Bad weather ILS training
Podejścia wg ILS w trudnych warunkach pogodowych. Można spodziewać się niskiej podstawy chmur, zamglenia, być może opadów oraz porywów wiatru.
Wymagana dobra znajomość maszyny i umiejętność wykonania podejścia ILS. Należy liczyć się z tym, że spora część lotu będzie w warunkach IMC (tzn może nie być widać ziemi czy horyzontu).
Dodatkowym utrudnieniem jest górzysty teren, wymagane precyzyjne wykonywanie instrukcji ATC.
Po starcie z lotniska, przejście na łączność z APP i wektorowanie radarowe do stabilizacji na prostej. Następnie lądowanie i jeśli wystarczy czasu start do ponownego podejścia.
Diagramy:
https://imagizer.imageshack.com/img923/1665/gNHux1.png
https://imagizer.imageshack.com/img923/7885/mvXhsn.png
Znajomość diagramu lotniska oraz podstaw komunikacji z ATC obowiązkowa!
Materiały szkoleniowe dotyczące komunikacji z Wiki Gildia.org:
https://wikijs.gildia.org/pl/Gildia_org/SOP
https://wikijs.gildia.org/pl/Gildia_org ... t_samolotu
Dodatkowe dwie ściągi z podstawowych zagadnień komunikacji, opracowane na podstawie doświadczeń z poprzednich treningów:
Zasady potwierdzania odbioru (read-back) : https://docs.google.com/document/d/1uau ... 8ZLHU/edit
Przykładowy schemat komunikacji na lotnisku (WIP): https://docs.google.com/document/d/1YFe ... bF_48/edit
Wymagana dobra znajomość maszyny i umiejętność wykonania podejścia ILS. Należy liczyć się z tym, że spora część lotu będzie w warunkach IMC (tzn może nie być widać ziemi czy horyzontu).
Dodatkowym utrudnieniem jest górzysty teren, wymagane precyzyjne wykonywanie instrukcji ATC.
Po starcie z lotniska, przejście na łączność z APP i wektorowanie radarowe do stabilizacji na prostej. Następnie lądowanie i jeśli wystarczy czasu start do ponownego podejścia.
Diagramy:
https://imagizer.imageshack.com/img923/1665/gNHux1.png
https://imagizer.imageshack.com/img923/7885/mvXhsn.png
Znajomość diagramu lotniska oraz podstaw komunikacji z ATC obowiązkowa!
Materiały szkoleniowe dotyczące komunikacji z Wiki Gildia.org:
https://wikijs.gildia.org/pl/Gildia_org/SOP
https://wikijs.gildia.org/pl/Gildia_org ... t_samolotu
Dodatkowe dwie ściągi z podstawowych zagadnień komunikacji, opracowane na podstawie doświadczeń z poprzednich treningów:
Zasady potwierdzania odbioru (read-back) : https://docs.google.com/document/d/1uau ... 8ZLHU/edit
Przykładowy schemat komunikacji na lotnisku (WIP): https://docs.google.com/document/d/1YFe ... bF_48/edit
Jeśli do środowej misji nie będzie patcha naprawiającego ILS w F-15E to należy ustawić te samoloty jako Hot on parking. Cold & Dark wywala ILS. To jest znany bug. https://forum.dcs.world/topic/329052-il ... old-start/
Może to. HI ILS or LOC DME RW 13 adaptacja. Można z tego lecieć Hi TACAN, HI ILS lub ILS. Trzy w jednym i nie razi po gałach w ciemności. Oczywiście, że lepiej czytelne muszę wspomnieć TACAN na Vaziani jest 22X a nie 24 Y jak podajecie w tym białym charcie.
Pas 13: https://drive.google.com/file/d/1BrhlRN ... sp=sharing
Pas 31: https://drive.google.com/file/d/1dqwmgI ... sp=sharing
Pas 13: https://drive.google.com/file/d/1BrhlRN ... sp=sharing
Pas 31: https://drive.google.com/file/d/1dqwmgI ... sp=sharing