UWAGA 1 Jeśli ktoś ma pytania do procedur to zapraszam na 20:00.
UWAGA 2 Możliwość zamiany slotów na inne typy - wymagana jedynie możliwość wykonania podejścia według TACAN lub ILS.
Samoloty zatankowane do pełna, bez podwieszeń. Można dowolnie konfigurować, ale uważać na maksymalną masę do lądowania - trasa to ok. 60NM w linii prostej.
FPL: KXTA BGZEE TQQ TPH KTNX
METAR: Biura METEO N/A. Warunki pogodowe przez ATISy.
EOBT: 0045UTC
Częstotliwości:
ATIS KXTA: 123.5
TWR KXTA (Groom lake tower): 250.15
APP/ACC (Nellis radar): 254.4
ATIS KTNX: 127.25
TWR KTNX (Silverbow tower): 258.05
Etapy trasy:
0) Zbiórka flightów - samoloty mogą być rozrzucone po lotnisku.
1) Odlot przez TOMBA1 DEPARTURE. Formacje początkowo odlatują w trailu. Jeśli widzialność w locie pozwala to w powietrzu można przejść do ciasnej formacji.
2) Przelot w kierunku TKNX. Jeśli ATC nie wyda żadnej instrukcji to lecicie zgodnie z FPL powyżej. Przy czym można się spodziewać zmiany trasy na punkt ROCEN lub JADPU lub bezpośrednio na TPH. Prędkość i formacja przelotu dowolna.
3) Holding opublikowany nad TPH, ROCEN lub JADPU. Formacja dowolna, prędkość max. 250KIAS. Poniżej przypomnienie jak wchodzimy w holding i artykuł dla zupełnie zielonych w tym temacie: https://www.boldmethod.com/learn-to-fly ... rocedures/
4) Podejście według procedury ILS/DME lub TCN RWY14. Formacja trail 2NM, prędkość 250kts IAS.