[2023-02-15] Area51 IFR route

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

Briefing poniżej.
Last edited by Syd on 2023-02-08 13:32, edited 1 time in total.

User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

Samoloty zatankowane do pełna, bez podwieszeń. Można dowolnie konfigurować, ale uważać na maksymalną masę do lądowania - trasa od startu do punktu początkowego podejścia to ok. 60NM.

DOF: 230215
EOBT: 1415Z
Trasa lotu: KINS DCT MCY DCT GYMBO KXTA

METAR KINS 151330Z 310/8 8000 BKN020 6/3 29.94
METAR KXTA 151330Z 330/10 8000 BKN005 3/-0 29.94

Częstotliwości:

ATIS KINS: 122.5
TWR KINS (Creech tower): 360.7

ATIS KXTA: 115.7
TWR KXTA (Groom lake tower): 250.15
ILS 32 KXTA: 109.30 (30X)



Etapy trasy:

1) Odlot z pasa 26. Brak SIDów powoduje, że dokładne instrukcje odlotowe będzie podawać ATC. Prędkość 300kts IAS. Formacje początkowo odlatują w dwumilowym trailu (24s separacji przy docelowych 300kts IAS). Jeśli widzialność w locie pozwala to w powietrzu można przejść do ciasnej formacji.

Image



2) Po instrukcji od ATC przelot w kierunku VORTACa MCY (104X), następnie punktu GYMBO (IAF, 047/15NM MCY). Prędkość i formacja przelotu dowolna.

Image



3) Holding opublikowany nad GYMBO (NAVY Uwaga!! - prawe zakręty ;) ). Formacja dowolna, prędkość max. 250kts IAS. Poniżej przypomnienie jak wchodzimy w holding.

Image



4) Podejście według procedur ILS Z lub TACAN Z do pasa 32. Formacja trail 2NM, prędkość 250kts IAS.

Image


Image


Image



5) W przypadku nieudanego podejścia odlot z kursem pasa do 12000ft i dalsze instrukcje od ATC.


UWAGA! Godzina rozpoczęcia standardowa 2030, ale w razie pytań i wątpliwości dotyczących procedur będę na kanale briefingu TSa od 2000.
Last edited by Syd on 2023-02-14 08:51, edited 1 time in total.

User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

Będzie osobne ATC na wieży i zbliżaniu.

Dodano sloty na śmigłowce. Przelot momentami w dość ciężkich warunkach, bo będzie potrzeba przebicia się u podstawy chmur przez góry. Polecam.

Korzystamy z map z briefingu powyżej. Niektóre były uaktualniane w ostatnim czasie, więc proszę o sprawdzenie.

User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 207 (467hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Ma być dwóch kontrolerów, a na lotniska mamy podane po jednej częstotliwości. Co z resztą?

User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

Miało być na briefingu, ale mogę podać:
- częstotliwość zbliżania 262.9,
- znak wywoławczy "Groom Lake Approach".

Post Reply