Briefing:
https://docs.google.com/document/d/1EHa ... ue&sd=true
Misja nie trudna, nie łatwa, klimatyczna i zarazem niegryząca. Zapraszam
Triqueville Raid [14.11.2023]
- Alienzo
- Moderator
- Posts: 446
- Joined: 2018-09-30 15:46
- Contact:
Flights: 229 (579hs)
Specialized in: F-14B Pilot
Dodałem dodatkowe info do briefu:
ADDITIONAL INFO
Aktywny pas do startu 14.
Stanowiska startu:
Spitfire: 17, 18, 19, 20
Mustang: 7, 8, 9, 10
Mosquito:12, 13
P-47: 11, 14, 15, 16
Jest możliwość przezbrojenia 2x P-51 Mustang do ataku A/G jeśli są takie chęci (do ustalenia na briefie, przy przezbrojeniu zmiana callsign na PURPLE)
Kolejność startu: RED -> YELLOW -> GREEN -> BLUE
Po starcie, w lewym kręgu na wysokości 3000ft zbieramy się w formacji. Prowadzi RED blisko z YELLOW.
Ukłon w stronę klimatu okresu w jakim lecimy. Powrót do Anglii bez względu na stan samolotu, lotnisko, czy pole. Lądowanie które przeżyje pilot liczy się w statach jako RTB. (W przypadku crash landing konieczność zrobienia screenów celem weryfikacji czy pilot żyje). Oczywiście staramy się dostarczyć maszynę w CAŁOŚCI na lotnisko Ford.
ADDITIONAL INFO
Aktywny pas do startu 14.
Stanowiska startu:
Spitfire: 17, 18, 19, 20
Mustang: 7, 8, 9, 10
Mosquito:12, 13
P-47: 11, 14, 15, 16
Jest możliwość przezbrojenia 2x P-51 Mustang do ataku A/G jeśli są takie chęci (do ustalenia na briefie, przy przezbrojeniu zmiana callsign na PURPLE)
Kolejność startu: RED -> YELLOW -> GREEN -> BLUE
Po starcie, w lewym kręgu na wysokości 3000ft zbieramy się w formacji. Prowadzi RED blisko z YELLOW.
Ukłon w stronę klimatu okresu w jakim lecimy. Powrót do Anglii bez względu na stan samolotu, lotnisko, czy pole. Lądowanie które przeżyje pilot liczy się w statach jako RTB. (W przypadku crash landing konieczność zrobienia screenów celem weryfikacji czy pilot żyje). Oczywiście staramy się dostarczyć maszynę w CAŁOŚCI na lotnisko Ford.