[2023-01-19 20:30] SP: M8- Last cut

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Image

Nazwa wydarzenia: [2023-01-19 20:30] SP: M8- Last cut

Data/godzina wydarzenia: 2023-01-19 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Andrut

Serwer: dedi.gildia.org [DCS #1]

Sloty: 22/27

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?t=5872

Mapa: Syria

ACMI: KLIK

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Operacja mająca na celu zadanie ostatecznego ciosu Państwu Islamskiemu. Aresztowanie lub neutralizacja przywódcy PI, przejęcie lub zniszczenie składów broni i amunicji. Silne uderzenie powinno zakończyć ten konflikt.

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
User avatar
Kisi
Posts: 65
Joined: 2020-05-18 21:35
Contact:

Flights: 173 (402hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VMFA-117 Executive Officer

Dzięki za misję.

Zadaniem Hornet 1 (twoship F/A-18C) był SEAD na terenie strefy przemysłowej w mieście Raqqah, powszechnie uważany za najłatwiejsze z zadań. Ze względu na max trap weight, wystartowaliśmy z centralnym zbiornikiem paliwa, 1-ym AGM-88C oraz 3-ma GBU-38 każdy. Po drodze do strefy działania dotankowaliśmy się a następnie zaczęliśmy wyszukiwanie i angażowanie wyznaczonych celów.
Wywiad donosił, że w rejonie celu będzie około 5 szt. SA-8 / SA-9, ale nie wszystkie miałby być sprawne. Po pierwszym przelocie nad celem znaleźliśmy aktywną 1 szt. SA-8 oraz kilka wyglądających ambiwalentnie (brak aktywności anteny radaru ale całe pojazdy mocno się świeciły w IR). Pojazdy były zaparkowane blisko siebie, co sprawiło, że wystarczył 1 GBU aby zniszczyć wszystkie.
Kolejne przeloty nad celem nie zaowocowały znalezieniem kolejnych celów pierwszorzędnych, wiec przystąpiliśmy do niszczenia celów drugorzędnych, aby zminimalizować ryzyko operowania w tym rejonie dla innych lotów sojuszniczych.
Na SA widzieliśmy threat ring od innej pobliskiej Osy, ale pomimo próby zmuszenia jej do ataku poprzez bezpośredni przelot nad nią na niższej wysokości, nie wykazała się żadną aktywnością.
Spędziliśmy jeszcze dodatkowo parę minut nad rejonem celu, po czym wróciliśmy na łajbę.
Jak przystało na ten rodzaj misji, było łatwo i przyjemnie. Do następnego!

User avatar
Stivi
Posts: 597
Joined: 2020-01-15 20:03

Flights: 239 (573hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

1st AC Pilot

VFA-418 Commanding Officer

Hornet-2 Odszukanie obozu przeciwnika. Po zlokalizowaniu, przekazaliśmy koordynaty do A-10 które zlikwidowały cel, my znaleźliśmy jakieś pojedyncze pojazdy, które zlikwidowaliśmy. Sympatyczny lot z Bonqu i RTB

User avatar
Nomis
Posts: 116
Joined: 2019-08-22 18:12

Flights: 114 (294hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Boar 1, po dotarciu w rejon Raqqa dostaliśmy koordynaty celu od Hornet 2.
W pierwszej kolejności zniszczyliśmy główne zagrożenie w postaci SA-8 a następnie zrównaliśmy obóz z ziemią. Podobno ostał się jeden bewup, prawdopodobnie dzięki szwajcarskiej technologi zakamuflował się przed wykryciem w pasmie podczerwonym. Poza tym nie został kamień na kamieniu.

Misja bardzo przyjemna i chilloutowa. Miód dla A-10.

Dziękuje za misję.

User avatar
Roadjoker
Posts: 17
Joined: 2019-11-29 18:31

Flights: 9 (28hs)
Specialized in: Mi-24P Pilot



Gildia Rentier

SGPSz Pilot SGPSz

TOMMYGUN 1
Para Mi-24P Roadjoker, Morphine.
Po starcie z TAFTANAZ wraz z BEEPER 1 z zadaniem eskorty BEEPER 1 udaliśmy się w rejon działań.
Trasa TAFTANAZ - willa Abu Samir am Makdasi zgodnie z planem, brak kontaktu.
W rejonie willi Abu Samir am Makdasi zneutralizowaliśmy co najmniej jeden pojazd i bliżej nieokreśloną liczbę piechoty, co pozwoliło na wykonanie zadania przez BEEPER 1.
Ze względu na niski poziom paliwa lotu BEEPER 1 wraz z dowódcą BEEPER 1 zdecydowaliśmy się na przystanek na FARP MADRIT.
Podczas podejścia do FARP MADRIT zostaliśmy zaskoczeni ostrzałem z ziemi.
Po wylądowaniu uzgodniliśmy, że w tym miejscu zakończymy misję.
Straty własne: BRAK.

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 473 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

UZI-1 para UH-1H Geno , Robo / Viper
naszym zadaniem, było podjęcie i ewakuacja czterech informatorów ponieważ istniało duże prawdopodobieństwo ze zostali zdemaskowani - po starcie z FARP MADRIT udaliśmy się w rejon poszukiwań na południowy zachód od miejscowości Raqqah , pozostając w stałej łączności z lotem BAOR -1 zaczeliśmy przeczesywać wskazany przed wywiad teren - na sczescie udało się dość szybko zlokalizować i zabać na pokład poszukiwaną grupę po czym obie maszyny skierowały sie do macierzystej bazy w TAFTANAZ

Post Reply