[2018-09-26 20:30] A Boring Day
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Nazwa wydarzenia: [2018-09-26 20:30] A Boring Day
Data/godzina wydarzenia: 2018-09-26 20:30
Typ wydarzenia: Heavy Role Play
Organizator: VladMordock
Serwer: s01.gildia.org
Sloty: 4/16
Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=561
Mapa: Caucasus (domyślna)
Czas trwania: 0min.
Krótki opis:
Rutynowe loty patrolowe - będzie bardzo monotonnie. Zadanie podstawowe to synchronizacja oraz dokładne wykonanie planu lotów. Nie liczyć na walkę. Slotów dodatkowych nie przewiduję.
Lista obecności:
Obecni
- Colt 1 - VladMordock
- Colt 1 - Ronan
- Enfield 1 - Avantar
- Enfield 1 - Pancake
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Lot nawet fajny, ale:
1. Warto pozwolic na mapie F10 widziec przynajmniej swoj samolot, inaczej ludzie sie gubia podczas kolowania (albo wprost mowic na odprawie, kto stoi na ktorej stojance - ta wiedze pilot ma, w koncu jakos do samolotu dotarl )
2. Kazdy przed lotem powinien sprawdzic czy loadout faktycznie jest taki jak sie spodziewa
Widok z mojej kabiny:
00:00:00 Startup
00:08:30 Taxi
00:35:00 Take off
00:38:00 Moja pomylka, wbilem radial 237 zamiast 251
00:49:20 Lot Topgun style
00:58:00 Przelot nad Senaki-Kolkhi
01:01:50 Lądowanie na Senaki
01:05:00 Pancake przyglebiaaaaa.
01:14:00 Veron high-performance take off
01:14:50 Avantar take off
01:18:30 Prowadzenie bborova
01:19:25 Eject eject eject! (za pozno)
01:25:40 Close formation
01:30:30 Inverted close formation
01:42:30 Final & landing
01:47:30 Veron low pass & flary
1. Warto pozwolic na mapie F10 widziec przynajmniej swoj samolot, inaczej ludzie sie gubia podczas kolowania (albo wprost mowic na odprawie, kto stoi na ktorej stojance - ta wiedze pilot ma, w koncu jakos do samolotu dotarl )
2. Kazdy przed lotem powinien sprawdzic czy loadout faktycznie jest taki jak sie spodziewa
Widok z mojej kabiny:
00:00:00 Startup
00:08:30 Taxi
00:35:00 Take off
00:38:00 Moja pomylka, wbilem radial 237 zamiast 251
00:49:20 Lot Topgun style
00:58:00 Przelot nad Senaki-Kolkhi
01:01:50 Lądowanie na Senaki
01:05:00 Pancake przyglebiaaaaa.
01:14:00 Veron high-performance take off
01:14:50 Avantar take off
01:18:30 Prowadzenie bborova
01:19:25 Eject eject eject! (za pozno)
01:25:40 Close formation
01:30:30 Inverted close formation
01:42:30 Final & landing
01:47:30 Veron low pass & flary
Dzięki za wspólny lot i dużą wyrozumiałość. Wczoraj nie pomyślałem o tym żeby się ustawić na tacan z kierunkiem pasa. Mało tego, nie pomyślałem żeby sprawdzić jaki jest kierunek pasa ale najważniejsze żeby wyciągać wnioski z błędów i trening, trening i jeszcze raz trening. A mi w tej chwili są właśnie potrzebne takie loty jak wczorajszy.