Flamming Cliff 3 UPGRADE

Forum tylko do odczytu, archiwum postów, obecnie przeniesione na Discord.
Dział Analizy, aktywny

Moderator: Instruktor

Locked
AnJay
Posts: 2
Joined: 2024-03-09 18:08




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Przede wszystkim witam wszystkich :)

Skoro piszę w "Szkółce" to znaczy, że jestem początkującym w tej grze.

Dawno dawno temu za górami..... latało się symulatorami ale sterowanie odbywało się na podstawie "3" klawiszy :)

A teraz o moim problemiku bo ni epotrafię go ogarnąć. Wgrany DCS, zakupiony FC3 i .... oglądam piękne filmiki, piękne opisy o upgrade FC3.
Wszystkie filmiki o upgrade olinkowane są odnośnikiem do strony DCS, a tam piękny opis jakie to wszystko cudowne. Znalazłem także informację o upgrade poprzez funkcję modules w samej grze. Nawet na ich stronie jest info o mapce treningowej dla F-15. Ani na stronach DCS, ani poprzez modules w grze nigdzie nie mogę znaleźć niczego związanego z upgrade aby tego dokonać.

I tutaj pojawia się moje pytanie:
- Gdzie znaleźć jakiś link do źródła tego upgrade
- Jak wykonać upgrade
- Czy upgrade składa się z pojedyńczych plików (np: nowe cockpity itp), czy to jakaś "zbiorowa" instalka ?
- Jeżeli mapka testowa/treningowa dla F-15 jest niby FREE to czy jest jakiś download ? Bo jak czegoś szukam to wszystko płatne. I nie chodzi tutaj o to czy mnie stać na zakup czy też nie, raczej wolałbym polatać i przetestować zanim wydam ostatecznie kasę.

User avatar
Kisi
Posts: 65
Joined: 2020-05-18 21:35
Contact:

Flights: 174 (404hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VMFA-117 Executive Officer

Hej.
Ulepszone FC3 to określenie trochę na wyrost. Nie ulepszyli wszystkich modułów składowych. Np. MiG-29 nie został ulepszony.
Wgranie ulepszenia to nic więcej jak uaktualnienie DCS do wersji 2.9.3.