACAN, INS | ft, kt | 325 kt | 134 lbs/min | 370 kt | 230 lbs/min | 17536 lbs (z trzema) |
F-16C | 1x TBD; 1 x TBD | Radar AA | RWR | ILS, TACAN, INS | ft, kt | ? kt | ? lbs/min | ? kt | ? lbs/min | ? lbs |
MiG-21bis | - | Radar AA (<30km) | RWR | NDB, RSBN/PMRG | km/h, m | 800kph | ? Zasięg max 1850km | ? | ? | 2280 kg, plus możliwość podwieszenia 1x800kg/2x490kg |
AJS-37 Viggen | Radio o dwóch zakresach VHF: 103 – 155.975 MHz co 25 kHz ORAZ UHF: 225.00 – 399.95 MHz co 50 kHz; Dodatkowo radio które obsługuje jedynie dwa presety. W mission edytorze są oznaczone jako G i H (Larm/guard) |
Radar A/G z ograniczonymi możliwościami A/A, elint pod | RWR |
|
m, km/h | 550 kph | 0,42 kg/s | 1023 kph | 1,167 kg/s | 4476 kg, 5489 kg (ze zbiornikiem dodatkowym) |
JF-17 | 2x 108.000 do 422.750; Jedno uniwersalne, a drugie zarezerwowane na datalink+komunikacja wewnątrz flightu (preset 199). Link do presetów | Radar A/A i A/G: KLJ-7 zasięg 80nm; TGP: WMD-7; ECM: KG-600 Self Protection Jammer (SPJ) | RWR: AN/ALR-67; MAWS: Missile Approach Warning System S740; ECM: KG-600 Self Protection Jammer (SPJ) | TACAN, ILS, INS, GPS | ft, kt | Pusty, min paliwa* M=0.8 / kt=325 | 37 lbs/min* | M=1.0 | 402 kt* | 90 lbs/min* | Full- 10996lbs (2x1100L + 800L) W konfiguracji najlepszej do AA- 9653lbs (3x 800L) Bez dodatkowych zbiorników- 5124lbs Promień działania ok. 250-300 nm |
AV-8B N/A | 2x dowolny: 30 - 399.975 MHz | TGT POD | RWR, ECM POD | TACAN, AWLS, INS | ft, kt | 300 kt | 85 lbs/min | - | - | 7700 lbs 11700 lbs (z dwoma) 15700 lbs (z czterema) |
Ka-50 |
R-800 od 100.000 MHz do 149.000 MHz i 220.000 MHz do 400.000 MHz; R-828 możliwość zaprogramowania 20 kanałów od 20.00 MHz do 59.975 MHz |
TGP | L(aser)WR | GPS, INS | km/h, m | 255 kph | zasięg 450 km | 300 kph | - | 1500 kg, 3210 kg (ze zbiornikami dodatkowymi) |
Mi-8 MTV |
R-863; VHF 100.00 MHz - 149.975 MHz, UHF 220.00 MHz - 399.975 MHz, możliwość zaprogramowania 20 kanałów R-828; 20.00 MHz - 59.975 MHz, możliwość zaprogramowania 10 kanałów YaDRO; 2.00 MHz - 17.999 MHz |
- | ASO 2 W | GPS*, NDB | km/h, m | 220 kph | 800 l/h | - | - | 2600 l |
UH-1H | 1x 116.000-149.975 MHz; 1x 225.0-399.9 MHz; 1x 30.00-75.95 MHz | - | - | NDB, VOR/ILS (bez DME), FM Homing | ft, kt | 90-120 kt | 500-600 lbs / h (8,3 - 10 lbs / min). Z obciążeniem i większą prędkoscią - 600, na pusto i przy 90 węzłach - 500. | - | - | Ilość paliwa: 1391 lbs Ilość paliwa dostępna z 2x minigun, 2 x 19 rakiet i 2 x M60: 891 lbs |
Yak-52 | VHF AM 118.000 – 136.975 MHz, odstęp międzykanałowy 25 kHz | - | - | GPS*, NDB | km/h, m | 190kph | 99 lbsl/h 290 nm / 460 km (brak rezerwy, ekonomiczny lot) | - | - | 194 lbs |
C-101 EB | UHF AN/ARC-164 225.000 – 339.975 MHz; VHF AN/ARC-134 116.000 – 149.975 MHz |
- | - | VOR/ILS, TACAN | ft, kts | 300 kts | - | - | - | 4148 lbs |
C-101 CC | 1x V/UHF (V/TVU-740): 118.000 – 149.975 MHz oraz 225.000 – 339.975 MHz; 1x VHF (VHF-20B): 116.000 – 151.975 MHz |
- | - | VOR/ILS, NDB, TACAN (tylko odległość) | ft, kts | - | - | - | - | - |