Może np squwk z modexem?
Winter Offensive 05 cz.2
Ok... czyli:
Lecimy 120 mil pilnować nad morzem AWACSa i tankerów NAVY kiedy maszyny NAVY lecą obok nich na CAPy i zadania "STRIKE" a my nie mamy nawet możliwości zatankować w czasie ich pilnowania - decyzja o tankowaniu = opuszczeniu CAPa bez powrotu i zostawienie maszyn NAVY bez potencjalnej osłony.
Bo to normalne że maszyny USAF latają nad lotniskowcami i pilnują ich tankowców na resztkach paliwa kiedy maszyny NAVY mające pod nosem tankowce latają sobie "gdzieś"...
Lecimy 120 mil pilnować nad morzem AWACSa i tankerów NAVY kiedy maszyny NAVY lecą obok nich na CAPy i zadania "STRIKE" a my nie mamy nawet możliwości zatankować w czasie ich pilnowania - decyzja o tankowaniu = opuszczeniu CAPa bez powrotu i zostawienie maszyn NAVY bez potencjalnej osłony.
Bo to normalne że maszyny USAF latają nad lotniskowcami i pilnują ich tankowców na resztkach paliwa kiedy maszyny NAVY mające pod nosem tankowce latają sobie "gdzieś"...
No właśnie Bartek? Po co nam te samoloty USAF tam? Poradzimy sobie. Niech nie lecą wcale.Nahen wrote: ↑2021-03-18 18:35 Ok... czyli:
Lecimy 120 mil pilnować nad morzem AWACSa i tankerów NAVY kiedy maszyny NAVY lecą obok nich na CAPy i zadania "STRIKE" a my nie mamy nawet możliwości zatankować w czasie ich pilnowania - decyzja o tankowaniu = opuszczeniu CAPa bez powrotu i zostawienie maszyn NAVY bez potencjalnej osłony.
Bo to normalne że maszyny USAF latają nad lotniskowcami i pilnują ich tankowców na resztkach paliwa kiedy maszyny NAVY mające pod nosem tankowce latają sobie "gdzieś"...
- Bartek16194
- Moderator
- Posts: 774
- Joined: 2018-10-23 19:09
Flights: 349 (933hs)
Specialized in: F/A-18C