[2023-11-08 20:30] Area 51 => Area 52 IFR Route

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

UWAGA 1 Jeśli ktoś ma pytania do procedur to zapraszam na 20:00.

UWAGA 2 Możliwość zamiany slotów na inne typy - wymagana jedynie możliwość wykonania podejścia według TACAN lub ILS.



Samoloty zatankowane do pełna, bez podwieszeń. Można dowolnie konfigurować, ale uważać na maksymalną masę do lądowania - trasa to ok. 60NM w linii prostej.

FPL: KXTA BGZEE TQQ TPH KTNX

METAR: Biura METEO N/A. Warunki pogodowe przez ATISy.

EOBT: 0045UTC

Częstotliwości:

ATIS KXTA: 123.5
TWR KXTA (Groom lake tower): 250.15

APP/ACC (Nellis radar): 254.4

ATIS KTNX: 127.25
TWR KTNX (Silverbow tower): 258.05



Etapy trasy:


0) Zbiórka flightów - samoloty mogą być rozrzucone po lotnisku.

Image



1) Odlot przez TOMBA1 DEPARTURE. Formacje początkowo odlatują w trailu. Jeśli widzialność w locie pozwala to w powietrzu można przejść do ciasnej formacji.

Image



2) Przelot w kierunku TKNX. Jeśli ATC nie wyda żadnej instrukcji to lecicie zgodnie z FPL powyżej. Przy czym można się spodziewać zmiany trasy na punkt ROCEN lub JADPU lub bezpośrednio na TPH. Prędkość i formacja przelotu dowolna.

Image



3) Holding opublikowany nad TPH, ROCEN lub JADPU. Formacja dowolna, prędkość max. 250KIAS. Poniżej przypomnienie jak wchodzimy w holding i artykuł dla zupełnie zielonych w tym temacie: https://www.boldmethod.com/learn-to-fly ... rocedures/

Image



4) Podejście według procedury ILS/DME lub TCN RWY14. Formacja trail 2NM, prędkość 250kts IAS.

Image

Image

Image

User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

Briefing dodany. Dodatkowe sloty na śmigłowce.

Post Reply