Po dłuższych testach stwierdzam że naprawde poprawia wydajnośc shaders pack od Keygetsa
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=215373
Skok wydajności w moich O+ jest średnio przy Hornecie o 20 FPS do przodu , tyczy się to także Gildianskiego serwera.
Pamietajcie dla tych którzy nie używaja , żeby zrobić Backup folderu Bazar/Shaders ponieważ ewentualna gra w 2D i zmiana Shadow na inne niż OFF nie uruchomi nam DCS.
Fakt tracimy graficznie odbicia na mapie , ale myśle że dla wielu FPS są sprawą bardziej ważną , tym bardziej że możemy wtedy podkręcić PD w setupie DCS-a.
Dodatkowo dla używających FA Horneta
Także może pomóc edycja pliku
C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\Mods\aircraft\FA-18C\Cockpit\Scripts\Multipurpose_Display_Group\Common\indicator
Plik - MDG_strokesDefs
Edycja notatnikiem . i zmiana parametru stroke_thickness na 0.6 oraz stroke_fuzziness na 0.2
( Parametr ten zmienia grubośc/odstęp czcionki na wyświetlaczach , co przy VR akurat moim przypadku pomogło , bo bardzo mi się zlewały wszystkie napisy , głownie na prawym DDI napis ERASE był strasznie zlany w VR )
Oczywiscie ten parametr możecie pod siebie przeedytować i jescze zmniejszyć te parametry, aby zobaczyć czy Wam pomaga , czy też nie .
VR | Wirtualna Rzeczywistość w symulatorach lotnicznych
Osobiscie nie widze roznicy gdy zmieniam rozdzielczość kokpitu w opcjach. Przycinki o ktorych mowisz czasami sie pojawiaja ale to jest losowe i po restrarcie misji zresetowaniu gry w tym samym miejscu juz tych przycinek nie ma. Nie mam pojecia o co chodzi. Na szczescie pojawiaja sie rzadko. Kiedys to byla norma przed wersja 2.5 . Mam 1080. Zoom w vr to podstawa. Jak tylko ogarniesz haftowanie bedzie git
Dobre wieści od samego Wagsa Jest szansa na poprawę wydajności w VR.
"
Hey everyone,
Earlier we mentioned that we have been working on DCS VR optimization. I have good news today! After much investigation and work, we traced the issue back to the terrain engine. We have since adjusted the terrain engine, and this has resulted in a 50% increase in VR performance! We will continue to test and optimize this further, but we hope to have this great improvement to you soon.
Thanks"
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p= ... count=2333
"
Hey everyone,
Earlier we mentioned that we have been working on DCS VR optimization. I have good news today! After much investigation and work, we traced the issue back to the terrain engine. We have since adjusted the terrain engine, and this has resulted in a 50% increase in VR performance! We will continue to test and optimize this further, but we hope to have this great improvement to you soon.
Thanks"
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p= ... count=2333
i7 9700K OC 5.0 GHz RTX 3090 - VR Reverb G1- Asus TUF Z390 - 32 GB DDR 4 - TH Warthog - CH Pro Pedals
Odgrzewam kotleta.
Jak obecnie ma się temat VR w DCSie? Czy wydajność zmieniła się na plus w ostatnim czasie? Może ktoś jeszcze chciałby opisać swoje doświadczenia z VRem (na jakim sprzęcie lata, co poleca, na co zwrócić uwagę itp.)?
Jak obecnie ma się temat VR w DCSie? Czy wydajność zmieniła się na plus w ostatnim czasie? Może ktoś jeszcze chciałby opisać swoje doświadczenia z VRem (na jakim sprzęcie lata, co poleca, na co zwrócić uwagę itp.)?
Co do tego jaki VR to podobno HP Reverb jest bardzo ciekawą opcją. Co prawda FOV 114 nie powala, ale jakość obrazu jest świetna i wszystko jest czytelne bez dodatkowego przybliżania. Aktualnie jeszcze nie jest u nas dostępny, ale w x-kom można już składać zamówienia.
https://www.x-kom.pl/p/508664-gogle-vr- ... rb-vr.html
Tutaj jeszcze temat na ilkowym forum. Trochę więcej można poczytać:
http://il2forum.pl/index.php/topic,19331.0.html
https://www.x-kom.pl/p/508664-gogle-vr- ... rb-vr.html
Tutaj jeszcze temat na ilkowym forum. Trochę więcej można poczytać:
http://il2forum.pl/index.php/topic,19331.0.html
Kwestia jest taka, że ktoś lubi duży FOV, ale wtedy czytelność jest słabsza, a dla innych bardziej liczy się właśnie ta czytelność. Także to już zależy od własnych preferencji. Ja i tak w temacie VRów jestem zielony, także wrzuciłem tylko ten model którym sam się zainteresowałem bo wydaje mi się, że raczej stawiałbym na lepszą czytelność kosztem mniejszego kąta widzenia.
To ja 3 grosze dodam ... Dziś odesłałem HP Reverb.
Kiepskie ekrany, przedpotopowa konstrukcja pasków.
Kabel waży 5kg i pojęcia nie mam kto wpadł na pomysł takiego cuda ... można na tym holować autobus ...
Same gogle obklejone materiałem i to jest spoko, bo w porównaniu do Samsunga wygląda zawsze na czyste
Najważniejsze to że rozdziałka wymiana ... wszystkie wady można zapomnieć bo jakość kokpitu zabija konkurencje.
Dlaczego oddałem ... bo mam za duży łeb
Tak jak nowy Oculus IPD regulowane programowo i w dodatku ograniczone do chyba 67mm.
Niczym obejść się nie dało i przy moich 72mm nie ma szans na granie.
Mam też Rifta, Oddysey +, HDK2 i gram na Rifcie bo po ciemku jedyny sobie radzi ze śledzeniem
Pozdrawiam
Kiepskie ekrany, przedpotopowa konstrukcja pasków.
Kabel waży 5kg i pojęcia nie mam kto wpadł na pomysł takiego cuda ... można na tym holować autobus ...
Same gogle obklejone materiałem i to jest spoko, bo w porównaniu do Samsunga wygląda zawsze na czyste
Najważniejsze to że rozdziałka wymiana ... wszystkie wady można zapomnieć bo jakość kokpitu zabija konkurencje.
Dlaczego oddałem ... bo mam za duży łeb
Tak jak nowy Oculus IPD regulowane programowo i w dodatku ograniczone do chyba 67mm.
Niczym obejść się nie dało i przy moich 72mm nie ma szans na granie.
Mam też Rifta, Oddysey +, HDK2 i gram na Rifcie bo po ciemku jedyny sobie radzi ze śledzeniem
Pozdrawiam
A ja mam Odyssey + i jestem z nich bardzo zadowolony jeśli nie przeszkadza Ci fakt konieczności grania przy zapalonym świetle w pokoju ( inside out tracking)
Wszystko czytelne. obraz prawie pozbawiony SDE i jest dobre pole widzenia ( nie wiem jakie dokładnie, poczytaj)
Tu podgląd
https://www.youtube.com/watch?v=LGT9mMKNtkE&t=2729s
Gram na I9 9900K, RTX 2080 Ti, 64GB RAM.
Wszystko czytelne. obraz prawie pozbawiony SDE i jest dobre pole widzenia ( nie wiem jakie dokładnie, poczytaj)
Tu podgląd
https://www.youtube.com/watch?v=LGT9mMKNtkE&t=2729s
Gram na I9 9900K, RTX 2080 Ti, 64GB RAM.
1st Air Cavalry Division
I9 9900k, GeForce RTX 2080Ti Turbo OC 11GB, 64GB RAM G.SKILL RIPJAWS V BLACK CL16, Gigabite Z390 Aorus Masters, HP Reverb G2
I9 9900k, GeForce RTX 2080Ti Turbo OC 11GB, 64GB RAM G.SKILL RIPJAWS V BLACK CL16, Gigabite Z390 Aorus Masters, HP Reverb G2
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (0hs)
Dla wszystkich obeznanych w sprzęcie/technologii - zastanawiam się delikatnie nad przeskoczeniem na VR, prośba doradzenie.
Wiem bardzo mało, ale po wstępnej analizie w grę wchodzi Oculus S lub Pimax (?).
Budżet 4-5kPLN - karta oraz gogle.
Co obecnie byłoby najlepszym rozwiązaniem ?
Wszystkie komentarze/przemyślenia (na temat) będą mile widziane).
PS. Noszę okulary korekcyjne (~-2d)
Wiem bardzo mało, ale po wstępnej analizie w grę wchodzi Oculus S lub Pimax (?).
Budżet 4-5kPLN - karta oraz gogle.
Co obecnie byłoby najlepszym rozwiązaniem ?
Wszystkie komentarze/przemyślenia (na temat) będą mile widziane).
PS. Noszę okulary korekcyjne (~-2d)
Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .